''Ha-Hayır,onu benden uzak tut.''derken elinde ki ay ışığında parlayan bıçağa baktım.Nefes alıp verişini duyuyordum ama konuşmuyordu.Bir karaltıdan ibaretti.Geriledim.''Bunu neden yapıyorsun ?''Kafasını neden acaba demek ister gibi yana yatırdı.Sonra bir elini bana doğru uzatıp üstüme doğru gelmeye başladı.''Ge-Gelme '' Tenim soğuk çeliği içine çekerken eriyip gidiyordum.Sözlerim,hayallerim,herşey geride kalmıştı.Herşeyi kaybetmiştim.
Yerimde sıçradım.Her yanımdan ter akıyordu.Ağlamaya başladım.Neden ben ?Neden bunları yaşamak zorundaydım ki ?Tamam zamanında birçok saçma,gereksiz şey yapmış olabilirim ama hakettiğim ceza bu muydu ?Bize kim bunları neden yapmak istiyordu ?Kalkıp terliklerimi giydim ve banyoya gittim.Kapıyı kapatıp,yüzümü yıkadım.Havluya uzanırken arkamda ki gölgeyi farkettim.Havlu parmaklarımın arasında kaydı.Rüyam gerçek olmuştu.Yüzünde maske olan biri duruyordu karşımda.''Se-Sen ?!''Bana yaklaşıp kucaklamaya çalışıyorken bende ona karşı koyuyordum.''Bırak beni seni lanet olası !''Karnına dirseğimi geçirdim.İnledi.Bu bir erkekti.Yüzümü kaldırıp yanağıma tokat attı.Bu tokatla afallamıştım.Yumruğumu kafasına kafasına vursam da bir işe yaramıyordu.Cebinden bir mendil çıkarıp.Ağzımı kapattı.Sonra tek hatırladığım kararan banyo da olduğumdu.
✿✿✿✿
Logan'ın Gözünden
''Aslına bakarsanız onu mutlu edecek birşeyler yapalım derim.''dedim.Ash başıyla onayladı.''Şimdi uyuyor değil mi ?Birşeyler planlayabiliriz.''dedi.''Evet erken yattı.''Nathan iç çekti.''Neden çiçek almıyorsun ki ?Kızlar çiçeklere bayılır.''dedi.''Hem Lou Armeryaları çok sever.''Kaşlarımı çattım.''Sen nereden biliyorsun ?''Nereden biliyordu ki ?Ashley araya girdi.''Evet,evet bence de güzel olur Logan.Hadi o zaman çiçek toplamaya gidelim !''dedi.''Olur.Nathan...''Onun yanında kalıcak olması sinirimi bozsa da ''Sen ona göz kulak ol ,ben gelene kadar.''dedim.''Her zaman yaptığım gibi.''dedi elini göğsüne koyarak.Homurdanarak Ash ile birlikte dışarı çıktım.Merdivenleri inerken Ash ''Onu bir rakip olarak görmeye başladın değil mi ?''dedi sırıtarak.İç çektim.''O bana bir rakip olamaz.''Gözlerimi kıstım.''En çok aşkını içine atan erkeklerden korkacaksın.''dedi.''Hah.''dedim.''Ben o aşkı da onu da alır söndürürüm,meraklanma sen.''Kıkırdadı.Kızlar...
Bahçeye çıktık.''Hey,sakın yanımdan ayrılma.''dedim.''Ben çocuk değilim ve kendimi koruyacak potansiyele sahibim.''dedi çiçekleri incelerken.''Peki,yine de gözüm üzerinde olacak.Sonuçta arkadaşımsın.''Bir anda bana döndü.''Arkadaş mı ?''Gözleri kocaman açıldı.''Elouise seçicidir.Onun seçtiği biri olduğuna göre iyi biri olmalısın.''dedim ve omuz silktim.''Teşekkürler...''gülümsedi.''Şaşırdım çünkü soğuk görünüyorsun.''dedi.''Görünüşe aldanmamalısın.''dedim.''Doğru en masumumuz,aslında en tehlikelimiz olabilir.''Şiddetli bir rüzgar saçlarımızı savururken Armeryaları seçip toplamaya,başladık.
✿✿✿✿
Rüyamda annemi gördüm.Yanında babam da vardı.Öz babam.İşte yine 6 yaşındayım.Babam yaşıyor.Elimden tutup parka götürüyor beni.Sorular soruyorum.''Babacım annecik neden bizimle gelmiyor ?''dedim.''Anneciğin işleri var tatlım.''İç çektim.Yanaklarımı şişirip''Ama o hep meşgul,sanırım artık beni sevmiyor.''dedim.Kahkaha atıp beni kucakladı.''Olur mu öyle şey güzel kızım ?Annen seni çok seviyor.''Gülümsedim.''Huuu peki ya babacık ?''Gözlerimin içine baktı.''Acaba seviyor muyumdur ?''dedi.''Yaaa.''diyerek tepindim.Sonra bana sarıldı.''Seni çok seviyorum.Küçük meleğim.''dedi.''Birgün cidden kanatlarım olur mu ?''dedim.''Tabi ki.Eğer uslu çocuk olursan senindekanatların olur.''dedi gülümserken.
''Baba...babacım...gitme...''diye inledim.Gözlerim kapalı etrafı göremiyordum.Sonra olanlar aklıma geldi.Yerde tepinmeye başladım.''Lanet olası pislik çöz beni!Çöz dedim !''diye bağırıyordum.''Ağzımı kapatan şeyle irkildim,bant.Artık beni kurtarmaları için sesimi veremiyordum.Nasıl kurtulacağım ?Lanet girsin.Ayaklarımı yere vurdum.Kapı gürültüyle çarptı.Ellerimi çözmeye çalıştım.
✿✿✿✿
Logan'ın Gözünden
Çiçek toplamamızı bitirip odaya dönüyorduk.Ashley''Eminim çok sevecek.''dedi.Gülümsedim.''Sevecek.''dedim.Odaya girdik.Nathan odanın ortasında gergin gergin dolanıyordu.Bizi farkedince döndü.''Neredesiniz siz be ?!Telefonları da açmıyorsunuz.''dedi.Elimi havaya kaldırdım.''Hey,hey,hey sakinleş.Telefonlarımızı odada bıraktık.''dedim.''Bu şartlarda Bay çok Bilmiş Logan,yanınızdan eksik etmeseniz iyi olacak.''dedi.''Sen...''sinirlerim gerilmişti ''ne ima ediyorsun ?''dedim.''Lou.Yok.''dedi.''Na-Nasıl ?''Ameryalar elimden kayıp yere düştü.''Kontrol etmek için odasına gitmiştim.''Eliyle ağzını kapattı.''Ondan geriye kalan,nasıl gitmiş olabileceğiyle ilgili tek bir iz bile yok elimizde.''