Len chcem povedat že táto čast je písaná v škole , ako tak rozmýšlam tak všetko píšem v škole , som zlá žiačka :D Ok nejdem zdržovat .
July išla pred pol hodinou do práce a ja son ostala sama v dome ,začínam byt paranoidná ,na chodbe počujem kroký je tu prievan tak vrdzgajú dvere a ktomu sa pridali tikajúce hodiny Tik Tak ,Tik Tak ...... ja sa bojím !!!! Sadla som sina gauč a pripravovala sa hrat Until Down, to je excelentný nápad hrat to ked som sama doma a všade niečo počujem , no nič ak sa budem velmo bát , čo sa mimochodom aj budem tak to vypnem a pustím si My little pony na ukludnenie . Hra sa načitáva bolo napísané na obrazovke televýzora , zbehla som si do kichine po pitie a niečo najedené , úžas našla som nutelu , no aspon niečo jedlé ,teda okrem horčici a kečupu ,maly by sme konečne nakúpit , utekala som do obývački a pozerala ukážky , Oh my got už iba ukážky sú desivé , počula som na chodbe vrznut podlahu tak som hnet zbystrela "do prdele " zakričalasom ked začala nejaká postava z hry v ukážke vrštat , pozrela som spet do chodby a pozrela som sa spet na telku tam už svietilo PLAY -EXIT rozhodovala som sa "ja to nechcem hrat , ja to nechcem hrat " opakovala som dookola a ítak som stlačila Play "ja som magor " povedala som ked bola dalšia ulážka ,zaborila som prst do nuteli a prst som si vložila do úst , odpila som si s coly a sledovala asi dôležitú ukážku , niekto zazvonil a mna trhlo , s joystickom (neviem jak sa to píše ) som sa presunula do choby a následne som sa kukla do kukátka či nemám halucinácie "Kurva " prekliala som ked som.zbadala osonu ktorá tam stála s úsmevom , túto osobi by som tam nečakala ani v tom najerotickejšom sne Dámi a páni pred dverami stál Ashton Irwin pozrela som sa do zrkadla a zbadala som sa ako vyzerám , môj drdol pripomínal osie hniezdo , moje tepláky na mne úplne vyseli , no povecme si na rovinu podobám sa na Michaela Jacksona po smrti , pomali som otvorila dvere a čakala čo mi povie "Ahoj " povedal OUH ÁNO AKÉ NEČAKANÉ " A -Ahoj " povedala som koktavo " Môžem íst dalej ?" opítal sa a odhalil rad bielych zubou " ouh jasné " odpovedala som , vstúpil do domi vyzul si topánky a šiel rovno do obývački "ako vydím vyrušil som ta pri hraní Until Downu " povedal a s úsmevom sa na mna otočil " ale nie nevyrušil , vlastne som rada že si tu som trošku paranoidná a počujem praskat podlahu " povedala som a mykla som plecami " Ok tak čo ideme hrat ?" Opítal sa "Jasné prečo nie ?" Povedala som a posadila som sa vedla neho na gauč , fascinoval ma pohlad na neho ako hrá , prstý mu behaly po všeliakých tlačidlách na jousticku "áaaaaaaaaa" spištaly sme naraz ked sme pozeraly na mrtvu Hannah a Beth (pozerám Goga a Pewdiepia tak sa volačo na mna nalepilo :D ) "skoro som zomrel od strachu " povedal " to by bola škoda " vyletelo zo mna na raz a až teraz som si uvedomila čo som povedala "Čo ? " opítal sa nechápavo "Nič " povedala som a odvrátila som pohlad "tak ok vypneme to lebo sa tu psychicky zrútim " povedal a položil ovládač na stolík "dobre a nezapneme si film " opítala som sa " a čo tam máš ? " odpovedal otázkou " Titanic , Im legend, Hobbit , Saw , Paranormal Activity ....." uchcechtla som sa "Titanic tam daj " povedal a ja som zapla Titanic , prisadla som si k nemu a on si ruku prehodil cez moje plece , zaskočilo ma to no v polovici fimu som si oprela hlavu o jeho plece , pozrela som sa na okamih nanho a vydela ako mu steká slza po líci "čo sa deje ?" Opítala som sa " prečo musel Jack zomriet ? " opítal sa pre zmenu on " ale to je len film " odpovedala som " ja viem ale to.je nefér , lúbia sa prečo musel zomriet ?" Opítal sa "Awwwww pod sem " povedala som a objala som ho " Gabča , prečo je to také zložité ? " vôbec netuším o čom hovorý ale tak čo už " čo je zložité ?" Opítala som sa a dúfam že odpoved doatanem hnet , pozeel.sa mi do očí kúsok sa naklonil a spojil naše pery , jeho pery boly jemné a krehké , bral ohlad na to že som asi vystrašená , lebo povecme si to takto , boskávam sa so svojim idolom , máloktorej babe sa to splní a nebuste s toho vedla , v bruchu my poletovali motýle a ja sa cítim tak slobodne a zároven tak stiesnene ako nikdy .
YOU ARE READING
~You know my name, no my story~
FanfictionTáto poviedka bude viac menej Crazy , bude o bubeníkovy zo skupiny 5Sos a Gabči úžasnej 17 ročnej babe , ktorá si toho prežila viac ako ktokolvek iný a stáke je silná .