POV. Michael
'Weet je zeker dat we naar dat feest toe moeten gaan?' Vraagt Calum aan mij. 'Calum denk aan de pizza's, de meisjes, de pizza's, het ijs, de pizza's, het feest. Dat is volgens mij alles, o nee, ik vergat het belangrijkste.' Zeg ik. 'Wat is dan het belangrijkste, Mikey?' Vraagt Calum aan mij. 'Pizzaaaaa! Duuhhh...' Zeg ik lachend. 'Moeten we als we gaan het niet tegen Ash en Luke zeggen?' Vraagt Calum. 'Waarom? Ze zijn onze ouders toch niet?' Zeg ik lachend. 'Maar...' 'Kom op Cal! We gaan gewoon naar dat feest!' Zeg ik en sleur Calum mee de deur uit. 'Van wie was het feestje ook alweer?' Vraagt Calum aan mij. Ik moet keihard lachen, maar kijk daarna weer heel serieus. Zo ver dat mogelijk is dan. 'Het is het feest van Loena.' Zeg ik tegen Calum. 'Loena uit onze klas?' Vraagt Calum verbaast. 'Gast! Dat had ik nog gezegd. Het is een feest voor wat mensen of zoiets.' Zeg ik tegen Calum. Ik bedenk mij nu pas hoe onduidelijk Loena dat had uitgelegd. We lopen verder naar het huis van Loena. De deur staat open en er komt al veel geluid van binnen. We lopen naar binnen en botsen al bijna gelijk tegen twee meiden op. 'KIJK UIT WAAR JE LOOPT!' Roept een van de twee boos. Ik heb geen flauw idee wie het zijn. Het meisje dat zo boos reageerde heeft lang, donker bruin haar met hier en daar een gekleurde pluk. Het andere meisje heeft lang, blond haar. 'Wij keken ook uit, maar jullie komen zomaar ineens die deur uit!' Reageert Calum boos terug. 'Hey Michael en Calum!' Hoor ik ineens Loena zeggen. 'Hey Loena!' Zeggen Calum en ik terug. 'Wat is er aan de hand?' Vraagt ze meteen. 'Laat maar!' Zegt het meisje dat net zo boos uitviel. Ze geeft Calum en mij nog een boze blik en loopt dan weg samen met het andere meisje. 'Sorry als die twee jullie lastig vielen. Ik moest van mijn ouders mijn zusje en haar vriendin ook op mijn feest laten komen, anders mocht ik het niet geven.' Legt Loena uit. 'Wie van de twee was je zusje?' Vraag ik. 'Meisje met de gekleurde plukken in haar haar. Ze heet Anne-Claire en haar vriendin heet Mylène. Ze zullen halverwege het feest wel naar boven gaan, want ik denk dat ze het niet zo lang uithouden.' Zegt Loena en loopt dan de woonkamer van het huis in. Calum en ik lopen ook verder.
POV. Mylène
'Is dit misschien leuk om aan te doen?' Vraag ik aan Claire. Haar volledige naam is Anne-Claire, alleen vindt ze dat geen mooie naam dus ik noem haar Claire en soms ook wel Anne. Maar ze luistert naar beide namen, dus dat is best wel handig. 'Sinds wanneer maak jij je druk om kleding?' Vraagt Claire aan mij, waardoor ik heel hard moet lachen. 'We gaan naar een feest, misschien ontmoet ik de waren wel.' Zeg ik nog steeds lachend. 'Toch raar hoe sommige meiden zijn als het gaat om feesten.' Zegt Claire nu ook lachend. 'Tja, zo gaat dat nou eenmaal bij normale meiden.' Zeg ik en Claire kijkt mij beledigd aan, waardoor ik in een deuk lig. 'Dit is wel een leuk setje!' Zegt ze dan ineens en duwt een kort, zwart jurkje in mijn handen en een paar zwarte hakken. 'Okay!' Zeg ik goed keurend en ga naar de badkamer om mij om te kleden. Ik kleed mij om en als ik klaar ben spring ik de badkamer uit. 'WE KUNNEN GAAN! IT'S TIME TO PARTY!' Roep ik en Claire en ik moeten lachen. We lopen mijn huis uit en gaan op weg naar het feest.
'LOENA! MOETEN WE NOG HELPEN MET IETS!' Roept Claire door heel het huis heen. 'NEE! IK KAN HET WEL ALLEEN!' Krijgen we als antwoord terug. 'OKAY!' Roept ze terug. Loena is de zus van Claire en geeft het feest waar we dus naartoe gaan. Loena mocht alleen het feest geven als wij ook mochten komen. Loena vond dat niet leuk, maar heeft er toch uiteindelijk mee ingestemd. 'Ik heb geen zin om te wachten.' Zeg ik en ik ga op de trap zitten. 'We moeten nog zo'n half uur wachten, das niet echt lang!' Zegt Claire. 'Is het wel! Wat kunnen we gaan doen?' Vraag ik. 'We kunnen op mijn kamer TV kijken?' Zegt Claire meer vragend. 'Ja, vind ik goed!' Zeg ik en we lopen naar de kamer van Claire. Claire zet de TV aan op MTV. 'SAAI PROGRAMMA!' Roep ik en pak de afstandsbediening af. Ik druk een paar knopjes in en Xite komt op. 'Beter, dan MTV!' Zeg ik en laat mij achterover op het bed vallen terwijl ik naar Best Song Ever van One Direction luister, omdat die net op komt. Niet dat ik dat liedje zo leuk vind, maar ik zal er mee moeten leven.
--- 3o minuten later ---
'PARTY!' Roept Claire en wil de TV uit zetten. 'NEEEE! ZET DE TV NIET UIT!' Roep ik als een verslaafde gek. 'Waarom niet?' Vraagt Claire. 'Omdat dit liedje leuk is.' Zeg ik met een pruillip. 'Okay, dan luisteren we dit liedje nog af en dan gaan we naar beneden.' Zegt Claire.
Het liedje is afgelopen en ik zet meteen de TV uit. 'PARTYYYYYYY!' Roepen Claire en ik tegelijkertijd. We lopen Claire's kamer uit en lopen de trap af naar beneden. Ik hoor dat het feest al vol aan de gang is. Claire loopt voorop de trap af en als we beneden zijn botsen 2 jongens tegen ons op.
POV. Claire (Anne-Claire)
Ik kom net beneden aan en word al gelijk omver gelopen door 2 jongens. Niet letterlijk, want ik sta nog, maar we botsten wel. 'KIJK UIT WAAR JE LOOPT!' Roep ik boos. Wat kan ik eraan doen dat ik het haat als mensen tegen mij aanbotsen?! 'Wij keken ook uit, maar jullie komen zomaar ineens die deur uit!' Reageert een van de jongens. 'Hey Michael en Calum!' Komt mijn zus er tussen door. 'Hey Loena!' Zeggen de 2 jongens. 'Wat is er aan de hand?' Vraagt mijn zus. Ugh, ik heb geen zin om het aan Loena uit te leggen. 'Laat maar!' Zeg ik en loop samen met Mylène naar de woonkamer waar bijna iedereen is. Ik mag die 2 jongens nu al niet meer!
______________________________________________
Ik ben echt laat zeg! Sorry daarvoor, ik zat met school en vakantie enzo. Dus ik had niet veel tijd om te update. En ja ik maak deze update nu op school. Who Really Cares?
Okay, vraagje wie gaat er vanavond allemaal naar RTL Late Night en ziet dan 5SOS?
Ik niet, maar ik ga het wel op TV kijken, dus dat betekent dat als je daar bent even naar de camera moet zwaaien, dat zou echt grappig zijn.
En nog iets, wie gaat er 21 of 22 mei naar de Ziggo Dome naar 5SOS? IKKEEEE!!! Okay, alleen op 21 mei want voor 22 had ik geen geld meer. Ik zit niet vooraan, nouja, wel als het om het vak gaat. Ik zit in vak 208 op rij 1. Maar dat is dus heel erg ver weg, maar boeie, ik ben er ten minste bij! Daar gaat het toch om? (Ik vind van wel)
'Does it Sounds Good?' 'Yes!' 'Does it Feels Good?' 'Yes!'
Nou ik heb dus ook Sounds Good Feels Good het Deluxe album :)
Mijn ouders gaan de DVD + Poster pre-orderen like OMFG!!! I AM SOOOOO HAPPY!!! En ik hoef het dan zelf niet te betalen :)
Moet ik nog iets zeggen, uhm, volgens mij niet.
Trouwens jawel, ik ga voortaan een random vraag stellen die de lezers dan moeten beantwoorden :) Ik beantwoord hem ook. Dus het zou leuk zijn als je die vraag zou beantwoorden :D
Vraag: "Wat is jou lievelingsliedje van Sounds Good Feels Good?"
Mijn antwoord: "Airplanes, I don't know why, ik vind het gewoon een geweldig liedje (Het hele album eigenlijk)"
X me
JE LEEST
Ice-Cream ~ Clifford & Hood
FanfictionPOV. Michael 'Weet je zeker dat we naar dat feest toe moeten gaan?' Vraagt Calum aan mij. 'Calum denk aan de pizza's, de meisjes, de pizza's, het ijs, de pizza's, het feest. Dat is volgens mij alles, o nee, ik vergat het belangrijkste.' Zeg ik. 'Wat...