Sabah olmuştu ve ben koca bir geceyi düşünerek geçirmiştim.Ne olacaktı ?Hayalini kurduğum hayat hiç tanımadığım biri tarafından elimden alınacak mıydı ?Ressam olup eserleriyle insanları mutlu etmeyecek miydim ?Sonra Logan ile evlenecek ve bir dağ evinde yaşayacaktık.
Homurdandım.
Hayaller ve gerçekler...
Yatağımda dönüp Ashley 'ye baktım.O da bana bakıyordu.
''Günaydın Lou.''
''Günaydın Ash.''
''Aslını istersen hiç uyumadım.''
''Bende öyle.''
''Bu yerde güvende değiliz.''
''Güvende değiliz.Tch...benim yüzünden güvende değilsin.Belki de...''
Yatağında doğruldu.
''Belki de yeni odanda seninle kalmamalıyım ?Ap...tal öyle birşey asla olmayacak.''
Sırıttı.Gülümsedim.En azıdan güvenebileceğim bir insan vardı.Ve Logan.Aman Tanrım !
Ani bir hareketle doğruldum.Ashley de şaşırmış görünüyordu.
''Ne oldu ?'' dedi.
''Logan.Bugün Logan geliyor.''
"Ah doğru ya."
Hemen ayağa kalkıp gardırobumu açtım.Kazağımı,eteğimi ve gardırobun kenarına sıkışmış olan çoraplarımı çıkarıp giydim.Ashley 'e göz ucuyla baktım.O da hazırlanıyordu.Lavaboya girdikten sonra gece saldığım saçlarımı kafamın üstünde tutturup basit bir topuz yaptım.Aynaya baktım.Görüntümden memnun kalmıştım.
''Topuz sana yakışıyor.'' diyerek gülümsedi Ashley.
''Teşekkür ederim.''
Kıkırdadım.
Çantalarımızı alıp kapıyı açtık.Nathan da her zaman ki gibi oradaydı.Acaba bu adam hiç uyuşmuyor mu ?Tabi.Tabi tatlım,hiç uyumadan sırf senin için dikeliyordur kesin dedim içimden alayla.
"Günaydın hanımlar.''dedi.
"Sanada günaydın"dedik.
"Bilmek isteyeceğini düşündüm.Sabah okula yeni bir öğrenci gelmiş "
"Logan olmalı."
Başıyla onayladı.
"Bu arada bugün kendi dairemize yerleşiyoruz.İçinde 3 ayrı oda bulunuyor.Birinde siz ikiniz,birinde Logan,birinde de ben kalırım."dedi Nathan.
"Pekala."dedim.
Merdivenlerden aşağıya inip kahvaltı salonuna indim. Etrafı taradım.Logan burada değildi.
Biri elini omzuna atınca heyecanla ona doğru döndüm.Hayır.Bu Logan değildi.Mike 'tı.
"Günaydın leydim."dedi.
"Sana da "
Logan neredeydi ?Açıkçası hayal kırıklığına uğramıştım.
"Hey ellerini benim kızımdan çek."dedi bir ses.Ama bu ses sırada bir ses değildi. Logan 'ın sesiydi.Heyecanla arkama döndüm.Ve ona sarıldım.
"Logan !"diye bağırdım.
"Evet meleğim evet. Artık yanındayım.Hasret sona erdi."
Tanıdık ormanımsı ve erkeksi kokusunu içime çektim ve yumruğumu omzuna geçirdim.