hastane mi ?

469 11 5
                                    

2gün sonra

Mete den

2 gundur burda bu siktigimin hastane odasina girip cikiyoruz. Kimin yuzunden mi ? Tabikide akli bi karis havada olan Cenk'in. Tabi onuda suclamiyoruz canim ya. Kendince sebepleride var onun. Ulan ona kim dedi git kiskancindan ic ,10 kisinin arasina dal sonra dayak ye. Sonrada gel kiza sirf yanlis anladigin olay icin trip at. Lan kizlar trip atmiyomuydu sadece. İki gunun sonunda artik uyutmuyolar. Kader'in artik kendi kendine uyanmasini bekliyoruz. Cenk duvarlari yumrukluyo uyumuo bende ayni sekil zorla bir seyler yiyosak yiyoruz. Oda Zehranin sayesinde. Evet Londradan dondu. Kaderin haberini alinca. Deniz teyzeyede haber vericektikde kocasiyla suan uzaktalar.

Cenk kadere acilmak istedi. Ama Demir abi bunu yapmamasini soledi. Nie yapmamasini soledi ? Cunku: aciklarsa bir deha ne kader olur nede motor yarislari kader icinde aynisi gecerli. Bi ara bogazina yapisip " olum sen malmisin lan he malmisin senin yuzunden bu halde lan " diip sinirimi ondan cikartmistim. Ha bizi kapida ole gorunce sevgili sanmis tabi bende hoslandigim kizi ole bi vaziyette gorsem bende sinirlerime hakim olmazdim.

"Bak Mete ben Kader'i kaybedemem hem ona yakin hem uzak olmaya calisacagim yoksa onu bir deha goremem yada sadece duygularimi bastirip arkadas gibi dururuz. Demir abinin dedigi seye bak Bob yuilinin bu seneki yaris odulleri ve kurallari ne kadar sacma tam ben bu kurallari es gecerim ama ya kader o vazgecer mi ?" dedi cenk hay tabikide kader vazgecmez. Kac senedir bu yarisi beklio ama odulu ve kurallarini tam olarak bizde bilmioduk.

"Cenk emin ol o vazgecmiyecektir. Annesiyle babasi ayrildiktan sonra Kader motorla kafayi dagitti. Simdi vazgecmez hem kurallar asla iki motorcu birbiriyle sevgilisiyle bu ve diger yarislara katilamaz. Asla hemde Bob yuiline bile girmesi yasaklanir. Oduller ise buyuk birincisi para odulu ikincisi gene her sene oldugu gibi motor ucunsu ise sevgili sececeksin mecbursun. Sizin sevgili oldugunuzu anlarlarsa ne olur ?" evet cevapla Demir abiyi cok iyi dinlemis olmasi lazim. Kader uyansada gitsek.

"Biz bir daha bir araya gelemeyiz olay bu neyse tamam bisi demiyorum. Konusmucam onla konusucam bekle ama arkadas gibi. Tamam oldumu ? Simdi ben kadere bakmaya gidiyorum. " dedi git tabi git bakalim o uyandiginda ne dicek. Herneyse bende daha fazla uzatmicam.

Kaderden

Nerdeyim ben ? Neresi burasi ? Cok karanlik ? Korkuyorum ? Anne , baba nerdesiniz? Meteeee nerdesin ? Dur bi isik gordum ve oraya kosuyorum suan ben hic engel olamiyorum ayaklarim kendi gidiyo nerdeyim ben nerde.

Bir gun babamla konustugumuz an ama o an hayir gormek istemiyorum ruya dimi ben suan ruyadayim hayir deilim suan hersey net ben ben gormek istemeyecegim bir yola giiriyorum niye. Ben niye 16 yasimi birdeha yasiyorum.

"Baba nasilsin ? "

"Hazirlan cikiyoruz "

"Ben birdeha o zindana gidip ne silah egitimi nede dovus egitimi istiyorum"

"Beni dinle kader ne dovus ne silah egitimi alacaksin yuru bin arabaya "

"Binmek istemiyorum. Nefret ediyorum senden. "

"Bin dedim sana ".

Diyor ve ben arabaya biniyorum. Bir yere gidiyoruz. Ormanlarin arasindan geciyoruz. Agaclari sayamayacak kadar hizli ilerliyoruz. Bir anda araba duruyor. Babam arabadan asagi iniyor. Bende pesinden. Korkunc bi lisenin icine giriyoruz. Ben okulun icini gosteren tabelaya bakiyorum. Herseyin yerini kafama kaziyorum. Babamin yanina gidiyorum. Babam konusuyor.

"Kos kizim kac. Al bu silahida onune gelene acima sorumlusu sen deilsin al ve kac bu silahi cabuk "

Ben bisi demeden uzaklasmaya baslio silahida elime tutusturuyor. Babam gozden kayboluyo. Bir ses butun camlar asagi iniyor. "Lanet olsun " diip elimde silah merdivenlere cikiyorum. Bos koridorda kosuyorum.

Playboy SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin