Dupa ce asistenta medicala mi-a spus sa imi iau ramas bun am plecat spre casa.Eram extenuata .
Tocmai ce iesisem pe usa spitalului cand m-am izbit de un corp masiv.
Imi ridic privirea in sus si intalnesc ochii lui Jay.De ce trebuia sa fie el? Si de ce trebuia sa-i simt parfumul,respiratia atat de aproape?
-Nu ai plecat?
-Nu puteam sa plec asa.
-Asa cum, Jay?
-Esti suparata,nu-i asa?
-Jay sunt atat de obosita!
Ma plang eu.
De trei zile si doua nopti nu m-am odihnit.-Te duc acasa.se oferi el.
Vroia sa spuna ceva,dar tacu iar eu adorm in cele din urma.
Ma zbat de caldura si am gatul uscat.Deschid incet ochii si ma trezesc in bratele lui.El ma privea.
-Ce faci aici?
Ma ridic din pat si imi trag tricoul in jos.Nu stiam de ce ,dar ma simteam ciudat cu el in patul meu.
-Parea ca aveai un cosmar si nu am vrut sa te las singura.
-Ma duc sa fac un dus!
Spun grabita si trantesc usa de la baie in urma mea.Nu imi aduc aminte sa fii visat cosmarul in seara asta.
Intru in dus imbracata si incerc sa imi limpezesc mintea.
El era acolo.Intins in pat si asteptandu-ma .
Ma infasor cu un prosop si imi pieptan parul.Pe parcurs imi dau seama ca nu am luat haine cu mine.
Ce sa fac acum?Nu vroiam sa ies asa ,nu vroiam nici ca el sa-si bage nasul in dulapul meu.Doar e barbat pana la urma!
-Jayyy!
Strig in timp ce incerc sa-mi descurc parul.-Da?
Striga si el inapoi.-Du-te in gradina si adu-mi un prosop,te rog.
Il aud razand cu urechea lipita de usa.
Ies repede si cum dulapul meu este perfect organizat gasesc imediat hainele pe care le vreau.
Fug inapoi si ma imbrac cu pijamaua mea pufoasa si roz.
Mai bine imbracata ca o fetita decat sa dezvalui tot.-Doamne!Ce-i asta?
Incepu sa rada .-Haha!
Ma stramb eu.
-De ce nu pleci odata?-Ela,hai sa vorbim!
Spuse cu o voce mieroasa.Ne asezam pe pat ,dar el imi cere sa ma bag sub patura.
-Nu o sa-ti fie cald asa?
-Tu esti cel care ma infofoleste!
Ii atrag atentia.-Te-am suparat?
-Putin,dar e okey.Si prieteni se cearta.
Asta este adevarul.Nu poate sa fie doar lapte si miere.Esti iertat!-Nu ar mai trebui sa fim prieteni.
Vorbi atat de incet atintindu-ma cu o privire stranie mie.-De ce spui asta?
Dau patura la o parte si ma apropii de el care ma priveste cu ochii mari de uimire.
Se ridica in picioare si isi trece mana prin par de mai multe ori.
-Tu esti asa...inocenta ,nu ne potrivim,suntem diferiti..Ce faci?Plangi?
Veni imediat langa mine si ma lua in brate.
-Stai,cred ca sunt prea obosita,apoi ce s-a intamplat cu bunica si tu...
Aproape ma inecam incercand sa ii explic.Eram atat de coplesita de tot ceea ce traisem in ultimele doua saptamani ca am clacat.
Jay este singurul meu prieten ,poate mai mult decat atat.S-a purtat atat de dragut cu mine si mi-a oferit momente de neuitat.Nimeni nu s-a purat asa cu mine;eu nu i-am lasat.Nici pe el nu il lasasem totusi mi-a intrat cumva,undeva si nu l-am mai putut scoate din mine.
El continua sa ma mangaie incet pe spate calmandu-ma.
Se departa de mine si ma privi in ochi.
-Uita tot ce am spus,sunt asa un prost!
-Da,esti!imi sterg ochii cu bluza de pijama.
Ne intindem in pat stand fata in fata,ochii mi se inchideau incet.
Sa fiu asa aproape de el ma incalzi,imi incalzi inima.
-Stii ca imi plac la nebunie pistruii tai?
-Dar nici nu se observa.
Ii spun cu ochii inchisi ,aproape adormita.-La tine se observa totul,atat de transparenta esti!
Vocea ii era calda,serioasa siRaspunsul sau ma lasa fara cuvinte
Ce as putea sa ii spun?Defapt nu stie nimic despre mine,stie atat cat l-am lasat eu sa stie.Ii zambesc,un zambet nu prea reusit deoarece aproape adorm.
-Imi pare bine ca ti-ai retras cuvintele!
El nu-mi raspunse doar se apropie mai mult ,ii simteam respiratia calda in frunte si o mana pe soldul meu care mi-a facut pielea de gaina.Insa nu as fi putut sa o dau la o parte,imi doream ca locul ei sa fie tot timpul acolo.