E luni dimineata,ma trezesc,imi fac un dus si ma imbrac. Cobor jos sa mananc ceva si am plecat la serviciu.Pe drum imi suna telefonul :
- Alo?
- Heii,Kate ! Ce faci?
- Aaa, Car ! Bine ma duc la servici tu ?
- Bine ! Vi sa ma iei ?
- Sigur in 5 minute sunt la tine.
- Ok.
*End call*
In 3 minute am ajuns in fata casei ei,am luat-o si am plecat la servici.Am ajuns acolo am urcat la etajul 9 unde era biroul meu si m-am apucat sa semnez niste contracte..Asa mi-a trecut ziua,venise ora 23 si trebuia sa plec acasa. Mi-am luat haina si am plecat, cand am iesit din cladire am observat ca afara ploua cu galeata...Am fugit repede la masina si am plecat. Cand am ajuns acasa am mancat ceva i-am dat sa manance si lui Teddy catelul meu Chiuaua si m-am bagat in pat sa ma uit la The Vampire Diaries,serialul meu preferat.
A doua zi dimineata ajung la servici, pe la 21:37 vine asistenta mea si-mi spune:
- Ma scuzati doamna Brown? Poate sa vina un domn sa vorbeasca cu dvs ? Ca ceilalti avocati sunt ocupati si nu au timp de altceva...
- Sigur ! Spunei sa intre. Totusi e cam tarziu pentru intalniri.
Deodata intra pe usa un barbat inalt brunet si cu ochii albastri ca cerul. Nu imi venea sa cred cine era.... Era chia Ian Somerhalder. Wow ! Am ramas socata pentru un timp dar dupa cateva secunde imi spune:
- Buna ziua ! imi spuse el zambind
- Buna ziua ! ii raspund eu calma incercand sa ascund entuziasmul pe care il aveam. Luati loc !
- Multumesc, ma numesc Ian, Ian Somerhalder. Si as avea nevoie de un avocat care sa ma sustina in procesul de divort.
Whaatt ?? Divort? De cand e asta casatorit???
- Kate Brown,avocat. O sa va dau o lista a toti avocatii si sa-mi spuneti care ati vrea sa va fie avocat.
- Incantat ! spuse el zambind larg
- De asemenea ! ii spun eu zambindui inapoi. in timp ce se uita pe lista. Cand deodata isi ridica privirea spre mine.
- Dar dumneavoastra ?
- Poftim?
- Dv nu sunteti avocat?
- Ba da..
- Atunci daca se poate as vrea ca dvs. sa fiti avocatul meu. Daca se poate ,bineinteles !
- Ah... Sigur !
- Perfect atunci !
- Deci... Dvs. sunteti Damon Salvatore ,asa-i ?
- Daa, imi raspunde el razand. Ahaa.. Deci dvs va uitati la The Vampire Diaries ?
- Da ... Dar dvs nu erati cu Nina in realitate?
- Ba da... Sau ma rog, eram. Ea e persoana de care vreau sa divortez.
- Sunteti casatorit cu ea?
- Da..
- Pe net nu scrie ca sunteti casatoriti.
- Nici nu vroiam ca lumea sa stie asta..
- De ce?
- Pentru ca stiam ca se va ajunge la asta.
- Dar din ce cauza va despartiti?
- Pur si simplu nu ne mai intelgem, nu ne mai iubim,numai suntem cum eram.
- Inteleg..
- Si dv. ? Sunteti casatorita?
- Nu...nu sunt.
- De ce? O femeie ca dv. asa frumoasa cum sa nu fie casatorita ? spune el zambind.
- Multumesc.. Nu stiu, pur si simplu nu am gasit persoana potrivita.
- Nici prieten?
- Nu,ii raspund eu razand.
- Nu se poate,tu iti bati joc de mine acum,nu ?
- Nuu, spun eu razand.
- Bine...Sa zicem ca va cred,zice el razand. S-a facut 22:23 probabil mai aveti treaba, iar eu va retin.
- Nu..E in regula,chiar nu mai aveam nimic de facut.
- Bine..Atunci am sa plec,o seara frumoasa va doresc ! Si imi saruta mana.
- Multumesc la fel ! La revedere !
Nici nu apuca sa iasa bine pe usa si imi spune:
- Oh ! Si apropo imi puteti spune Ian.
- Sigur ! Si dvs. imi puteti spune pe nume,Kate.
- Cum mi-ai spus?
- Tu, vroiam sa zic. Ii spun eu razand.
- Mult mai bine ! si imi zambi.
Era ceasu 22:31, nemai avand treaba la birou am zis sa plec mai devreme. Imi iau haina si plec. Afara iar ploua,fug repede in masina dar culmea ca nu pornea motorul, am iesit din masina si am deschis capota sa vad daca pot sa-mi dau seama ce are. Eram fleasca. Cand o masina neagra oprise langa mine,geamul din dreapta soferului de deschise,era masina lui Ian.
- Hei ! S-a intamplat ceva?
- Nu,nu sa intamplat nimic.
- Esti sigura?
- Dupa cum se vede masina ta nu arata prea bine...Vrei sa te duc acasa?
- Nu..E inregula,serios,ma descurc.
- Haide! A-i sa racesti daca mai stai mult in ploaie, urca! Te duc eu acasa si maine poti veni sa-ti iei masina.
- Ok..Mersi mult,apreciez asta.
- Deci ? Unde stai?
- Aproape de primarie. O casa alba cu 2 etaje, nr.832
- Am ajuns !
- Multumesc,Ian !
- Cu mare placere ! Si alta data !
Intru in casa urc la mine in camera iar dupa cateva minute bate cineva la usa, imi iau halatul pe mine si cobor imediat.
- Hei, am venit sa-ti aduc geanta. Ai uitat-o la mine in masina.
- Ah.. Multumesc ! Vrei sa intrii?
- Nu..Multumesc..Nu pot.
- Haii, te servesc cu un suc ceva,macar atat sa pot face si eu.
- Bine.....Daca se poate o limonada,nu beau suc.
- Ok,imediat ! Poftim !
- Multumesc !
- Eu ma duc pana sus sa imi dau halatul jos,si sa-mi iau altceva mai comod. Ia loc, fa-te comod !
- Sigur !
Daca va placut capitolul nu ezitati sa dati un vot ! P.s. Imi cer scuze daca au existat greseli de scriere ! Va pup ! :*:*
CITEȘTI
Avocatul lui Ian Somerhalder
FanfictionCum e sa fi un simplu avocat iar peste noapte sa fi avocatul lui Ian Somerhalder? Nici eu nu am stiut ca se poate asta pana acum. Kate Brown de 25 de ani a ajuns de la a fi un simplu avocat,la fi avocata celebrului actor Ian Somerhalder. Cum a ajuns...