Pov autorul:
-Bunico,eu plec.Ne vedem la cina.striga Ela de afara.
-Stai.Uite. poate ti se face foame cat stai sa citesti in livada.
-Multumesc!Ela isi pupa bunica si pleca simtindu-se vinovata ca o mintea in acest fel.
Oare era bine ceea ce facea?Insa nu-si putea stapani entuziasmul .Urma sa-l vada ,sa-l asculte,poate sa-i simta parfumul si poate din greseala isi vor atinge mainile. Zambea numai la gandul acesta.Cand ajunse in locul unde se intalnisera cu o zi in urma,el era acolo,intins pe o patura cu spatele la ea.
Ela era surprinsa de punctualitatea lui,mai statu cateva clipe si ii spuse incet numele.
-Jay!
El se intoarse si ii zambi,pana si ochii lui de culoarea caramelului pareau fericiti pentru ca aparuse ea.
-Hei,stiam ca nu ma vei lasa balta.
-Nu e ca si cum era o intalnire.rase ea.
-Este,o intalnire intre doua persoane pentru a se cunoaste mai bine.ii facu cu ochiul si ii semn sa se aseze langa el.
Ea se apropie incet ,se aseza si isi incrucisa picioarele,rochia ii era pana la genunchii.
-Stai cu fata la mine!il ruga ea.
-Vrei sa ma privesti mai bine?intreba el intorcandu-se.
-De cand eram mica lumea imi spunea ca imi dau seama cand cineva minte doar privindu-i in ochi.
Aduse cosul in fata lor si scoase limonada si niste prajituri si il invita sa guste.
-Ar trebui sa am grija atunci.
-Vroiai sa ma minti?ea il fixa cu privirea.Jay duse paharul cu limonada la buze si bau putin.
-Vreau sa spun,este bine sa minti cateodata .Daca minciuna este spusa cu buna intentie pentru a face un bine.zise el incet ca si cum ar sopti.
Ea dadu din cap si isi turna niste limonada.
Jay rasufla usurat si ii darui un zambet.
-Wow ,din ce an este cartea aceea?
Ela o lua in mana si rasfoi paginile aproape rupte.
-Este veche,foarte veche,dar nu judeca o carte dupa coperta!spuse zambind.
-Ca si oameni.
-Da.aproba serioasa si ramase pe ganduri.
-Deci am sa-ti pun niste intrebari,iar tu imi vei raspunde sincer.
-Eu nu mint!El rase si se gandi la o intrebare buna.
Ela observa ca atunci cand se gandea avea o mina serioasa,isi musca incet buza de jos,iar cu degetele de la maini isi lovea genunchi.
Ii placea sa-l priveasca,acum putea sa o faca deoarece capatase incredere in el.Nici ea nu stia motivul,probabil cand te indragosesti asta faci:ajungi sa ai incredere si asteptari fara a avea un motiv anume.In timp ce el se gandea Ela privi in jurul sau ,se gandi ca era bine la umbra pomilor cand vantul mai adia usor .
Vazu un cuib de pasarele intr-un pom si ii facu semn lui Jay sa o urmeze,el veni in urma ei .
-Ar trebui sa iti dai tenesii aia jos si sa simiti iarba,te vei simti mult mai bine!se intoarse si ii zambi afectuos lui Jay care ramase incremenit.
Parul saten ii incadra frumos fata de portelan ,iar rochia i se rasuci pe trupul sau firav.Lui Jay i se parea din alta lume.
-Nu-i dragut?arata ea spre cuibul unde se auzea cantecul pasarilor.
-Da,este!zise el abatut .
Mai statura asa putin,ea privind cuibul,iar el privind-o pe ea.
-Te-ai gandit la o intrebare buna?
-Da,dar nu mai am nevoie.Simt ca te cunosc de mult timp.
-Da?Intreba ea.
-Ihi,adica ai venit sa te vezi aici cu un necunoscut inseamna ca ai incredere in oameni,incredere oarba as spune eu,iubesti natura,iti place sa citesti...aaa,plus multe alte lucruri.Entuziasmul tau este debordant.zise putin naucit.
-Ai observat tu toate astea?
-Ar fi greu sa ma mint singur.zambi timid.
"Wow"gandi ea."Este atat de atent"-Atunci este randul meu,voi pune niste intrebari absurde.rase si se intoarsera in locul unde era patura.
-Culoarea preferata?
-Albastru.
-Film sau carte?
-Cu siguranta filmul.rase el.
-Jay este singurul nume al tau?
-Mm,defapt ma cheama Julliet,dar toti imi spun Jay.marturisi jenat .
Ela vru sa spuna ceva,dar el o intrerupse.
- Deci suntem prieteni?intinse el mana.
Ea o accepta bucuroasa,astepta de mult aceasta atingere.A.N:Va rog sa ascultati melodia din playlist,este superba!! <3