"Hayir bu kadar degil."dedim ve uzaklastim.
Oksurdu "Tamam sanirim artik gitmeliyiz"dediginde onunla ayni fikirdeydim ve ayaga kalktim toplanip bisikletime bindim.
Giderken hic konusmuyorduk bu yuzden az önce olanlari dusunmeye basladim.Ben terbiyeli boyle islerle ilgisi olmayan hic sevgilisi olmamis sadece ;sinif arkadasim olan Barkın'ı sevmistim ve o siniftan mezun olali iki sene olmasina ragmen unutabildigimden emin degilim.Barkın'da gamzesi cok yakisan,gulusunu sevdigim nadir insanlardan,esmer,siyah sacli,siyahimsi gozlu,-bu yuzden zeytin diyordum-komik,uzun yuzlu-yuvarlak yuzluleri sevmem zaten-,ama biraz serseri,kizlarin pesinden kostugu bi tipti acikcasi.Hala ilerde birgun karsilastigimizda onunda beni sevecegini umuyorum.Vuralsa beni etkileyebilen 2.erkek.Beni gercekten sevdigine emin degilim henuz.Ama o beni kendine asik etmeye basliyor sanirim.Yinede ilk opucugumu bu yaşta ve siradan bir sekilde vermek istemiyordum.Bunun sirasi degildi.Belki boyle yapmam karsisinda Vural sasirsa ve kirilsada anlayabilir diye dusunuyorum.Ama uzuldugum sey o kadar konustuktan sonra futbol oynamayi isteyemeyip onunla futbol oynayamak neyse ya sonra yapariz :)).
Ben bunlari dusunurken.Bir ses gelmisti ve yanima bakmistim.Ah tabiki Vural dalginligimdan farkettmemisim.
"Daldın.Ne düşünüyordun?"
"Ya onemsiz oyle gitmisim.Bir sey mi oldu Vural?" diye sordum ifadesiz bir sekilde demek daldigim cok fark ediliyordu.
"Evet bir sey konusacaktim."
"Dinliyorum canim."
"Boyle yaparsan zorlanirim.:))"
"Tamam sakin :))"
"Biz iki gune donuyoruz eve.' dedi dudagini buzerek.
"Yaa.. yıkıldim"
"Seni uzmeyi istemem."
"Biraz uzdunn sanirim."
'İnan telafi ederim.Sen canini sıkma ben sana dayanamam.Arada gelirim belki.Hem faceden gorusuruz falan."
"Tabi olabilir."dedim ruhsuzca ama pek inanmiyodum ben konusabilecegime.
...
Bugun Vural'in buradaki son gunuydu.Vural,ben,Büşra,Berke,Toprak gezecektik.Değişiklik olsun diye şehre inmeye karar verdik.Taksiyi çağırdık ve onu bekliyoruz şuan.Şu Büşra ve Berke işini yapmaya çalışacağım.
"Berkecim hiç senden konuşmuyoruz ya .Bize yardım ettin sonuçta"dedim Vural'a dönüp gülümseyerek ama Berke'nin yardimi vardi sagolsun.
"Hangi konuda yengecim"diye gulumseyerek karsilik verdi.Yengecim lafi garip gelsede yuzume bi tebessum yayildi.
"Senin sevgilin falan yok mu?'
"Yok simdilik."
"Yaa.Birini ayarlamamı ister misin?"deyip Büşra'ya karsi sirittim ama Vural haric kimse anlamamis gibi gorunuyordu.
"Bunu bir ara dusunucem."
"Tabikii her zaman."
Bizim konusmamiz ustune Vural beni hafif sert yanina cekti ve
'Büşra'yla Berke'i düşünüyorsun demi?"
Kedicik gibi büzülüp tatlı bir poz aldım ve;"Evet birazcık sencede iyi olmaz mı?Bence bunlar birbirini seviyor.Ama itiraf edemiyorlar."diye uzun bir konuşma yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimki
Novela Juvenilİntikam için başlayan bir oyunda Vural ya o kıza aşık olursa? Başak çocukluk aşkıyla karşılaşırsa? Ya Barkın sevdiği kızın içinde bulunduğu tehlike için ne yapar? Başak'ın masum aşkları.. Vural'ın ikilemleri.. Barkın'ın her şeye rağmen sevmesi..