bolum 1

2.1K 38 6
                                    

Multide Kader

Annem " Kader hadi in asagi misafirler gelmeye basladi " die bagirmisti.

Annem bugun ikinci evliligini yapacakti. Evlenecegi adam baya zengindi. Ama bizde zengindik o adamdan farkimiz yoktu. Adamla ilk beni tanistirmaya kalkistiginda adama hic kanım ısınmamısdı daha dogrusu yuzune bakmamistim ne kanım ısınmaması.

"Kader artik geliomusun yoksa ben mi geliyim " die resmen cirladi annem bu kez.

Makyajimdaki ve elbisemdeki son rutuslarida yapip kocaman olan salonumuza dogru ilerlemeye baslamistim. Aile dostlarimiz bir kac akraba burdaydi. Annem beyaz bir elbise icinde ve uvey babam olacak Adnan bey amca ile birlikte konuklarla konusuyorlardı. Ben ise icimden artik Zehra ne zaman gelcek die dusunuyordum. İcerdeki herkese sahte gulumsemelerimi yollayip bir masada beklemeye baslamistim.

Birden telefonumdaki titremeyle irkilmistim. Mesaj gelmisti.

Kimden: Götü boklu Mete
Kusura bakma canim arkadasim kiymetlim kader hanimefendi hazretleri sizi bu gunde yanliz biraktim ozur dilerim hic istemdiginizi biliyorum beni affet gelince söz kendimi affettiricegim balim .

Kime : Götü boklu Mete'ye

Seninle gelince goruscez kucuk sey hih

Aynen ole yazip mesaji gondermistim. Ama cevap yok tabi kesin uyuya kalmisti mal. Zehra'yi bekleyene kadar agac olup meyve vermistim nerdeyse. Kapi zili cakinca saks mavisi, kisa elbisesiyle iceri Zehra girmisti ben ise kirmizi derin v sirt dekoltesi olan bir balik model elbise giymistim ona dogru ilerlemeye basladim. İlerlerken hayvanın tekine carpana kadar iyi gidiyordum.

"Ya hayvan onune baksana " diyiverdim birden kafamı kaldirip bana carpan kisiye baktigimda mal mal siritip gitti. Bende Zehraya dogru gidip sarildim.

Zehra annem ile uvey babam yani Adnan bey amcanın yanina dogru gidip tebrik etti. Sonrada yanima dogru geldi. Kısa kısa konustuk sacma sapan seylerden.

"kanka batudan ayrilali bir hafta oldu ama ha onla birlikte olmusum ha olmamisim hic farketmiomus " diip konu acti. Benim akilli minnak arkadasim.

Bunlardan bahsederken nikah memuru gelmisti. Adnan bey amca ile annem az sonra evleneceklerdi. Nikah memuru ufaktan herkesin yerlerine yerlesmelerini istedi. Annemle uvey babis yerlerini almisti ve nikah sahidleride oyle.

Annemi ilk defa boyle mutlu gormustum babam denilen adami 4 yil once bosamisti. Onun yoklugunu bir gun dahi hissettirmisti. 16 yasimda beni terk edip giden adamdan nefret ediyordum. 20 yasimdada bi uvey babaya sahip olcaktim ne guzel dimi ama anneminde mutlu olmasi lazim diip susmustum. Benim bu dusuncelerden siyrilmami saglayan Zehraya burdan tesekkurler sagolsun "ayagina bas ayagina " die kulagimi sikmisti resmen. "Off kulagim lan biraz yavas ol ayi "dedim ama omuz silkip beni dinlemedi. Annem once evet diip sonrad ayagina basmisti ve herkes deli gibi ıslik calip bagirmaya basladi.

Eglence baslamisti. Herkes deli gibi egleniyordu.
"Zehra ben iceceklerimizi almak icin mutfaga gidiyorum tamam mı ? "
"Tamam " demisti Zehra.

Bende mutfaga dogru ilerlemistim. Tabakta duran kanepeler ilgimi cekmisti. Bi kac tane yesem ne olcakti ki. Yaninada meyve suyu alip masaya oturmus yiyiodum. Tamam bi kac tane deil ama cazip gelmisti yemek. İceri bi tane yakisikli kasli oyy dehset bisi girdi. Bogazimdaki lokmayi yutarken oksurmeye basladim. "Tamam sakin ol hepsinide yemede bizede kalsin " diip kasli son derece muthis olan meteor mutfagimdan cikip gitmisti.

Bende en hakiki kirmizi saraplardan iki bardak doldurup masaya dogru ilerlemistim. Zehra ickiyi bi dikiste icmisdi ben ise hala bardakla oyalaniordum. Birden mutfagima dusen tas cocugu gordum. Lanet girsin basinda 5 belkide 6 tane kiz vardi. Ne sanmistim ki o playboyun tekiydi kesin . Suna bak kizlara nasil bakio. Pff kendine gel Kader ilk defa yakisikli gormuyosun diip ickime geri donmustum ve bitirmisdim. Ona yine saskin saskin bakiyordum. Gidip adini sorabilirdim ama no no no no sormazdim.

Playboy SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin