Five Nights At Freddy's 2'nin 5. gecesinde Phone Guy sarı bir süitin çalındığını lokantanın kısa bir süre kapatılacağını ama son bir doğumgünü partisinin daha olduğunu söyledi.Bizi yani Jeremy Fitzgerald'ı gündüz vardiyasına alırlar ve 7. geceyi Fritz Schimth olarak oynarız.Son doğumgünü partisi 14 Kasım 1987'de geçmektedir.Bunu 5. Gece aldığımız çekin üstünde yazan 11-13-1987 tarihinden anlayabiliriz(13 Kasım 1987) Ayrıca Five Nights At Freddy's 2 oyununda 87 ısırığı hakkında hiçbir iz bulunmamaktadır. Çünkü ısırık daha gerçekleşmemiştir!son gün gerçekleşecektir.
The Bite of 87 Jeremy Fitzgerald'ın gündüz vardiyasında yani 14 Kasım 1987'de olmuştur.Ama durun Five Nights At Freddy's 4'ün minigame'sinde Fredbear bir çocuğun kafasını ısırır ve oyun 1983'te geçmektedir.Tam bir çelişki!Diyeceksinizki 14 Kasım 1987 de ısırık olmadı.Tamam varsayalımki olmadı.14 Kasımda Freddy Fazbear Pizza kapanmamıştı.Son bir doğumgünü partisi vardı.Phone guy'ın dediğine göre ısırık ise 1987'de oldu.
Five Nights At Freddy's 4 ise 1983 te geçmektedir.Bunu TV'de çıkan Fredbear&Friends 1983 reklamından anlayabiliriz.O sadece reklam oyun 1987'de geçiyor diyenler için siz hiç 5 yıl önceki reklamı TV de gördünüzmü hemde kaldırılımış bir ürünün reklamını,pek sanmıyorum.Şimdi gelelim Phone Guy'ın söylediklerine Phone Guy Toy animatroniclerin vahşice davrandığını son partide Eski yani old animatroniclerin kullanılacağını söyledi(Foxy dahil)ve bizimde animatroniclere dikkat etmemiz gerektiğini söyledi.
Hadi yine varsayalım Five Nights At Freddy's 4 1987 de geçiyor.Reklam eski diyelim.Fredbear Family Diner ile Freddy fazbear Pizza arasında bir restoran daha var.1 yılda 3 kere restoranın kapanıp açılması normal mi.
Yine diyeceksiniz Fredbear Family Diner ile Freddy Fazbear Pizza arasındaki restoran nerden çıktı.Phone Guy bize bu restorandan önce çürümüş bir yer olduğunu söyledi ayrıca ilk açılan Fredbear Family Diner'ın olduğundanda bahsettti.Old animatroniclerde bu çürümüş yerde kullanılıyordu.Fredbear Family Diner gayet tanınmış ve ün salmış bir yerdi.Günümüzün Dominos'u gibi.Bunu oyuncaklar ve reklamlardan anlayabiliriz.Oyuncak ve reklamların çıkması için ünlü bir yer olması gerekir.Yani uzun soluklu bir restoran.
Eğer Fredbear Family Diner 1987 yılında geçseydi Freddy Fazbear Pizza ile zaman olarak çakışırdı.Bunun anlamı 1983'te ayrı bir ısırılma vakası oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Five Nights At Freddy's Teorileri
RandomBurada Five Nights At Freddy's hakkında her şeyi bulabilirsiniz.