Toy Animatronicler

518 25 15
                                    

Five Nights At Freddy's 4 ün bir minigame'sinde bir parka gideriz ve parkta 3 oyuncakla oynayan bir kız
vardır.Bunlar Toy Freddy,Toy Chica ve Toy Bonnie'dir.Ama Fredbear Family Diner'da böyle animatronicler yok,bunlar Five Nights At Freddy's 2 deki animatronicler.

Five Nights At Freddy's 4 1983'te geçiyor yani Five Nights At Freddy's 2'den 4 yıl önce.Nasıl olurda 4 yıl sonra açılıcak olan restoranın oyuncakları bir kızın elinde olur.

Reklamdaki tarih Fredbear Family Diner'ın kuruluş tarihi.Five Nights At Freddy's 4 oyunu 1987 de geçiyor.Fredbear Family Diner ile Freddy Fazbear Pizza aynı zaman diliminde varolmuş fakat ayrı restoranlardır.O kız çocuğu oyuncakları Fredbear Family Diner'dan değil Freddy Fazbear Pizza'dan almıştır.

Fakat bir gazete haberinde Fredbear Family Diner'ın çeşitli sebeplerden dolayı kapatıldığı.Tüm hisse ve hakları Fazbear Ent.'in aldığı yazıyor.Demekki burada bir telif mevcut.Yani Fredbear Family Diner kapatıldıktan sonra Freddy Fazbear Pizza açıldı.Çünkü aynı anda varolsalardı tüm haklar Fredbear Ent.'e ait olduğu için Freddy Fazbear Pizza resmi olarak açılamazdı.Kaçak seyyar gibi bir restoran olurdu.Ama Freddy Fazbear Pizza gayet büyük bir mekan öyle seyyar bir yer değil.

Five Nights At Freddy's TeorileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin