Eski Yöneticiler

393 18 19
                                    

Five Nights At Freddy's 2 oyunun 5. gecesindek Phone Guy'ın dedikleri;

Merhaba,Merhaba
Hey,iyi iş çıkardın,5. Gece!
Umm,Şey..Bu gece etrafı daha dikkatli gözle olur mu?
Uhm.. Anladığım kadarıyla mekan mühürlendi.
Uhh kimsenin içeri girmesine yada çıkmasına izin verilmiyor.
Özellikle eski çalışanların..
Uhm Bütün bu işler çözümlendiğinde seni sabah vardiyasına alabiliriz belki.
Daha yeni bir pozisyon... uygun hale geldi
Uhh.. Henüz senin vardiyan ile ilgili bir değişiklik yok ama üzerinde çalışıyoruz.
Orjinal restoranın sahibiyle iletişim kurmaya çalışacağız.
Uh,Sanırım oranın adı..
'Fredbear's Family Diner'idi yada öyle bişeyler.
Kapanalı yıllar oldu gerçi,oradaki herhangi birinin izine ulaşabileceğimizi sanmıyorum.
Tamam,sadece bir gece daha!
Sık dişini İyi geceler!

Phone Guy'ın dedikleri bunlar.Benim birşey dikkatimi çekti.Nediyor gördünüzmü Fredbear's Family Diner restoranına yıllar önce kapandı diyor.Five Nights At Freddy's 2 oyunu 1987'de geçtiğine göre yıllar sonrası yine 1987 olamaz değil mi? Olamaz taabiki,yıllar sonra kalıbı 1981,1983,1980 gibi zaman dilimlerini kasteder.

Yani Five Nights At Freddy's 4 oyunu 1987'de geçmiyor.

Bir ihtimalle Five Night At Freddy's 4 oyunu Fredbear's Family Diner'da değilde Fredbear&Friends adlı restoranda geçiyordur.Yani açılan 2. restoran.

Five Nights At Freddy's TeorileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin