/AOWWW unuttuğumuz birşey vardı.Pati bizim evdeki balıkları yerse!
Ela:Bence balıkları benim odaya koyalım.Ben beslerim.
Hepimiz tamam anlamında kafamızi salladık.Eve geldiğimizde Patiyi yıkamaya karar verdik.Hem hayvancağız ferahlar hem de temizlenmiş olur.Yıkadık.Kapı çaldı.Maya gidip açtı.
Maya:Kim o???
Kapıdaki kişi:Benim,Mert...
Maya kapıyı hızlıca açtı ve Merrt! diye bağırdı.Bizde birşey mi oldu diye yanına kostştuk.Mert!Bi aralar ortaokulda hoşlandığım çocuk!
Ben:Nasıl buldun burayı.Gelsene içeri.
Mert:Azıcık oturup çıkcam.
Ben:Tamam
Gizem:EE nerden buldun bizi?
Mert:Ben bulurum.
Deyip sinsice güldü.Tam cips ve içecek getirmeye mutfağa girdim ki omzuma bir el değdi.Ben kaptığı gibi bıçağı arkama döndüm.Öff Mertmiş.
Ben:Mert napıyosun sen ödümü patlattın!
Mert:Hahaha amacım korkutmak değildi.Ama gerçekten çok komiktin.
Banyodan bi ses geldi.Pati!Onu küvette unuttuk.Hemen banyoya koştuk.Pati yaşıyordu.Hemen aldım kucağıma.
Mert:Kedi mi aldın sen?
Ben:Bu gün yolda bulduk.
Mert:Tatlıymış ama annesi yokmu?
Ben:??
Bunu hiç düşünmemiştik.Ya annesi varsa!
Ben:Arabanla bizi bi yere götürür müsün?
Mert:Tabii.
Hemen kızlara durumu anlattım.Maya çok hayvansever olduğu için ağlıyacak gibi oldu.Hemen kediyi bulduğumuz yere gittik.Ve evet orda bir yuva vardı!Kesinlikle pati ve ailesinin yuvası.İçeriye baktığımda ağlıyordu büyük bir kız kedi.
Ben:Oww yazııık.
Maya:Ama ben patiyi bırakmam yaz çok tatlı.
Mert:Madem kedi seviyorsunuz konuda alın.Kışın eve alırsınız.Yazında bahçede besleyin ikisini.
Gizem ve Ela:Mantıklı
Ben:Bence de
Ela:Tamam ozaman Mertin dediği olsun.
Hepimiz başımızı salladık.Ben oradaki köprünün altına Mertle konuşmak için gittim.
Ben:Mert gerçekten çok teşekkürler.Yani bizi buray...
Mert:Tamam teşekküre gerek yok.Yeter ki 4 çok sevdiğim okul arkadaşım mutlu olsun.
Deyip gülümsedi.Bende gülümsedim.Sonrada arabaya doğru ilerledik..Arabada kızlar beni öne binmeye zorladı.Bende uzatmadım.Öne bindim.Radyoda çok sevdiğimiz bir şarkı çaldı.Kızlarla söylemeye başladık.Eve biraz uzaktık.Evet araba durdu
Ben:Mert!Noldu? Ölücez mi???.
Mert:Hayır tabiki.Sadece akü bitti.
Ela:Yol yardım ekibini cağırsanıza!
Mert:Ben çağırırım.
Mert: Alo bizim akümüz bitti yardıma gelirmisininiz.(adres verdi)
Ekip:Tabi onbeş dakika içersinde ekibimiz orada olacaktır.İyi günler dileriz.
Çok sıcaktı. Ben uyuya kalmışım.Tabiki de filmlerdeki gibi Mertin omzuna düşmemiş başım.Elime tüylü birşey gelmesiyle uyandım.Çığlıği basmamla çırpınmam bir oldu.
Selaam
Medyada Ela var