bölüm 4

252 10 1
                                    

Gözlerimi araladigimda aynı odada duruyordum bacagimin tedavi olduğu yerde ama kalkamiyordum acaba bana felç mi inmişti alla alla iki kafami sallayıp kendime geldim ve felç olmadigimi anladım bu okuz emirdi gerçi benim durduğunda pozisyon iyi değildi ama onla uğraşmiycam emire baktığımda keskin yüz hatları dolgun dudakları kıvrılmış kirpikleri çok tatliydi ve yeni yeni çıkmış kirli sakalları onu erkeksi gösteriyordu elimi kaldırdığımda ilk tedirgin olmuştum ama sonra nolucak değip elimi kaslarinin uzerinde gezdirdim aşağı inip sakallarını oksadim en son ellerimi dudaklarında gezdirdim bir anda yüzünde tebessüm olunca uyumadigini ve bana rol yaptığını anlayıp elimi çekmiştim elimi cekmemle koca bir kahkahayi patlattı tspılması bir gülüşü ve sesi vardı ne diyorum ben yaa omzuna vurup ittirmeye çalıştığımda ellerimi tutup gülmeyi kesti.
- cokmu yakışıklıyim resmen yedin beni be kızım
+ ne alakası var bee dikkatimi dağıldı cekilsene ustumden
- sende bacağını ceksen ne dağınık yatiyosun ya resmen şekilden şekle girdim zor tuttum kendimi
Yüzümü one eğip kızarık yüzümü saklamaya başladım.
- ayyy sen utandinmi
+ çekil bee!! Değip onu bi hisimla iktirdim bir iki adım gerilegince gulumseyip koşarak banyoya girdim. Hahaha ben emiri iktirdim deyip sevinirken iç sesim beni mort etti
" mal sen daha fazla kızarma diye acidi sana istese yerinden bile kipirdamazdi salak boşuna demiyom."
Off haklı yaa üstüme baktığımda çığlık atmak istedim çünkü emirin olduğunu tahmin ettigim tişört ustumdeydi ve ben dün sudyen giymemiştim of beni o soydu.
" salak napicakti başka tabi beni çağırıp hadi iç ses şunu giydirmi diyecekti mal "
Gine hakliydi gine elimi yüzümü yıkayıp odadan çıktığımda emir tavana bakıyordu boş boş yanına gittiğimde elini yanagima koymuştu ben donuk donuk ona bakıyordum ki konuşmaya başladı
- sende böyle bir etki yaratacağımi dusunmemistim hala kipkirmizisin allah bilir sen bakiresindir.
Son söylediği cümleyle resmen sinirim tavan yapmıştı.
+ bakın ben sizin altiniza giren kız değilim ben bakireyim evet hickimseyle opusmedim oradan bakılınca orospumu gibi duruyorum söylesene!!! Öyle bir bagirmistim ki çok şaşırmıştı.
- ben öyle demek istemedim. Sadece saka ya-
+ lütfen bidaha böyle şaka yapmayın.
- bir daha lafimi kesme son uyarım.
Bu söylediği cümle o kadar sakin soğuk katil sesliydi urkmustum
+ saat kaç okul var ve benim kıyafetim yok
- kıyafet birazdan gelir saat 7
Derin bi oh çekmiştim.
Oda yataktan kalktigimda altında baxstar vardı baklavalari vardı 1,2,3,4,5,6 oha ya 6 tane vardı.
- yemen bittiyse ben üzerini değiştiricem bir banyoya
Kızarıp bozarirken kafa sallamakla yetindim pancar gibiydim. Banyonun kapısı açıldığında bana eliyle gel işareti yaptı yatağın ustundeki kıyafetleri gosterip banyoya girdi. Elime aldigimda kısa tisort yapışık ama belde bitiyo altında kot şort kot kilottu resmen giydim ve saçlarını düzelttim allahtan bu konuda şanslıydım saclarim düzdü. Ve yine şanslı bennn çantanın içine makyaj malzemesi koymuştum hafif makyaj yapıp bordo ruj surdum ayagima vanalarımi giyince hazır olduğum için banyonun kapısını actim bana şaşkın şaşkın bakıyordu ve birden o tapilasi sesinden su cümleler çıktı.
- bu ne lan
+ ne varmış hadi geç kalicaz ayrıca oynamamız gereken bi oyun var sözün var.
- sen bunlarlami cikcan ve ben sozumu tutarım.
+ evet ne var bunda emir hadi yaa!! Değip elinden cekistirdim evinden çıktığımızda arabasına yönelince hemen arkasından seslendim.
+ motor kullanmasını biliyomusun dediğimde sadece kafa salladı umursamadan konuşmaya devam ettim
+ motorla gidebilrmiyiz ben çok seviyorum.
- hızlı kullanırım korkmayasin
+ bir gün seninle yarış yapalım derim.
Kafa sallayıp motora bindi bende arkasına binip ellerimi arkaya sabitledim. Okula yaklastigimizi fark edip hemen ellerimi beline sardim tolga bize sinirle bakıyordu çünkü bizi gormustu delice bisey yapıp kask takmamistik ne akillilik ama dimi ?
Biz motordan inmisken tolga sınırlı sinirli bize geliyordu.
- lann senin bununla ne işin var lan sen bu picle nasıl çıkarsın o senin tipin değil adam gibi sen böyle bir aptallık yapamassin
Gulumseyip konuşmaya başladım
+ birincisi o Piç değil ikincisi sen oglansinda noldu ben onun kalbini sevdim kalbi var benim yaralarımi sardı seni unutturdu ihanetini unutturdu ben aptallık yapmıyorum seninle çıkarken yapıyormuşum ama beni neden aldattiginida anladım seni bir kere opmedim sende beni opemedin diye dimi ama bak ben emire asigim guveniyorum." Deyip elinden tuttum ve devam ettim. "Tüm ilkelerini onunla yasiycam hemde senin gözünün önünde sen beni sevmiyorsun seven insan aldatmazdi en yakın arkadaşımla aldatmazdin." gözümden akan bir yaşı hızlıca silip konuştum." sana bisey diyimmi ben bu gözlerinin içine baktigim kişinin yani senin tabirinle adamı seviyorum ve acı cekme sırası sende." diyip benden beklenmicek bir şekilde herkesin içinde emiri opmustum ilk opucugumu vermiştim ilk önce sasirsada hemen bana karşılık verdi nefesimiz kesilince ayrılıp tolgayla baktim." nasilmis ben sizi opusurken değil sevişirken yakalamıştım şimdi inandinmi onu Sevdiğime ilk opucugumu verdim ona mutluyum onunla anla artık ve bisey diyimmi iyiki emirle karşılaşmisim onu seviyorum." derin bir nefes alıp benden bağımsız akan göz yaşlarımi silmistim. Ve o sırada o konuştu.
- benim inadima opustun onunla benim canımı yakmak için sen onu sevmiyorsun sevemessin.
Histerik bir kahkaha atıp konuşmaya başladım.
+ senin için hele senin için senden nefret etsemde buna degmezdin sevmedigim bi adamı tum okulun önünde opmezdim senin canını yakmak için değil canını almak isterdim ama böyle değil ben onu seviyorum canımı vericek kadar şimdi defol."
- peki öyle olsun."deyip sınırlı bir şekilde okuldan ayrıldı.Artık dayanamiyordum ayaklarım hareket edemiyordu ayakta duramiyordum ve yere kapanıp hickiriklarla agliyordum göz yaşlarımi engelliyemiyordum birden biri beni kucağını aldığında bunun emir olduğunu anlayıp basımı göğsüne yasladim ve kısık olan sesimle konuştum.
+ lütfen emir gidelim burdan
- tamam güzelim uyu artk deyince beni çağıran uykunun karanlık kollarına bırakmıştim kendimi.

(Emir multimedya da yorumlarinizi ve voltlerinizi bekliyorum sizi çok seviyorm :*)

ANİ BİR AŞK VE MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin