Üzerimde bir sorumluluk var gibi hissediyordum.Bu sorumluluk hem hoşuma gitmişti hemde tedirgin ediyordu beni.Yeni tanıdığım insanlar pişman olacağım şeylere yol açacakmış gibi hissediyordum.Ben bir oyuna tamam demiştim.Daniel'ı tanımıyordum bile ama tamam demiştim.
Ben sırf abimle istediğimiz her şeyi yapabilelim diye tamam demiştim.
Sadece sikik bir para için...Hayat olduğu gibidir olması gerektiği gibi değil.Ve ben belkide her şeyi değiştirmeye çalışıyordum.
Gece gözüme uyku girmemişti.Yataktan kalkıp mutfağa ilerledim.Bir bardak süt alıp annemin dünden kalan kekini tabağa koyup balkona çıktım.Her yer kapkaranlıktı.Sokak lambaları dahi açık değildi.Çatalla Keki ezerken elimi yumruk yapıp çeneme dayamıştım.Bir şeyler düşünüyordum.Yarın kızlara ne diyeceğimi mi?...hayır...Annem böyle bir şey yaptığımı öğrenince ne olacağını mı?...Hayır...Yarın ne giyeceğimi?...Hayır.
Peki neydi bu aklımdan çıkmayan şey.Ben bile bilmiyordum.O sırada karşı apartmandan küçük bir ışık gözümü aldı.Perdesi olmayan ahlaksız evde bir erkek üzerini değiştiriyordu.O sırada elimdeki çatalı masaya bırakıp korkuluklara doğu ilerledim.Kaşlarımı çatmıştım.Daha sonra çocuk tişörtünü bir çırpıda çıkardığında kemiklerini sayabilirdim.Çok zayıf değildi gerçi ama fiziği çok güzeldi.yere doğru eğildiğinde omurga kemikleri çok güzel ortaya çıkmıştı.Eline bir tişört vardı.Tişörtü üstüne giyip Arkasını döndü.O sırada beni görmüştü.Çünkü bizim apartmanda da tek açık ışık benim bulunduğum yerdeydi.koyu saçlarını karıştırıp ışığı kapattı.Neye uğradığımı şaşırmıştım.Beni bir sapık olarak anlamıştı.Hadi ama ben sapık falan değilim.Sinirden ne yapacağımı bilmiyordum.inledikten sonra arkama dönüp masanın üstündekileri alıp içeri girdim.
Uyandığımda evde kimse yoktu.Saat 11'e geliyordu.Mısır gevreğimle kahvaltımı yapıp siyah bikinimi,turuncu içimi belli eden bir elbise giydim.Derin yırtmaçlara sahipti.Hazırlanıp havuza indim.Tam olarak uyandım diyemezdim.Hala bir uyuşukluk vardı.Tam üzerimdeki şile bezi elbiseyi çıkarmıştım ki bir ses beni irkiltmişti."Çağla!" Karşı kaydırağın olduğu tarafa baktığımda o kişinin mankafa Daniel olduğunu anlamıştım."Şuan mesai içerisinde değilim git başımdan" diyerek duşun olduğu tarafa ilerledim. "Ben ne zaman istersem mesai içindesin" dediğinde piç bir gülümseme oluşturdu.Yüzümde tiksinir bir ifade olduğundan emindim."Hadi bizim havuzda yüzersin" dediğinde fikir hoşuma gitmişti aslında.Ama annemin nereye gittiğini bilmiyordum ve eve döndüğünde beni görmezse telaşlanabilirdi.Ama arayıp dışarda olduğumu söyleyebilirdim. "Tamam" diyerek şezlongdaki havlumu,telefonumu ve anahtarımı alıp çıkış kapısına ilerledim.Karşı kapıda Daniel'i görebiliyordum.İstemeden gülümsediğim de kendime çok kızıyordum ama gülmek istiyordum.
"Hoşgeldin güzellik...Bu lafı Türkiye'de çok kullanıyorlardı değil mi?" diye sorduğunda hafifçe kafamı salladım.Yanına geldiğimde gerçekten içten gülmüştü.Çok yakışıyordu.Başını biraz eğip gözlerimin içine baktığında utanmıştım biraz.Sadece ikimiz vardık ve fazla samimi bir pozisyondaydık.Elini yavaşça belime koyduğunda "hazır mısın?" diye sessizce sordu.Kafamı salladığımda o da salladı.
havuzun olduğu kısma girdiğimizde Daniel beni daha da içine soktu."Biraz açılsak...sıcak ya hani" dediğimde beni duymadığına bahse girerim.
Onun eşyalarının olduğu şezlonga doğru giderken etraftaki insanlara bakıyordum.Hepsi ya yüzüyordu ya kitap okuyordu ya da top oynuyordu.şezlonga geldiğimizde eşyalarımı yanındaki boş olan şezlonga koydum.Hadi yüzelim dediğinde ben kafamı sağa sola salladım çünkü ilk kez bu kadar kalabalık bir havuzda yüzecektim."Şey daha sonra" diyerek şezlonga oturacaktım ki Daniel "elbiseni çıkarda otur" dedi.Gözlerimi devirip dediğini yaptığımda tam oturacakken elimden tutup havuzun dibine getirdi.Beni sırt üstü havuza atıp ardından üstüme atladı.Suyun altında ne yapacağımı şaşırmıştım.Suyun üstüne çıktığımda burnumdan soluyordum.Etrafıma bakıp Daniel'i arıyordum.O sırada belime sarıldı.İlk önce çok korkmuştum ama onun olduğunu tahmin edebiliyordum."Ne yapıyorsun seni mankafa" dediğimde "rolümü" dedi.İğrenç biriydi bu.Bir tek değdirmediği kalmıştı."Normal bir pozisyon alabilir miyiz artık?" diye bir teklifte bulunduğumda tek kaşını kaldırdı."Kaydıraktan kay" dediğinde gözlerimi devirdim."Sonra" diyerek ellerinden kurtulduğumda "Havuza da sonra girerim demiştin ama bak ne oldu." dediğinde "Ne yaparsın beni kaydırağa mı fırlatırsın?" diyerek havuzun merdivenlerinden tırmanmaya başladım.çıktığım sırada kapı açılıp dışarı üç tane sarışın güzel mi güzel kız çıktı.Daniel'da o sırada havuzdan çıkıp yanıma geldiğinde kulağıma eğilip "İşte benimki şu ortadakiydi" dediğinde sırtıma onun saçlarından düşen su damlaları düşünmemi engelliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARŞI KOMŞUM ÇOK TATLI
Novela JuvenilÇağla 17 yaşında yaptığı her işi üstüne bulaştıran bir genç kız.Karşı komşusuna laf atayım derken kendisini bir oyunun içinde bulur.Oyun oynadığı kişi aslında birilerinden intikam almak istiyordur. Bakalım oyuna kanacaklar mı?Ne kadar inandırabilece...