bölüm 2

258 9 3
                                    

Evet oydu sabahki carptigim ve benimle dalga geçen oglandi beni görünce birden yüz ifadesi değişti bir iki saniyelikti ama belkide bilinç altimin bi oyunuydu hala şaşkındim belliki oda şaşkındır.
- senin burada ne işin var.
+ sana sormali neden burdayim neden bu haldeyim ve neden gine sen.
Fazlami cesaretli konuşmuştum ne kendisini toparlayıp bana baktı bir sure sessiz birbirimizi izlerken
- neden bardaki adama saldırdın ?
+ o bana saldırdı kendi halimde dans ediyordum elini belime sardı ittirdim kiprdamadi bile bende yumruğu caktim
- benim kim olduğumu biliyomusun.
+ hayır. Fazla cesaretli davranıyordum farkındaydım daha senin korkudan titreyen kız şimdi psikopata dikleniyo aman ne hoş.
- tanitayim o zmn ben emir soyde-
+ ben nerden biliyim emir soyederi google mi var karşında
- lafimin bölünmesinden nefret ederim ve bunun bedeli ağırdır. Deyince aklıma bacaklarım geldi ve onları seviyorm kim bilir daha ne yapar psikopat nolcak
- ayrıca bana atarlanma pişman olursun. O kadar soğuk söylemişti ki içim urperdi sadece kafami sallamakla yetindim.
- aferin. Deyip yerinden kalkınca istemsizce kipirdandim ama o bunu umursamadan arkama geçmişti napicak diye merak ederken ellerimi çözdüğünu anlamistim oturduğun yerde ellerimi ovalarken kırmızı yerler yarın moraricagini belli ediyordu. Tam ayağa kalkacakken oturmam bir oldu açıdan çığlık atıp inlemitim çünkü bacaklarımi unutup ayağa kalktığımızda için yeri boylamistim göz yaşlarım gözlerime hücum ederken akması için bırakmıştim. Birden hissettigim boşlukla korkmustum kafami kaldırdığımda o psikopatin kucağında olduğumu anlamam bir olmuştu. Ama ben hiçbirşey yapmamıştır neden diye sorarsanız çok uykum vardı ve onu kızdırmak istemiyordum basımı boynuna yaslamıştım beni çağıran uykunun kollarına bırakmıştim kendimi.
* * *

Gözlerimi araladigimda burasının benim evinin olmadığını anlamam zamanımı almamıştı. Hemen üzerimden çarşafı çekip bacagima baktığımda pansuman yapılmış ve iyi gözüküyordu gözlerimi bacaklarımdan ayırıp odayı incelemeye başlamıştım herşey siyahtı tıpkı benim odam gibi ama daha geniş ve ferahti birden kapının açılmasıyla düşüncelerimden ayrılıp kimin geldigine baktım bilin bakalım kimdi tabikide psikopat emir yattığını yerden dogruldugumda sırtımi başlığa dayadim.
- aşağıda kahvaltini hazırlattım yersin
+ sen beni direk evime birakirmisin yada ben giderim diye ayağımı hareket ettirmeye çalışınca inlemistim çok canım yanmıştı yanıma yaklaşıp alayla konustu
- bu haldemi gideceksin kendin hayzel sancaktar. Sasirmistim ben söylememiştim ki
+ evet ayrıca sen benim ismimi ve soy ismimi nerden biliyosn
- bir mafyanın ogrenmemesi mumkunmu. Ağzim aralanmisti ne yanı mafyamiydi oha

"Salak o mafya olmasa seni depoya kaçırıp kâğıtla ayağını yarar mi ?

İç sesime hak verdim ve sustum kendimi kasarak ayağa kalkmistim ve yürümeye başladım canım çok yaniyodu demekki dikiş atılmıştı off şimdi merdivenleri inerken ne kadar canım yanicakti off yaa su 2 günde basıma gelenlere bak cildiricam merdivenlerin basina geldiğimde arkami hafifçe dönmüştüm o an bi şaşkınlık ifadesi görmüştüm bu gulumsememe neden olmuştu merdivenleri indigimde derin bi oh çekmiştim. Taksi yarım saatte anca gelmisti. Evimin adresini vermiştim neden bana zarar verip sonra evine getirip pansuman yapmistiki neden off kafayı yiycem bu düşüncelerden beni çıkaran taksici amca olmuştu.
- ablaa,ablaa iyimisin
+ ha- iyiyim iyiyim ne kadar borcum
- 100 veren yeter.
Oha lan ne kadar uzakmis amcamcaya parayı uzatıp eve gelmistim kendimi anında yatağa attım yarın zor bir gün olacak.
Gözlerimi açık bile tutamiyordum savaşı kaybedip gözlerimi uykunun kollarına teslim ettim.

****
Gün Işığıyla gözlerimi aralamistim elimi masanın üzerinde gezdiriyorm neden diye sorarsanız çok dağınık yatiyorm ve telefonum yok en sonunda telefonu buldugumda zafer gulusumu segileyip saate baktım 7'ydi ohh erken uyanmıştım rutin işlerimi halledip mini siyah etek uzerine beyaz tişört geçirdim okul çantamı alıp okulun yolunu tuttum yürümek bana iyi gelecekti okula vardığımda kolundaki ele baktım bu bu tolgaydi yanında da mira vardı pişman gibi duruyordu.
- heyzel lütfen beni dinle nolursun
+ neyi dinliyim beni nasıl aldattığını mi
- beni hala seviyosun
- ben senin en yakın arkadaşınım dedi mira
Histerik bir kahkaha atıp
+ ikinizide unuttum benim bi sevgilim var ve onunla mutluyuz anladnmi
- gormeden asla inanmam bunu benden bekleme
Off napicam ben şimdi kafami kaldırdığımda pskiopatin geldiğini gördüm hızlı bir şekilde yanına gidip boynuna sarildim
+ aşkım
Fısıltı halinde soyledigim cümlelere belliki şaşırmıştı.
+ lütfen beni bu durumdan kurtar ne istersen yaparım deyip ayrıldım tolgayla baktığımda çok sinirliydi.
Ellerimi bi elin kavradığını görünce bunun psikopat emir olduğunu anladm
- sevgilim kim bunlar tanistirmicakmin?
Oleyyy yaşamına katılmıştı acaba benden ne isticekti.
+ tolga beni aldatan eski nisanlim
Bu mira en yakın arkadaşımdi onla aldattilar beni ikisi
Hiç beklemedigim bir şekilde yumruk atmıştı psikopat sonra beni alıp sınıfa çıkarmıştı. 11/H geldigimizde onla aynı sınıfta olduğumu anladm elimi hemen ondan ayırıp en arkaya oturdum naptim ben bi psikopata sevgilim dedm ve ne isterse yapicami söyledim off ben böyle dalmisken yanımda oturan kişiye baktığımda psikopat emirdi tam bisey soylicekken hoca içeri girip derse başlamıştı.

(Okula giderken ki giydiği kiyafat ve saçları multimedya da yorumlarinizi ve voltlerinizi bekliyorum sizi çok seviyorm :*)

ANİ BİR AŞK VE MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin