Kollarımı çapraz bir şekilde bağlayıp dudağımı büzdüm.''Bence bu daha güzel'' diyerek elimle mor renkli formayı gösterdim.''Ama bunu alırsak Galatasaray olduğu fazla belli olmaz ki?'' dedi ve beni taklit edip dudağını büzdü.
''Ömö bönö ölörsök Gölötösöröy öldöğö fözlö böllö ölmöz kö?'' deyip devam ettirdim.''O yüzden istedim ya akıllım'' dedikten sonra elimi omzuna desteklercesine vurdum.''Bakıyorum da hemen sahiplendin benim gibi zeka ve kas fışkıran çocuğu.'' derken yere bakıp güldü.1-2 adım geriye gidip konuştum.''Şuan o harekete duyduğum sempati nefrete dönüştü uzaklaş benden'' dediğimde kahkaha attı.
''Daha iyisini görmediğin için değil mi Öcü?''
''Bence mor iyisi''
''İşine gelmedi''
İşaret parmağımla baş parmağımın arasında küçük bir boşluk bırakıp konuştum.''Çok azıcık'' sırıtıp devam ettireceği sırada yanımızda ki görevli konuştu.''Efendim,birini seçin artık''
''Mor'',''Sarı-Kırmızı''
Dorukla aynı anda konuşunca kaşlarımı çatıp ona doğru döndüm.Ters bir bakış attıktan sonra görevliye baktım.''Mor olan lütfen''dedikten sonra görevliden onay bekledim.Kafasını salladıktan sonra hareketleneceği sırada Doruk durdurdu.
''Mor olandan bir S,bir M''derken görevliye sert bakışlar attı.Görevli tekrar kafasını salladıktan sonra Doruk duvarın yanındaki pufa oturdu.Bacaklarımın ağrıdığını hissedip oturacağım sırada Doruk pufa bacaklarını uzattı.Kaşlarımı çatıp sonra hemen düzelttim.Sırıttıktan sonra bacağına oturup tepkisini bekledim.Kahkaha attıktan sonra eliyle yüzünü kapattı.''Öcü,zaten hafif bir şeysin amacın ne?''kahkaha atmaya devam ettiğinde gelen sahte öksürük sesiyle görevliye döndük.
''Buyrun, beyfendi istedikleriniz.'' dedikten sonra elindeki formaları Doruğa uzattı.Doruk formaların fiyatını öderken ben dışarı çıktım.Doruğu beklerken etrafı izliyordum.Birden gözüme tanıdık bir yüz takıldı.Çocuk yavaş adımlarla bana doğru yürüyünce ona döndüm.
''Sen okuldaki kızsın??'' dedikten sonra sırıttı.''Sen çardaktaki çocuksun?'' dedim ve onun gibi bende sırıttım.Elini uzattı.''O zaman bu ilk tanışmamız oluyor.''dedi ve devam etti.''Merhaba, ben Demir.''Uzattığı eli sıkıp ''Merhaba,ben de Ece.'' dedim.
-Doruğun Ağzından-
Tam formaların fiyatını öderken telefonum titredi.Formaların paketlerini aldıktan sonra telefonumu cebimden çıkarıp baktım.Gizli numaradan bir mesaj gelmişti.
'Her zamanki gibi güzel.Değil mi?'
Kaşlarımı çattıktan sonra fotoğraf tıkladım.Telefondan başımı kaldırıp mağazanın çıkışına döndüm.Eceyi çocuklarla kavgalımız Sancaklıyla konuşurken gördüm.Yürümeye başladığımda gülüştüklerini gördüm.Adımlarımı hızlandırdıktan sonra yanlarına gidip kolumu Ece'nin omzuna attım.
''Sancaklı,arkadaşımla konuşmandaki nedeni öğrenebilir miyim?'' dedikten sonra sırıtıp Demir'e döndüm.''Hiç kardeşim.Laflıyorduk.'' deyip elini omzuma desteklercesine vurdu.Ece'nin bakışları ikimiz arasında gidip gelirken bir eline bir Demir'e baktım.
''Ben lafla yetinmem Sancaklı.''
Bozulmuş bir bakış atınca sırıttım.Diğer kolumu kaldırıp ileriyi gösterdim.''Hadi kardeşim sen yavaştan git'' dedikten sonra yüzünün haline baktım.Omuz silktikten sonra ilerledi.Demir gözden kaybolunca Ece kolumu omzundan atıp bana döndü.''Bunu sonra bizimkilerle konuşacağız'' derken yürüyen merdivene çoktan ulaşmıştı.Kafamı yukarı aşağı sallayıp sırıttım.
-Ece'nin Ağzından-
Yürüyen merdivene ulaştığımda Doruğu beklemeden aşşağı indim.Ama araalarımızın yan yana olması bana yetişmesini sağladı.Arabayı açıp binecekken Doruk arkamdan seslendi.''Öcü,beklesene ya!''
''Efendim arkadaşım?'' deyip sırıttım.'' Yarın görüşürüz.'' dedikten sonra devam etmesini beklemeden arabama bindim ve eve sürdüm.
---------------------------
''Yiğit hadi babamla konuşalım artık.'' derken Yiğit'i yerinden kaldırmaya çabalıyordum.''Ece başımın etini yedin ya yarın konuşsak olmuyor mu?Ne acelemiz var.'' dedikten sonra kumandayı alıp televizyonda izlediği filmi durdurdu.'' Film durduğuna göre kalkıyorsun.'' dedim ve sırıttım.''Yo sadece tuvalete gideceğim,bu filmi kaçırmamam lazım.'' dedi.Tuvaletin kapısını kapatınca hemen kumandayı alıp filmi kapattım.Biliyorum bu benim ölümüm olacak ama babamla konuşmamız lazım.
Yiğit'in koltuğuna yerleşip çizgi film açtım.Tuvaletten çıkıp salona gelen Yiğit hiç bir şey demeden tekli koltuğa oturdu.''Tamam konuşalım ama babam izin vermezse benden ısrar etmemi bekleme'' deyip ayağa kalktı.Hemen ayağa fırlayıp Yiğit'e sarıldım.''Teşekkür ederim.''
Babamın çalışma odasının kapısını tıklayıp bekledik.İçeriden''Gel.'' sesi gelince içeri girdik.''Kolay gelsin babacım.'' dedikten sonra odadaki koltuklara oturduk.Babam ciddi bir şey konuşacağımızı anlamış olacak ki ''Önemli bir şey yok değil mi çocuklar.'' diye sordu.Ben daha başlayamadan Yiğit konuştu.
''Yok babacığım.'' derken gülümsedi.Babam kaşlarını çatıp kollarını masaya koydu.''Yiğit 'Babacığım' dediğine göre bir şey isteyeceksiniz'' dedikten sonra bana döndü.Kafamı sallayıp Yiğit'in somurtmasını izledim.
''Baba,biz bizim kızlarla ayrı ev tutmak istiyoruz.'' deyip elimle Yiğit'i gösterdim.''Yiğitte bizim çocuklarla.'' lafımı bitirip babamın tepkisini ölçtüm.Hiç bir belirti göstermemişti.''Siz çocuklarla binayı bırak,aynı sitede bile oturmak istemezsiniz değil mi?'' dedikten sonra gözünü ikimiz arasında gezdirdi.Yiğitle kafamızı salladığımızda devam etti.''O zaman yan yana olan dairelerde oturacaksınız'' deyip yüzüne bir gülümseme yerleştirdi.Yiğit tam ağzını açtığında devam etti.''Ve siz çocuklar kızlara göz kulak olacaksınız'' derken işaret parmağıyla Yiğit'i gösterdi.Yiğit bana dönüp mazlum bakışlar attığında bende ona bakıp dudağımı büzdüm.
''Ev işi akşama hazır olur.Yarın okuldan izin aldırtırım yerleşirsiniz.'' deyip devam ettirdi.''Kaldırın kıçınızı ve odanıza gidin.'' güldükten sonra kapıyı gösterdi.Biz boynu bükükler odadan çıktıktan sonra kapıyı kapattık.Yiğit dans etmeye başlayınca bende katıldım.Bardak kırılma sesi gelince ikimizde koridorun başında eli boşta kalmış anneme döndük.Tam konuşmaya başlayacağı sırada durdu.''Neden sizi ilk başta çöplüğe bırakmadım?'' deyip merdivenlerden aşağı indi.Biz hala bir yerdeki bardağa bir birbirimize baktıktan sonra omuz silkip odalarımıza girdik.
--------------------------------------
BÖLÜM SONU.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıfır.
Humorİki düşman, İki aşık olabilir mi? Ece ve Doruğun bi gecede ortaklık yüzünden değişen hayatı onları zorlayacak mı? İki varis iyi anlaşabilecek mi? Ortaklığın yol açtığı aşk devamında gelen süprizler... Ezgi&Buse