Edebiyat dersinden çıktıktan sonra Ashley ile birlikte bahçede yürüyorduk.
''Bence Bayan Rachel sana bir koruma tutarak çok iyi bir şey yapmış oldu.''dedi Ashley.
''Ne düşünüyorum biliyor musun ?Bence sırf etrafımızda yakışıklı birisi dolanıyor diye böyle söylüyorsun.''
Kıkırdadıktan sonra dudak büzdü.
''Hiçde bile olayların ciddiyetinin farkındayım.''
''Farkında olsan iyi olur.''
''Şaka bir yana elbette herşeyin farkındayım ve senin içinde çok endişeleniyorum.''
''Ashley...herşey,herşey çığrından çıktı.Hayatım nasıl bu hale geldi bilemiyorum bile.''
Kollarımı kendime doladım.
''Endişelenme Lou.Ben bütün bunların üstesinden gelebileceğimize inanıyorum.''
Elini kalbinin üzerine koydu.
''Hemde tüm kalbimle.''dedi.
''Umarım öyle olur.''
''Umarım değil.Sende buna inanıp sımsıkı tutun ki hiçbirşey olmasın.''
Gülümsedi.
''Teşekkür ederim.Bana destek olmanız benim için çok önemli.''
''Elbette ki herzaman yanında olacağım.''
Arkamdan birinin sımsıkı sarılmasıyla ürperdim.
''Ne-Ne oluyor ?!Sende kimsin ?!''
Beni tutup kendine çevirdi.Mike.
Şükürler olsun.
Rahatladığımı gösteren derin bir nefes aldım.
''Seni korkuttum mu ?''
''Yaşadığı olayları bilmene karşın pekde doğru davrandığını söyleyemem.''dedi Ashley.
Mike o ana kadar onu farketmemiş gibi ona döndü.
''Sende kimdin ?Ah dur bir dakika Ashley değil mi ?''
''Daha önce de görmüştün onu..''dedim.
''Aklı sıra beni umursamıyor havalarında beyefendi''diyerek sırıttı Ashley.
''Akıllıymışsın.''dedi Mike.
''Çocuklar yapmayın.Kavga etmenin sırası değil.''dedim.
Ashley gelip bana sımsıkı sarıldı.
''Elbette ki değil.Mike bizden uzak dur.''dedi.
''Bunu sen mi karar veriyorsun ?Yani onun adına.''diyerek beni işaret etti Mike.
''Sadece onu korumaya çalışıyorum ve sende inan bana hiç güven teşkil etmiyorsun.''
''Ben..''
''Konuşmanızı bölmek istemem ama sanırım onu tek koruyup,kollayacak kişi ben olmalıyım.''diyerek araya girdi Nathan.
Ardından bana döndü.
''Seni sadece odandayken değil,gittiğin heryerde korumakla görevliyim.''dedi.
''Heryer mi ?''
''Elbette.Bunun için görevlendirildim.Görevlerimi herzamanda tam yaparım küçük hanım.''
Sırıttı.
''Hey,hey bir dakika ahbap sende kim oluyorsun ?''diyerek Nathan'a delici bakışlar attı Mike.