~Kríky 4Ever ~

46 1 2
                                    

A v nich stál , Cooper môj spolužiak . "Ahoj" povedala som s prekvapením výrazom , "aahoj" povedal neiste , " len priniesol som pizzu čo si July objednala " dokončil vetu " ouh jasné počkaj " povedala som a vybrala som sa hore do Juliinej izby , otvorila som dvere a na posteli bola rozvalená July , ako inak , tričko Green day , čierne tepláky , červené conversky a na hlave mala účes pripomínajúci drdol , pred sebou mala položení notebook a typujem že zase pozerala The Walking Dead . " počuj ty prasnica vstan a choj si dole po pizzu " povedala som so smiechom , July na mna pozrela vražedním pohladom " a kto je podla teba prasa " povedala so zdvihnutým obočím " no tak srry ale si tu vyvalená , žerieš popcorn , na stolíku máš plno plechoviek od piva a na hlave máš niečo neidentifikovatelné" dopovedala som " ouh lazy daaaaaaay , ouh lazy daaaay " no a je to tu July spieva no zabite ju . Ked už sa rozhodla vstat a ist po pizzu nezabudla sa zdrgat so schodou načo som vybuchla do smiechu . "Dakujem Cooper" podakovala July a do vnútra tiahle dve velké škatule pizzy . Zabuchla dvere , a vyvalila sa na gauč zapla Xbox a už zase lenošila . Ahh asi má vážne Lazzy Day ako to ona volá , " počuj nejdeš sa so mnou prejst ?" Opítala som sa , " dobre daj mi minutku " povedala neodvraciac pohlad od telky " do psiej matere" prekliala July " čo sa deje ?" " ten zasratý vojak ma zabil " povedala July so zvráštením obočím . " aha tak už ideme ?" Opítala som sa " jop ale možem ist takto ? " opítala sa " ježiš to je jedno ako vyzeráš ideme sa len prejst " povedala som " ok už idem " povedala a zdvíhala sa z gauču , zobrali sme si klúče , mobili , slúchadká ,balzami na pery a žuvačky .

Boly sme v parku a prechádzali sme sa okolo rybníku ked sme zbadali skupinku mládich chalanou ako idú oproti nám ..... Ajaj , to su 5SOS , pozrela som sa na July a ta sa už otáčala že skočí do kríkou , ja som spanikárila a skočila za nou " čo to práve robíme ? " opítala som sa " ja neviem zlakla som sa , nemôže ma Mike takto vydiet " povedala a vykukla s kríku "čo tu robíte ?" Ozval sa mužskí hlas , pozrela som sa hore a zistila som že majitel toho hlasu je ........
A zasa som tu po dlhej dobe som niečo napísala , Viem vravela som že časti budú každú sobotu len nevychádza čas . A tak Ok nejdem sa tu vyhovárat , tak Byeeeee :)

~You know my name, no my story~Where stories live. Discover now