3.bölüm Yeni Bir Başlangıç

37 1 0
                                    

Bu sabah farklı bir yerde uyandım. Boranın kollarında... Gece ne olduğu hakkında bir fikrim yoktu. Ya çok sey oldu yada sadece uyuduk. Bunu sorgulamayı bırakarak banyoya yürüdüm. Saçlarımı gelişigüzel bur topuz yaparak yüzümü yıkadım. Üzerimdekilere gözüm kaydı. Geceki elbisem yoktu. Biraz düşündükten sonra kendim giydiğimi hatırladım. Son kez aynaya baktıktan sonra Borayı evin içinde aramaya başladım."Boraaa. Nerdesin hayatımmm." mutfaktan gelen kırılma sesleriyle oraya doğru hızla adımlarla gittim. "Sevgilim neler oluyor?" bora beni gördüğüne pek sevinmiş gibi durmuyordu. Yada sevinecek ne vardı ki. "Çık yukarı!" sesi emir veren bir tonda çıkmıştı. Onu takmayarak masaya oturdum. "Çıkmıcam ne olduğunu anlat!" bu cesaretime şaşırmıştı sanırım. "Anlatmazsam nolucak." alaylı bir şekilde gülerken tezgahın üstünden bıçağı aldım."anlat yoksa deşerim" bu sefer benim sesim alaylı çıkmıştı. Birbirimize bakıp gülmeye başladık. Onunlayken bir katil,hırsız veya sürtük gibi hissetmiyordum. Onların aksine normal bir genç kız gibi hissediyordum. "Haydi anlat bana sevgilim ne oldu?" sesim yalvarır gibi çıkmıştı. Lanet olsun ben bu ses tonunu hiç kullanmamıştım çünkü kimseye yalvarmadım. Aklımdaki düşünceleri geriye itip Boraya yaklaştım. "Hiçbirşey olmadı. Sadece polis merkezinden aradılar ama seni daha bulamadığımı söyledim." inanmalıydım değil mi? Bora yalan söylemezdi. Çünkü biz birbirimizi seviyorduk. "Sana aşığım Bora" derken gözlerinin içine baktım. Hiç bir şekilde duygularını ifade etmiyordu. O da gözlerimin icine bakmaya çalışarak "be-bende" gözlerini kaçırdı. "sana aşığım"
Polis merkezinden aramaları baya etkilemiş olmalıydı borayı. Arkadaşlarına daha da önemlisi polis merkezindeki amirlerine yalan söylemişti. Bu yüzden gözlerini kaçırarak söylemiş olmalıydı. "Herneyse canım gel yukarı çıkalım" boranın yukarı çıkalım demesiyle neyi kastettiğini anlamıştım. 'Hadi gitsene sürtük bak kendi isteğiyle seni çağırıyor.' ahh iç ses ahh... "Daha yeni kalktık bence geceyi bekleyelim." dedim. Akşam daha eğlenceli olabilirdi. Mutfaktaki cam kırıklarını temizlemeye başladım. Bora içeriye gitmisti. Temizleme işi biter bitmez elim çekmeceye gitti. Çekmeceden bir tane bıçak aldım. Uzun süredir yani 2gündür bir yerime zarar vermemiştim. Yalnız kaldığım anda bıçağı işe yarar hâle getirecektim. Elimle görünmez şekilde tutarken yukarı çıkmak için merdivenlere doğru yürüdüm. "Nereye gelsene yanıma" diyen bora ya baktım. "Üstümü değiştirip geliyorum canım" birde üstümü mü değiştirecektim şimdi. "O zaman güzel bir seyler giy bildiğim bir bar var oraya gidelim." kafamı sallayarak yukarıya çıktım. Bıçağı kıyafetlerin arasına koyarak dolaptaki kıyafetlere baktım. Hangi kızların kıyafetleriydi acaba. Hepsi de bar için uygundu. İçlerinden siyah bir elbise çıkardım. Saçlarımı doğal haline bırakarak makyaj yaptım. Ayakkabılarımı da elime alıp asağıya indim. Bora kapının yanında elleri cebinde bir şekilde beni bekliyordu. Baştan aşağı beni süzerek "ooo bebeğim geceye fazlasıyla hazırsın." çapkın gülüşünü yolladı. Bende ona sürtük gülüşümü yolladım ve evden çıktık. Bu gece Borayla ilk gecemdi. Boranın kolları arasında arabaya doğru ilerledim...

Multimediada Arya nın giydiği elbise var... Vote ve yorumları unutmayınnn...

ÇIĞLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin