bölüm 1

430 9 1
                                    

HAYZEL'ın ağzından

2 haftadır ağlıyorum kimseyi eve almıyorum zaten eve alıcağım bi arkadaşım yok olmasında o görüntü gözünün önünden gitmiyor beni nasıl aldatır bir ay önce evliliğimizi konuşuyorduk en yakın arkadaşımla yanı tek arkadaşımla beni aldattı. telefonumu elime alıp açtığımda 120 tolgadan arama vardı 50 de miradan evet mira benim yakın arkadaşım ve ben onu tolgayla lanetvaktiydiYataktan kalkmak için hamle yaptığımda ayaklarının uyuşmuş olduğunu anladm 2 haftadır sadece sigara içmek için kalktığımdan uyuşmuş olmalı babam öldüğünden beri sigara iciyordum. yavaş adımlarla banyoya vardığımda aynanın karşısına gecmistm ve gördüğüm manzara karşısında çığlık atmak istemiştim gözlerim kıpkırmızı ve şişmişti daha fazla kendime bakmayı kesip dusa kabinin içine girdim buz gibi su tenimle buluştuğunda urpermistim ama alismistim. Yarım saat duşun ardından dolabimin karşısına gecmistm siyah camasirlarimi ve kısa şort ve bol bir tişörtü giydim aynanın karşısına geçip fondatensiz evden cikamicami anlayıp surmustum hafif bir makyaj yapıp elime telefonu aldigimda saat 9 du ilk önce okula kaydımi yaptiririm yarın okul var zaten akşamda bara gidicem böyle evde ağlayarak olmuyo biraz kafamın bulanması bana iyi gelecekti. Düşüncelerimden ayrıldığında okula vardığımi anlamistim. Okula girdiğimde çok kişi yoktu olanlarda kayıt için gelmişti müdürün odasına girdiğimde beni kibar bir şekilde karşılamıştı.
-merhaba buyrun oturun. Dedi orta yasli adam
+merhaba ben hayzel kayıt işlemi için gelmiştim.
- izmirden buraya gelen transfer öğrenci sizsiniz galiba .
+evet .
Bana gulumseyip bilgisayarina bakmaya başladı biraz bekledikten sonra
- kızım sınıfın 11/H
+ tamam hocam herşey için tesekkurler. Deyip odadan kendimi atmistim. Okuldan çıktığımda derin bir nefes almistm kendimi iyi hissetmiyordum. Koşmak istiyordum durmadan koşmak çok sert birseye çarptığında direktir dedim kafami kaldırdığımda iri kasli gömleginin içinden gerilen kasları fazlasıyla belli ediyordu ben bunları dusunurken o konuşmuştu basımı iki yana sallayıp ona baktım
- DİKATLİ OL
+seyy ben ozur dilerm görmedim.
Kahkaha atmaya başlayınca utancla basımı yere egdim
-beni gormedin
+dalmistm
- herneyse dikatli ol bundan sonra
Kafami sallayıp yürümeye başladım çok korkunçtu yüzünde ifade bile yoktu mimik bile oynamamışti o koca kahkahasini saymazsak öküz hayvan pislik diye diye eve gelmiştim kendime kahvaltı hazırlamıştı tek başına tadi olmadığı için yapamamıştım biraz telefonda birazda televizyonda oyalanmistim telefonumu elime aldigimda saat 17:21 olmuştu hazırlanma vaktiydi hızlı bir duş alıp dolabimin karşısına geçtim kıyafetlere baktığımda en arkadaki kıyafet dikkatimi çekmişti siyah elbiseydi gogus ve sırt dekoltesi vardı ve çok kısaydı elbiseyi elime alıp uzerime tuttum çok güzel ve sexsiydi bu olurdu ona uygun bir makyaj yapmıştım dudaklarimin dolgun olmasını çok seviyordum kırmızı ruj surdum saçlarını düzleştirip sıkı bir şekilde toplamıştır zaten topladigimda bile beline geliyodu saclarim yüksek topklu ayakkabilarimi ve ona uygun çantamı alıp içine paramı kimliğini ve telefonumu koymuştum gece büyük ihtimalle sarhoş olacağım için arabami almamıştım taksi çağırıp en güzel ve en dolu olan bara gittim sıra azdı çünkü vakitte erkendi barın içine girdigimde doluydu müzik içki sigara kokusu vardı ve ter iğrenç localardan birine oturdum barmen yanıma geldiğinde votka istemiştim ağırdan başlamak bana iyi gelecekti bar iyicene dolmuştu tıklım tiklimdi votkamdan bi yudum aldim sarhoş olmadan dans etmek en iyisi diye dans edenlerin arasına girdim benim dansim çok iyiydi hocam söylemişti bende biliyordm hem sexsi hemde hareketli dans ediyordum. Dans etmeye başladığında bedenimde bir el hissedip hemen arkami döndüm adam basbaya sarhostu ittirmeye çalıştığımda olmadı en sonunda dayanamayıp yumruklarımi adamın yüzüne indirdim iki tane elin beni kaldırdığını hissedince kipirdandim bardan çıkarmışlardı herhalde atacaklar zannettm ama gözlerimi bağlayıp arabaya bindirdiler elimi ve agzimi kapatmışlardı nereye gidiyordum napicaktm ben korkmuyorum korkmuyorum off hayır korkuyorum lanet olsn araba durduğunda iki kolumdan adamlar tutup suruklediler resmen beni bir yere oturtum bagladiklarinda sesler duymaya başladım.
- abi barda sorun çıkarmis adamın ağzını burnunu kırmış
+ ne curretle böyle bisey yapar
- sizi tanimiyo herhalde
+ tanitiriz kocum hadi git malzemeleri getir koş
- tamam abi.
Ne malzemesi ya kesin oldurcek beni kesin lanet olsun ne bulasirsin sen senin neyine bar be hay allahım ben kendime saydirirken karışımdaki adam konuşmaya başladı
- sen benim malikanemde nasıl olay cikarirsin lan!!!
Öyle bir bagirmistiki resmen titremistim o kadar herneyse eline bisey alıp bacagima surdu kağıda benziyordu
-bu elimdeki ne biliyomusun?
Kafami hayır anlamında salladigimda
- kâğıt canı çok yakiyo biliyomusun?
Hayır anlamında yine basımı salladim ve iki damla yaş düştü kafamdaki kese kağıdı islanmisti. Bacagimda hissettigim aciyla çığlığı basmıştım çok aciyodu ne yapmistm ben bu psikopata birden başındaki kese kağıdı çıkınca gördüğüm kişi karşısında donup kalmıştım

LÜTFEN VOTLERİNİZİ EKSİK ETMEYİN İLK HİKAYEM VE GERCEKTEN HİCBİRİNE BENZEMİYO FİKİR VERMEK İCİN YORUMLARİNİZİ EKSİK ETMEYİN SİZLERİ COK SEVİYORM

ANİ BİR AŞK VE MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin