-3-''Sen başlı başına bir hataydın zaten''

220 10 5
                                    

Altımdan bir şeyin çekilmesiyle yeri boyladım.Gelen kahkaha sesine dönüp somurtuk bir bakış attım.Yiğit'de benimle birlikte yerdeydi ama benim aksime gülüyordu.Belimden gelen ağrıyla yüzümü buruşturdum.

''Çok mu acıdı çikolata'' derken sesi gülmekten kısık kısık geliyordu.''Yaşlı teyzeler gibi mi gezeyim hayvan onu mu istiyorsun!'' diye tısladım.Gülüşü artarken benimde sinirim hopluyordu.''Sana diyorum sus bi ya?!'' dedikten sonra omzuna vurdum.''Yaşıyor musun Yiğit?'' diyip sırtından doğrulttum.

''Çikolata ya,O tip neydi öyle?Şuan sesli olarak random atacak durumdayım.'' derken gülmesinden pek bişey anlamamıştım çünkü kıpkırmızı olmuştu.Ayağa kalkıp çalışma masamın üstünde şişeyi aldım.Yiğite uzatıp almasını bekledim.Almaya çalışırken gülmekten eli titrediği için alamıyordu.

''Yiğit bak şimdi sana su içireceğim'' dedikten sonra şişeyi üstüne boşalttım.Daha olayın şokunda olduğu için gülmesi kesilmişti.''Noldu kanarya?Banyodan Head&Shoulders getireyim mi?'' diyip gülmeye başladım.'Sonra görüşeceğiz' bakışı atıp odadan çıktı.

Yiğit odadan çıktıktan sonra dolabımın başına geçtim.Formaları elime alıp yatağa dizdim.Üstüme giydikten sonra saçımı yandan hafif bir şekilde ördükten sonra gözüme kalem çekip odadan çıktım.Merdiveni inerken bizimkiler Yiğit'in arabası hakkında konuşuyorlardı.Laflarını bölmeden sandalyemi çekip oturdum.Sohbetleri ben geldikten 1-2 dakika sonra bitmişti.Yiğit ayaklanınca bende ayağa kalktım.Yavaşça kapıya yöneldiğimde Yiğitte arkamdan geliyordu.

''Ece,Yiğit'in arabası tamirde olduğu için bir süre birlikte okula gitceksiniz'' diyince bütün dikkatleri üstüne çekti annem.Hala tam uyanamadığım için konuşmaya ferim yoktu.Başımla onaylayıp anahtarı elime aldıktan sonra kapıdan çıktım.Arabanın kapısını açıp bindim.Tekrar kapı sesi geldiğinde arabayı çalıştırdım.Garajdan da çıkarttıktan sonra radyoyu açtım.Anayola çıktıktan sonra Yiğit radyoyu kapatıp bana döndü.

''Dün Dorukla arabada birbirinize laf sokuşmalarınızdan sonra konuşamadık çikolata.Neler oluyor?''

''Bir şey olduğu yok.Doruk sadece;Gıcık,Tipsiz,Egolu,Sarışın ve''

''Ve?''

''Ve.'' Diyip kahkaha patlattım.Somurtmuştu.''Ciddiydim Ece.'' Dedikten sonra yanaklarını şişirdi.Dorukta dün aynısını yapmıştı ama iğrenç bir şekilde durmuştu.Bugün Yiğitte daha sevimli duruyordu.

''Cidden bir şey yok kanarya.Önemsiz.Kendi önemsiz olduğu gibi davranışları da önemsiz.Endişelenmene gerek yok.Tipim değil,Tipi değilim.Bildiğim Doruk Bulut,sarışın sever.'' Derken bakışlarımı saniyesinde ona çevirip geri önüme döndüm.

''Çikolata,Bütün erkekler sarışın sever'' diyip alaylı alaylı sırıttı okulun otoparkına girerken.''Dedi,Sevgilisi sarışın olan gerizekalı'' dedikten sonra yüzündeki sırıtışın aynısını yaptım.Beni taklit ettikten sonra parkettiğim arabadan indi.Bende inip arka kapıdan çantamı aldım.Yavaş yavaş otoparkın asansörüne binip 0. Kata bastım.Yaklaşık 20 saniye sonra asansörün kapısı açıldı.Asansörden çıkıp kafeterya tarafına doğru yürüdük.

''Bugün eski grup yanyana çikolata.Müko grup coming yapacağız haberin olsun.Bizim masayla sizin kızların masasını birleştiririz.'' Derken bir yandan da kafeteryanın mavi tonunda ki kapısını itti.İçeri geçtikten sonra bana da kapıyı tutunca öne geçtim.Erkek grubunu ve yanlarındaki Masal ve Ada'yı gördükten sonra gülümsedim.Müko grup yine beraberdi.Bazı gereksiz kişilerin bozduğu grup yeniden birleşmişti.

Masaya yerleşmeden Masal durdurdu.''Yiğitle Ada'yı görüp mide bulantısı çekemeyecek haldeyim.Bahçede ki banklara geçelim lütfen arkamızdan gelirler'' deyip bana onaylamamı istercesine baktı.Başımla onayladıktan sonra Arda,Emir,Efe,Masal,Ben dışarı çıktık.Kapıdan çıktıktan sonra bahçede ki birleşmiş karşı karşıya olan banklara geçtik.Masal okulun serseri grubunu keserken bende Ardayla Yağmur hakkında dedikodu yapıyordum.Konuşma tam bitmişken Arda dürttü.

Sıfır.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin