1.Bölüm-Başlangıç

257 15 9
                                    

Şu okul sonunda tatile girdi.Sekiz ay beklediğim yaz tatili geldi ama o da sıkıcı ne biçim hayat.Aşağı yukarıhep aynı şeyler.Yazlıkta bir dışarı bir içeri,telefon,televizyon..sıradanlık akıyor resmen paçalarımdan her zaman ama bu sefer öyle olmamalı.11.sınıfa geçicem bu sene 12'de yorulmadan önce eğlenmeliyim bu yıl.Haydi bakalım neler olacak.

En sonunda bugün dışarı çıkıyım dedim Büşra'nın evine gidiyordum yolun kenarında bana göre orta tipli bir erkek ve tatlı kardeşi bana bakıp konuşuyorlardı , umarsamadım ve yoluma gayet ciddi devam ettim.Ama üstüm falan da salaş.Ee ben buyum hep boyle gezerim.Nese Büşra'yla geldik ve çocuklar hala orada.Eh tabi ben...Başak... dururmuyum.Evet dururum ama bu sefer durmadım.Dedim ki bu aradağım şanstır belki de.

"Büşra hadi şunları takip edelim kesin geri takip yapacaklar."

Ben haksız çıkar mıyım?İki kere peşinden gidince o da artık bizi takip etmeye başladı.Bir kere şaşırtsın ya şu erkekler.Acaba bu yaptığımì anlatsaydım beni tanıyanlar bana ne derdi diye düşünmedim değil.Bir kere bu benim prensibim değil ama bugün yaptım.Peki neden?Yazın eğlenmek için tabikide.Ama bilemiyorum.Aklım sırf eğlence için bana bunu yaptırtmazdı.
Bir ihtimal ne kadar düşünmek istemesemde ben birinden mi hoşlanıyordum?

BenimkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin