''Mirihibi binim idim Milis.'' diye mırıldanıp yüzüncü kez tekrar ettim boynuzlunun sesini.Doruk gayet rahat duyabildiği için bana bakıp pis pis sırıttı.Ona dil çıkarıp önüme döndüm.Bacağımda hissettiğim kıpırtıyla irkildim.Tekrar bir kıpırtı geldiğinde yavaşça masanın altına baktım.Boynuzlu bacaklarını resmen bacağıma sürterken yüzümü buruşturdum.Boynuzlunun Doruğa bakıp sırıttığını görünce amacını anlayıp yüzüme gıcığımsı bir sırıtış yerleştirdim.
''Ayağını azıcık daha sağa ilerletirsen Doruğu bulursun canım.Bu yanlış bacak.'' diyerek boynuzluya sırıttım ve arkama yaslandım.Boynuzlu yavaş yavaş kızarırken masada boynuzlu hariç herkes gülmemek için kendilerini zor tutuyorlardı.Melis yerinde dikleşip ciddi bir sesle konuştu.''Konumuza dönelibilir miyiz acaba?''diyen Melis'e baktım.''Bacağını sürtmeyi bırakırsan neden olmasın Meliscim.''dedim.Tip tip baktıktan sonra tuvalete gideceğini söyleyip odadan çıktı.Dorukta sekreterde ki ihale kağıtlarına bakacağını söyleyip gitti.İlk başta şüphelensemde umursamaz bir tavır takınıp masaya döndüm.
-Doruğun Ağzından-
Tuvaletin önünde bekleyen Melis'i gördükten sonra adımlarımı hızlandırdım.Yanına ulaştığımda tam ağzını açacağı sırada sözünü kestim.''Anlaşmayı hatırlıyorsun.İkna et adamlarını uğraştırmadan kaybetsinler.'' dedim ne tepki vereceğini beklemeden devam ettim.''Masada ki davranışı da unuttuğumu falan sanma.Sinirime dokunmadan odaya geç.''
Daha fazla yüzüne bakmadan sekreterin yanına gidip ihale kağıtlarını elime alıp odaya doğru yürüdüm.Tıklatmayıp girdiğimde Ece yerinden sıçradı.Alayla sırıtıp yerime oturunca bakışlarını kağıtlara çevirdi.Arsanın m2sinin olduğu kağıdı eline aldıktan sonra okumaya başladı.Masadan ''365.000'' sesi yükselince sesin çıktığı adama döndüm.Masayı süzdüğümde Ece'den gelen sese hayretle döndüm.
''400.000'' dedikten sonra tekrar konuştu.''Arsanın m2sine göre hesaplarsak 400.000 en iyi fiyat diye düşünüyorum''
Herkes hayretle bakarken Eceye dönüp kulağına fısıldadım.''Sen ne zamandır bu kadar akıllısın Öcü?''
-Ece'nin Ağzından-
Toplantı bitince babamgil misafirleri geçirmeye gidince bana sırıtırarak bakan Doruğa döndüm.''Ne istiyorsun Dorukcum?'' diyerek sandalyeye kuruldum.Gülüşünü iyice büyüterek iç çekti.''Duyduğuma göre koyu bir Fenerbahçeliymişsin Öcü.'' dedi sırıtması hala yüzündeyken.Ben konuşmaya başlamadan devam etti.''Sana çok güzel bir şey yaptıracağım.'' derken yaklaştı.
''Yarın şirkete Galatasaray formasıyla geleceksin.'' dediğinde kafam 5 saniye sonra çalışmaya başladı.Ne?!.
''Acımasızmısın?Kötü çocukmusun sen?Yapma etme o nasıl fikir!'' dedikten sonra ayağa kalktım.Tam odadan çıkarken arkamdan seslendi.''Yarın görüşürüüz!'' deyip sandalye sesini duydum.Kapının kulpunu çevirip kapıyı açtım.Dışarıya ayağımı basıp arkama döndüm.Hızla dil çıkarıp kapıyı yüzüne sert bir şekilde kapattım.Yarın napacaktım ki?
Telefonum titrediğinde çantamda olan telefonu çıkarıp tuş kilidini açtım.Mütüş 6'lı grubunundan 197 mesajı görünce tıkladım.Hepsini okumayı eve saklayıp en aşşağıya indim.Arabaya ulaştığımda binip çalıştırdım.Evin yoluna sürmeye başladığımda arada düşüncelere dalıp yoldan alakasız bir şekilde sürüyordum.Gelen sesle yan koltukta olan telefona uzanıp kim olduğuna bakmadan açtım.
''Alo?''
''Doğru düzgün sür şu arabayı kızım!'' Doruğun sesiyle irkilip arayan kişiye baktım.Uzun bir of çektikten sonra tekrar ses geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıfır.
Humorİki düşman, İki aşık olabilir mi? Ece ve Doruğun bi gecede ortaklık yüzünden değişen hayatı onları zorlayacak mı? İki varis iyi anlaşabilecek mi? Ortaklığın yol açtığı aşk devamında gelen süprizler... Ezgi&Buse