Bolum 2

948 21 3
                                    

Kaderden

Sabah uyadigimda ölgene dogru 1 olmustu. Galiba cok ictigimden bu saate kadar uyumustum. Karsima baktigimda Zehrayi gorememistim. Galiuba sabah gitmisti erkenden. Yerimden haraket etmeye calismistim ama olmuyordu. Gozlerim belime dogru kaydginda iki elin belimi sıkıca kavradigini yeni farketmis olmaliydim ki cigligi basmistim.

" imdatttttt !!!!!sapik var imdatttt " die bagiriyordum bagirmamla kafasini gomdugu yastikdan kaldiran Cenk'i gormemle bir daha bagirmistim. " salak sey senin burda ne isin var ne halt yiyorsun burda mal " die bagiriyordum.

Eliyle agzimi kapatip 'sus' isareti yapti. Sustgumda ise agzimi acmisti. Bende onun kollarindan kurtulup ayaga kalkip elimi yuzumu yikamaya gittmistim. "Umarim icerde gordugum bir ruyadir " die kendi kendime konusuyordum. Ama beni duymus olmaliki "ruya deil " die bagirmisti.

Bir hisimla iceri girip "Bak Cenk sakin olmaya calisiyorum. Kimsin nesin ve nie evimdesin ve hatta yatagimda benle birlikte uyumussun. Baska bisi oldumu dogru soyle " die konusmustum. Konusmaya baslamisti.

"Beni buraya babam gonderdi " dedi Cenk

Bende " sizin eviniz yokmu be " die cikistim.

Oda " ben bilmem beni buraya gonderdiler artik o evde yasayacklarmis bende burda kalickmisim yani balayindan once orda kalcklarmis temelli diil " diip sustu.

Elime telefonu alip annemi aradim. Hala yatagimda bi davar yatiyordu hala. Herneyse telefon caliyordu. Annem acmisti.

"Alo kizim " demisti.

"Anne Cenk -"dedim ve sozum kesildi.

"Tanistinizmi kizim Cenk ile bak sorun yaratmayacagini dusunduk ve senle kalmasina karar verdik. Kim die sorarsanda Adnan'in oglu haberin olsun seni seviyorum by by " diip telefonu yuzume kapatmistii.

Yatagimda hala yatan hoduge donup omzumu silktim. Burun kivirip asagi indim.

Cenk'den

O bana bagirirken bile buyuk hayranlikla onu izliyordum. Onu ilk gordugumde de cok etkilenmistim. Her neyse ustumu degistirip asagi incektim. Ustume duzgun bisiler giyip odadan asagi inmistim mutfaktan leziz kokular geliyordu. Ama mutfakda kimse yoktu. Merdivenlerden gelen sesle merdivenlere dogru baktim. Merdivenlerden sari saclarini buyuk bir ozenle duslestirmis , ve altina yirtik bi pantolon ustune cicekli straplez bi bistuyer ile kirmizi renkete olan ayakkabilari uyum icindeydi . Cok guzel ve hos olmustu.

Kaderden

" hey ordamisin angut bön bön nereye bakiyon. " die sormustum hafif bir siritmayla.

" yok sey hicc hic bi yere bakmiodum. Kahvlati hazirlamissin guzel kokuo hadi yiyelim " demisti. Gerizekalinin ustunde gereksiz bir telas vardi anlamistim.

Yemegimi tabagima almis oturmustum. Mal hala iceri girmemisti sanirim ayakkabilarini ariyordu her neyse banane be. Meyve suyu kutusunu alip bardagima meyve suyumuda koyup krep ve surubumu ve peynir zeytin gibi kahvlatiliklarida masaya koymustum.' Ah ne kadar becerikliyim. Alan yasadi ' diip guluyordum kendi kendime. İceri hoduk girdi ve oturdu ben ise tabagimdaki kreple ugrasiyordum birden sesini cikaran Cenk'e baktim.

" bana da krep koysana " diyen Cenk'e baktim. Sinirlenmedim ama

"Kalk kendin al elin ayagin yokmu " die cikistim.

" Varda koysan ölcenmi hadi orasi cok uzzak gozukuo " demisti buna israr etmeyip krepini tabagina koydum susmustum ama simdilik.
Tam oturdum agzima lokmami koyucam gerizekalinin gene sesi cikmisti.

"Sey surupu versene lan " dedi. Bana lan dedi simdilik biraz daha ses cikarmadim hadi surubuda verdim. Ama bisi daha derse olacaklara karismam. Surubuda masaya vurarak koydugumda ' ovvv cok sert ' bakislari attti. Umursamayip yemegime geri dondum bir sure sonra gene sesini cikarmaya basladi canim bu kendi eliyle kendi sonunu yaziyo be.' Bu sefer ne isticeksin ' bakislarimi yolladim. Ama bu sefer sinirlarimi zorladi.

Playboy SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin