bolum 3 : kuala

669 13 0
                                    

Cenkden

Bir turlu uyuyamiyordum. Gozlerimi actigimda saat gecenin 4'uydu. Burda uyuyamayacagim kesindi artik. Yukari cikip yanina kivrilip uyuysam ne olcakti. Sanki kivrilip uyuyunca bisi olcak. Evet gidip yaninda uyumaliyim rahatsiz etmicem. Odaya cikip yanina uzandim. Ne guzeldd uyuyo sessiz sakin suan ne guzel cirlamiyo. Derken uyuya kaldim.

Kaderden

Sabah uyandigimda cok rahat uyumustum kalkmaya yeltendigimde. Eee yuh artik bacagima kuala gibi yapismis hayvan. "Aaaaaaaaaaaa" die bagirdim. Ulan hayvan sen nie gidip koltukta yatmiyosun ya. Allah'ım ya gercekten suan canım haddinden fazla aciyo. "Lan malmisin olum uyan lan uyan aaaghhh canım yanio pislik artik uyan kuala gibi yapismissin " dememle ziplamasi bir oldu. Yataktan dustu angut herif. Oh iyi oldu.

"Napiyosun ya nie bagiriyosun ya "dedi cenk tabi anlamaz bilmez.

"Ya bide ne yapiyorsun diosun ya bacagim kanio sayende daha iyilesmeden nie boyle bisi yaptin ya. " diip sakinlesmeye calisiyordum.

Oda kanayan bacagima bakip dun doktorun pansuman icin verdigi ilaclara ulasmaya calisiyordu. İlaclarin oldugu dolabin onune yuvarlandi resmen. Yerdeki panduflarima basip takilip dustu. Buna su hala kanayan bacagimla bile gulmustum hatta aciyan bacagimin acisini unuttum denebilir tabi bi kac saniye icin sonrasi malum zaten. İlaclari ce pansuman malzemelerini alip yanima geldi ve sargiyi acti. Canimi acittigi icin mahcup gozukuyordu. Yuzume bakamiyordu. Bende bu haline uzulmustum. Onu ilk defa bole gormustum. Bu haline daha fazla dayanamayarak bi konu actim.

"Biliyomusun " dedim once ne kadar sacma bir soru iste bendekide mallik ne anlaticam simdi. Buldum.

"Neyi biliyomuyum " die zorla guldu.

"Biz bu odada Zehra ben ve Melisctoplanip kizlar gecesi yapioduk. Bi kere aramizda Melisin dogum gunuydu bizde kutlayacaktik. Her neyse her seyi yaptik ergen kizlarin yaptigi her seyi. Yastik savasindan tut sacma salak makyaj yapip taklit yapmaya kadar. Annem kapiyi acmisti. Biz idada kosusturuyiruz tabi. Ben annemi fark etmemis annemin ustune dogru kosmustum. Sonrada olan oldu zaten anneme carpmamla pastanin yuzume dusmesi bir oldu. " guluyoduk bu sirada ben anlatirken o pansumani yapio hemde beni dinliodu. Arada birde basini sallayip guluyordu.

"Sonrada iste etraf batti benim ustum basim ayri batti kizlar guluyo felan bu boyle olmaz diip bende elime pastanin geri kalanini alip ikisinin sacina surmustum off anlatilmaz yasanir bir durum yani " diip hafif gulmustum. Oda gulmustude bu sacma hikayeyi ben nie anlattimki ah salak kafam. Ben anlatirken oda bitirmisti. "Bitti be kanamasida durdu "dedi. Bende rahatlayip ayaga kalkmaya calisdim. Ama ayaga kalkmamla yataga dogru oturmam bir oldu. Hala ustune basamiyordum. Dur bi dakika suan aklimdan bi cinlik geciyo. Bunu yapabilirim evet yapabilirim.

"Simdi benim bir hafta kölem olcaksin ne istersem yapicaksin ee malum yuruyemiyorumda zaten yaparsin dimi " diip kedi bakislarimla ona bakmistim.

"Hayir yok olamam köle felan " diip itiraz etti. Ama bosuna olacaksin.

"İyi tamam bende artik odadan cikmam surekli aglarim ama bak " diip yalandan ic cektim.

"İyi tamam be ne istiyosun " dediginde bir suru ibnelik geciyordu aklimdan ama neyse.

"Beni once asagi indir kahvalti hazirla. " dedigimde sasirmisti.

"Oha ben ne anlarim. " dedi Cenk.

"Ya dolaptan alip bisiler yerlstireceksin cokmu zor. " diip sustum oda tamam anlamiyla basini salladi ve beni asagi indirdi.

Yemegimizi yedikten sonra yardimiyla odama cikip ustumu degistirdim. Sonrada beni yine asagi indirmesini istedim. Sonrada misir patlatip yanima geldi. Oturduk film acti ne tamamen romantik mi ? butun film ' of bu film nasıl film , ne bicim sey bu , opsene kizim sen op , off cok asiri romantik sıkıldım , degistirsene sunu ya ' demekle gecti. Ya bu cocuk bilmioyomu benim tam romantik filmlerden hoslanmadigimi ama nerden bilsin dimi ilk defa film izledik birlikte arada bana bakiskarini yakaladim bu pek arkadasca degilde ama banane ya nasil olsa bir hafta kolem.

Playboy SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin