Five Nights at Freddy's Hikayeye Genel Bakış

324 11 2
                                    

Five Nigts at Freddy's oyunuyla ilgili birçok teori,bilgilendirme ve gizem yazdım ama oyunun bize sunduklarını hiç yazmadım.Yani hep derin işlere girdim.Birazda oyunun ilk bakışta sunduğu hikayeyeyi ve yeni başlayanlar için oyun bilgilendirmesi yazıcağım.

Five Nigts at Freddy's serisi 4 oyundan oluşur.Five Nigts at Freddy's oyunun zaman sıralaması;
-Five Nigts at Freddy's 4(1983) veya (1987) Fredbears Famıly Diner
-Five Nigts at Freddy's 2(1987) Freddy Fazbear Pizza
-Five Nigts at Freddy's 1(1993) Freddy Fazbear Pizza 2
-Five Nigts at Freddy's 3(2023) Fazbear Horror Attraction

Fredbears Famıly Diner adlı ünlü bir restoran vardı.Bu retoranda hayvana benzeyen robot maskotlar vardı.Ama bir sebepten dolayı kapatıldı.Bu sebep mâli kriz ve bir robotun çocuğu ısırmasıydı. ve tüm hisselerini Fazbear Entartainment adlı bir şirket aldı.
Bu şirket Freddy Fazbear Pizza'yı açan şirket.Ayrıca oyunu yapılmayan FNaf 4 ve 2 arasında bir resotran daha vardır ve buda Freddy Fazbear Pizza'dır.

Five Nights at Freddy's 1 ve 2 oyunu bir pizzacıda geçmektedir.Bu pizzacının adı Freddy Fazbear Pizza'dır.
Bu pizzacıda hayvanlara benzeyen robot maskotlar vardır.Ve sahnede şarkı söylemektedirler.Freddy Fazbear Pizza zamanında ünlü ve şöhret sahibi bir yerdi.Ta ki o pizzacıda çocuklar kaybolana kadar.

Katil çocukları öldürüp robot maskotların içine saklamıştı.Bir müşteri robotlardan kötü koku geldiğini ve programlaştırılmış cesetler olduğunu söyledi.Pizzacı kapatıldı.

Ardından pizzacı tekrar açıldı.Eskir robotlar kullanılmak üzere depodan çıkarıldı.

30 yıl sonra...

Pizzacı çoktan kapatılmış onun yerine bir korku evi açıldı.Eskiden gelen robotun içine sıkışmış bir ruh vardı.Adı SpringTrap'tı.

Five Nights At Freddy's TeorileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin