Bölüm 2

22 2 0
                                    

Sabah uyandığında dünden daha sıcaktı.Hemen kalkıp bikinimi giydim.Sonrada kızları uyandırdım.

Ben:Mayaa,Gizeeem,Elaaa hadi uyanııın bugün havuza gidiceez.Erkenden gidelim.

Maya:Tamam

Gizem:Öff ya tamam kalkıyom.

Ela:Ben zaten uyanıktım ki.

Ben:Hadi bikinilerinizi giyin ben giydim.

Gizem:Ok.

Hepimiz bikinlerimizi giyincine kendimizi evden dışarı attık.Hemen bir taksi çağırdı Ela.Taksi gelince ben öne bindim.Gizem Ela ve Maya da arkaya bindiler.Havuza yaklaştığımızda  klor kokusu burnumuza geliyordu.Gelince hemen boş dört tane şezlong tuttuk.Tabikide şemsiyeli olanlardan.Ben havuza ayağımı sokuyordum.Sonra beni sırtından sıcak bir el itti.Maya!!Maya çok şakacıdır.Çığlık atmamla suya girmem bir oldu.Sudan çıktığımda Maya bana bakıp gülüyordu.

Ben:Mayaaaaaa off niye atıyosun beni yaa bekle geliyorum!!!

Ben ışık hızıyla havuzdan çıktım ve Mayayı  öyle bir ittim ki suya çarptığında "şlap" diye bi  ses çıktı.Sudan çıktığında;

Ben:Ödeştik!

Maya: Doğru.

Ben:Gizeem Elaaa gelsenize su çok güzel.

Ela:Bi dakika twitterde biri beni takip etmiş.Bu kim ya?Aman neyse geliyom.

Gizem:Ok geliyom

İkisi birden suya  atladılar.Bi yarım saat sonra çıktık.Güneşlendik.Sonra bi on - on beş dk. Girdik sonra çıktık.Taksi durağına doğru ilerlerken yolda bi kedi gördüm.Çok tatlıydı.Arkadaşlarım da isteyince onu eve almaya karar verdik.Adnın "Pati" koyduk.
Eve geldiğimizde saat Altıya geliyordu.

Ela:Oleyyyyy!!!!

Biz:Noldu?!?!

Ela:İnstagram takipçi sayım bine çıkmış!

Gizem:Dövcem seni yaaa!!!!

PATİ İSMİNİ BİZİM KARŞI APT. KEDİSİNDEN ALDIM

Yaz MacerasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin