''Şirkete yeni bir ortak almaya karar verdim bayanlar.''
Gelen sesle irkilip eziyet ettiğim patatesten kafamı kaldırıp babama baktım.Bakışları annem ile benim aramda gidip geliyordu.Cevabı annemden beklediğini düşünüp gözlerimi tekrar tabağıma çevirdim.*Bizden kurtulamazsın seni gidi Patatees!*İçsese hak verdikten sonra hafif gülümseyip kafamı kaldırdım.Annem cevap vermeyince benden cevap beklediklerini anlayıp elimdeki çatalı yavaşça tabağa bıraktım.
''Tanıdık birileri mi peki?''dedikten sonra bakışlarımı babama çevirdim.
''Bulut Holding.''
''Bulut?''
''Fatih Bulut'un yönettiği Holding.''
Babama 'Are You Kidding Me?' bakışı attığımı farkedip bakışlarımı anneme çevirdim.Kafamda isim canlanınca tekrardan babama baktım.
''Hani şu ihale kağıtlarındaki Fatih Bulut mu?'' deyip masaya kollarımı çarpraz bi biçimde koydum.Annem ihale kağıtlarını nerden bildiğimi anlamamışçasına baktığında azda olsa şaşırdığını anlamıştım.
''Ne?Merak edip bakmış olabilirim.''diyip çatalımı elime tekrar aldım.Masaya sessizlik çöktükten sonra tabağımda yemek kalmadığını farkedip sandalyeyi nazikçe ittirdim.Kalkmaya yeltendiğimde bir ses bunu böldü.
''Otur lütfen.Daha söyleyeceklerim var.'' Sert sesinden ortamın gerildiğini hissetmiştim.Otoriter Burak Soysal,izin istemeden kalktığım için geri gelmişti.Topuğumun üstünde masaya geri döndüm.''Yarın Fatih Bulut ve Ailesi ile yemeğe çıkacağız.Yarın seninde orda olmanı istiyorum.Bahane falan da olmayacak.Yok midem ağrıyor,hastayım dinlemem Ece.Şimdi kalkabilirsin,İyi Geceler.'' dedikten sonra tabağına bakıp yemeğini yemeye başladı.Yavaş adımlarla merdivenden çıkıp kendimi odaya attım.*Yalnızlık kendini odaya atıyo yavrum*İç ses sussana bi sen lütfen?Pijamalarımı giydikten sonra yatağa uzandım.Yarın napacaktım?Yemeği mahvedip ortaklığı başlamadan bitirebilirdim yada Saçma saçma konuşup masadaki huzuru bozabilirdim.*Evet onları yapta baban cezaların cezasını yedirsin sana.Böyle devam durma hiç :D*İç sese hak verip sağ tarafa başımı koydum.Belkide bi gecelik cici kızı oynayabilirdim.Değil mi yapabilirdim bunu.
Sabah alarmın sinir bozucu sesiyle mırıldanıp komidine doğru yaklaştım.Komidindeki telefonu elime alıp gözlerimi tekrar kapattım.Ben kapatmasam bile kendileri kapanıyolardı ve bu çok sinir ediyordu.Bu kadar çok uykum varsa saat kaç olabilirdi ki.7 mi?Yada 8.Gözlerimi zorla açıp telefonun şifresini girdim.11:34?!Ne demek 11?Boşverip gelen mesajlara baktım.Bizim kızlardan mesaj gelmişti.
**MÜTÜŞ 6LI**[WHATSAPP GRUBU]
HazVer: Günaydın Mükkolar!
AdaYengö: Günaydın
Sağanakaşkım: Günaydıın^^
Hikayea: Günaydın da başım çok ağrıyo benim ya.
Esmeila: Günaydın mükkolarım
Esmeila: Masal ilaç falan iç kanka?
*Ben*: Günaydın gençler size bi işim düştü hemen Polyde (AVM) buluşmamız lazım.
HazVer: Niye ki?
Sağanakaşkım: Aynen sabah sabah ne gerek var otur oturduğun yere çikolata.
*Ben*: Akşam ailecek yemeğe çıkacakmışız ama farklı bir durum buluşunca anlatırım üşendim şuan yazmaya.Neyse 12de sizi Burger'in önünde görmezsem mükko kızları mükko bi şekilde yolarım bb.
AdaYengö: Ya ben yarım saatte nasıl hazırlanabilirim ki.Bakın yarım saatten daha az ama matematiğim yetmedi şş.
Hikayea: Bence 30da buluşalım.Hem hazırlanmak,trafik,o,bu,şu valla yetişemeyiz çikolata 12:30 yapalım onu?
Esmeila: Kesinlikle 30 olmalı.
*Ben*: Tamam 30 olsun ama geç kalan elimde kalır ona göre?
HazVer: Anlaştık hadi hazırlanın öptüm hepinizi.
*Ben*: Görüşürüz mükkolar.
**KONUŞMA SONU**
............................................
Whatsapp Grubu Kayıtlı Olan Kişilerin Gerçek İsimleri;
HazVer: Hazal.
AdaYengö: Ada.
Sağanakaşkım: Yağmur.
Esmeila: Esila.
Hikayea: Masal.
---------------------------------------------------------------------
BÖLÜM SONU.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıfır.
Humorİki düşman, İki aşık olabilir mi? Ece ve Doruğun bi gecede ortaklık yüzünden değişen hayatı onları zorlayacak mı? İki varis iyi anlaşabilecek mi? Ortaklığın yol açtığı aşk devamında gelen süprizler... Ezgi&Buse