Meryem!! 4 yılım! Herşeyim! İnan seni ne kadar çok sevdiğimi şu an kelimelere dökebileceğimi sanmıyorum. Ama bilmeni istiyorum. Seni ekranda ilk gördüğüm günden beri seviyorum.Geçen her gün sevgim azalmadı,arttı. Resimlerini duvarlara astım,arkadaşlarıma seni anlattım. Belki onlarca kişi seni benimle birlikte daha da çok sevmiştir.Seni tanıdığım ilk günden beri tek hayalim sana sarılabilmek.Seninle konuşabilmek.Seni görebilmek.Yada içbiri olmasa bile beni tanıman. Ama inşallah bu sene gerçekleşecek. 12 Ağustos senin doğum günün. ''İyi var'' dediğimiz nadir insanlardan biri olan,yani senin doğum günün. Seni ekranda gördüğümüzde seni sevmemizin ilk nedeni gülüşünün içinde saklı olan samimiyetin,kaburlarının içinde duran küçücük,masum bir kız çocuğuna ait bir kalpti. Daha ilk gördüğümüzde anlamıştık güzel yürekli bir kadın olduğunu.Şu ana kadar yaptıkların,bizlerle,Meryemistlerinle ilgilenişlerin de bunun bir göstergesi zaten. Şu ana kadar senin hakkında kötü yorum yapanları hiç kafana takmadın.Hep kendi yolunda ilerledin.En iyisi aptın.Sakın bundan sonrada kimseyi takma.Kızını,Lara'yı düşün.Aileni bizleri düşün.Ve yüzünde ufak ta bir tebessüm oluşsun.Biz seni mutlu ettiğimizi düşünerek mutlu olalım. Ha Lara demişken..Mavi gözlü küçük meleğimiz,masum kızımız o bizim. Şimdi sana bu kadar çok benziyorsa brde büüdğünü düşünsene! Aynı sen! Mavi kocaman gözler,turuncu saçlar..Şu an bunları okuduğunda gözlerinin dolduğunu ve gamzelerin çıkartıp güldüğünü hissedebiliyorum.Evet işte şimdi mutluyum ben!!
Kuzum..Meleğim..Herşeyim..Kızınla,ailenle,bizlerle mutlulukla yaşayabileceğin bir yıl olsun.İyiki varsın,iyiki seni tanımışız,iyiki doğdun!
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN MAVİ GÖZLÜ GÜÇLÜ KADIN!
-Sena Berrin Yerlikaya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyiki doğdun Meryem Uzerli!
Fiksi Penggemarİnşallah yeni yaşında mutlulukların en güzelini yaşar, sevgilerin en güzelini tadar, tırnaklarınla kazıdığın başarı merdivenlerini bir bir tırmanırsın. Hep sevgiyle yaşa, doğum gününü can-ı gönülden tebrik ederiz!