Gözler

413 14 35
                                    

Merhaba sevgili okurlar bugün sizlere sürekli değişen ve her değişikliği yazmak zorunda bırakan teaser hakkında konuşacağım.

Fredbear,SpringTrap,Bonnie,Puppet gibi daha nicesi şirinleşmiş.Ayrıca Phantom Puppet, ve Phantom BB gelmiş.

Çok uzatmadım çünkü ilgimi çeken bunlar değil arkadan bakan gözler.

Solda Mangle'ın yanında saki Phantom Bonnie var siz ne dersiniz?

Ayrıca Golden Freddy'nin üstünde endoskeleton var ve tek gözü var.(İLLUMİNATİ DEĞİL :))
Hadi tamam anlarım ne var bunda dersiniz.
Bu Golden Freddy'nin endoskeletonu!
Nasıl bukadar emin olabiliyorsun diyeceksiniz.Önceden Golden Freddy'nin sol gözü vardı sağ gözü yoktu.Şimdi ise bir Endoskeleton geldi ve Golden Freddy'nin sol gözüde gitti.Ve bunlar aynı anda odu.
Bu demek oluyorki Endoskeletonu içinden çıkmış.

Gelelim asıl konumuza şöyle biraz Nightmare Bonnie'nin sağ tarafına doğru,gördünüzmü?

Yeşil gözlü uzun kulaklı ve dikkat ederseniz mor papyonlu bir animatronic.

Tahminimce hani şu  bize minigamelerde öğüt veren küçük Fredbear'ın jenerasyonundan birşey.

Bide şu Shadow Bonnie gerçekmiş ya o şaşırttı beni.

Sugar The Cat diye animatronic olduğunu iddia edenler nedense ben göremiyorum galiba böyle birşey yok,aynen aynen yok böyle bişey.

Five Nights At Freddy's TeorileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin