-6-''Aşıksın nı-nı-nı-nın''

101 10 0
                                    

Multimedia da Demir'in gifi ve Madison'ın(Ece) yeni şarkısı var.Gecikme için çok özür dileriz *-*İyi Okumalar!

--

Hızlı hızlı çardağa koşarken çığlık attım.''Efe tamam özür dilerim!''dedikten sonra hala çardağa ilerlerken arkamı dönüp,elimi önümde siper ettim.''Özür dilerim valla istemeyerek Galatasaray kupanı kırdım'' derken kahkaha attım.Yüzü sinirden iyice kızarırken sırıttım.Bir elle arkaya doğru itildiğimde irkildim.''Bana saldır,yavruma saldırma oğlum'' deyip kahkaha atmaya başladı Emir.''Dalga geçmeyin.Ben sizin kupanızı kırsaydım balkondan aşağıya sallandırırdınız'' derken dudaklarını büzüp kollarını beline yerleştirmişti.

''Tabii ne sandın yavrum.Sallandırmayı bırak sana onun yerine 3 tane daha yedek kupa aldırırdım.'' dedim hala sırıtırken.''Bak işte burdan kaybediyorum.Safım ben safın önünde gideniyim.'' dedikten sonra iç çekti.Doruğun sesini duyduğumda arkama döndüm.''Ne safı oğlum,Tebeşir alacağım diye benden 100lüğü çakmadın mı?'' dedi kollarını birleştirirken.Kahkaha atarak Efe'nin cevabını bekledim.''Doruk yavrum o senin mallığın vurma ama.Biz beyaz tahta kullanmıyor muyuz hiç mi jeton düşmedi?'' derken sırıttı.Doruk kafasına vurduktan sonra konuştu.''Vurma demişti-'' sözünü devam ettiremeden Esila'yı okula girerken gördü.Islık çaldıktan sonra öpücük attı.Esila karşılık verdikten sonra yanımıza geldi.''Gençler hadi bir biz yan çardağa uğrayalım''derken Yiğit'in omzuna kolunu attı Doruk.Yan masaya baktığımda Demirlerin sohbet ettiğini gördüm.Aralarında ne olduğunu sorduğumda yemek ısmarlayıp susturuyorlardı.Bende tabii susuyordum.Doruğun önüne geçip elimi göğsüne koydum.''Bana onlarla sorununuz ne olduğunu söylemeden yollamam.'' dedim yüzüme gıcık bir gülümseme yerleştirdim.Yiğit kafasını sıkılmışçasına salladığında Doruk konuştu.''Senin eskinin en yakın arkadaşı ve bu aralar sana yazıyor.''dedi beni koluyla kenara çektikten sonra.Çardağa yürümeye başladığında ofladım.Arkalarından gidip çardağa ulaştıklarında bağırdım.''Selam mümin kardeşlerim'' derken sırıttım.Taha çapkınca göz kırpıp bana baktığında Doruk omzunu dürttü.''Sizin çocuklar nasıl'' dedi Doruk gülümseyerek.Sonradan dediğini anlayınca kızardı.''Gidelim mi biz?Sanki çok ısındı buralar'' dedikten sonra bizim çardağa yürüdü.Kahkaha atıp peşinden gittim.Omzundan dürtükleyip konuştum.''Sizin çocuklar nasıl?'' dedikten sonra sırıttım.Somurttuktan sonra bozuntuya vermedi.''Çocuklarımın annesi 1.63 boyunda,kumral ve kahverengi arası saçlı,gözleri ela ve adı Ece olduğu sürece iyiler.'' deyip kahkaha attı.Ben hala ağzım açık arkasını dönüp gitmesini izlerken Efe dürttü.''Aşıksın nı-nı-nı-nın,sen aşıksın arkadaş'' derken elleriyle kalp yaptı.

Efeye bir tane vurduktan sonra ''Saçmalamayı bırakta yürü derse geç kalacağız.''.Efe üfleyerek sınıfa doğru yürüdü.Ders ingilizceydi.İngilizce hocamız yabancıydı bu yüzden türkçe konuşması biraz zordu.

''Günaydin çocuklar.'' dediğinde hepimiz onu taklit ederek ''Günaydin hocam.'' dedik.Hocayı dinlerken Efe omzumdan dürttü.''Şşşşş kız Ece çardakta geçiştirdin de sen bu Doruğa vurulmuşsun zilli.'' deyip sırıttı.''Ya Efecim lütfen saçmalamaz mısın?Doruk kim ben kim lütfen arkadaşız biz onla.''dedikten sonra bende sırıtıp önüme döndüm.Tam o sırada hoca Efeye seslendi.'' Efecim anliyor musun??'' dedi gülümserken.Efe hemen cevap verdi.''Anliyor'um hocam.''.Hoca birden sesini yükseltti ''Sen benimle dalga mi geçiyor'sin?''.Efe irkilip cevap verdi ''Yok hocam estağfurullah.''Hoca ciddi bir tavır takınıp bir adım öne geldi''Çıkarin kayıtları yazili yapicağicam!!''.Sınıfın sesi yükselip itirazlar artınca hoca hemen soruları yazmaya başladı.Zar zorda olsa soruları yazıp cevaplamaya başladım.Fazla ingilizcem yoktur ama bu işi çabuk bitirmeliydim.Hızlı olmasa da soruları bitirdim biraz gecikmiştim ama bizimkiler beni bekliyorlardı.Tam yazılı kağıdını hocaya verip sınıftan çıktığımda telefonum titredi.Arayan babamdı.Heyecanla telefonu açtım.''Kızım evler hazır adresleri mesaj atarım.Evin eşyaları falan her şeyi hazır beğenmezseniz kafanıza göre dizayn edersiniz bi sıkıntı olursa ararsın.'' dedikten sonra azıcık bekledim.''Tamam babacım çok teşekkür ederim her şey için.'' deyip telefonu kapattım.Bu haberi kızlara haber vermeliydim yanlarına koşarak ilerledim.Çardağa yaklaştığımda bağırmaya başladım.''Kızlar babam evi ayarlamış ve her şey hazırmış.Hadi eve gidelim''deyip sırıttım.

Arabalara binip babamın mesajda tarif ettiği adrese sürdük.Evin kapısını açıp içeri girecekken kapının eşiğine takılıp yere yapıştım.Bizimkiler gülerken somurtup içeri girdim.Kızlara peşimden eve girince kapıyı Doruğun suratına kapattım.Sırıtıp içeriyi gezdim.

-Doruğun ağzından-

Ece kapıyı suratıma kapatınca bende eve girdim.Yiğit birden bağırmaya başladı.''Lan oğlum bu evdeki küvet ne be.''.Arkasından Arda devam etti.''Valla haklısın kardeşim hepimiz girip birlikte yıkanırız artık.'' dedikten sonra gülmeye başladılar.''Lan sizi evde leğende mi yıkadılar niye bu kadar şaşırdınız?'' dedikten sonra pis pis gülmeye başlayan Emire katıldım.Yiğit birden konuştu''Ya ondan değil de ne bileyim bir farklı göründü gözüme.'' dedikten sonra devam etti '' Neyse uzatmayın kızlara bir bakalım ne haldeler''.


-------------------------------------------

BÖLÜM SONU...

Ne olur kusura bakmayın biraz değil baya kısa oldu ama telafi edeceğiz.Şehirdışına çıkacağımız için biraz acele oldu tekrar tekrar özür dileriz.Yeni bölümde görüşmek üzere en iyi okuyucular!

Ezgi&Buse


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sıfır.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin