Capitolul 12

806 39 5
                                    

- La nimic..

- Hai,spune-mi. Te gandeai la ce a crezut Brad?

- Nu..

- Ok...

- Ai mai vorbit cu Nina,dupa ce ati..?

- Nu. Hei,uite-l pe Paul !

- Cine?

- Paul Wesley,colegul meu de pe platouri dar si cel mai bun prieten al meu.

- Ca sa vezi,Ian ! Ce faceti? 

- Bine. Paul,ea este Kate. Kate el este Paul de care tocmai ti-am povestit.

- Incantat. Sunteti impreuna?

- Nu..este doar o prietena.

- Hei,tu nu cumva esti Kate Brown? Avocatul lui?

- Da.

- Te stiu,te-am vazut la tv. Dupa ce am terminat de mancat am mai stat putin si am plecat.

- Iti vine sa crezi ca doua persoane tocmai au crezut ca suntem impreuna?ma intreba Ian.

- Nu chiar,ii raspund razand. In afara de asta,tot drumul nu am mai vorbit deloc..

- Suntem ok,nu?intreb eu aproape ajungand acasa.

- Noi? Da.. Am ajuns.

- Multumesc pentru cina,a fost frumos.

- Ma bucur ca ti-a placut,imi zambi scurt. Uau,nu-mi vine sa cred ca mi-a zambit,nu credeam ca se va mai intampla asta de cand... era un semn bun si ca inseamna ca nu minte si ca chiar suntem in regula. Inainte sa ies din masina il sarut pe obraz.

- Noapte buna,Ian.

- Noapte buna,zise ne schitand niciun zambet,nimic.

Ciudat,mereu cand imi spunea noapte buna adauga si Kate la sfarsit.  Ceea ce inseamna ca inca mai e suparat pe mine si ca zambetul ala a fost unul fals..Ajung in casa urc in camera mea,ma imbrac in pijamale si ma arunc in pat. Deschid laptop-ul,intru pe facebook. Din obisnuinta ii deschid profilul sa vad daca a postat ceva recent si imediat cum l-am deschis,vad o postare de acum 3h,in care scrie: "Maine incep o noua calatorie,o zi buna tuturor ! ". Nu stiam ca pleaca undeva..Adica,daca stau mai bine sa ma gandesc mi-ar prinde bine si mie o mica vacanta departe de casa..Am mai stat cateva minute pe facebook si m-am culcat. A doua zi ma trezesc imi fac un dus,ma imbrac si plec la serviciu. La cateva minute dupa ce am ajuns bate la usa asistenta mea.

- Buna ziua,doamna Brown ! Ma scuzati ca v-am deranjat,doriti sa va aduc o cafea?

- Ar fi buna,multumesc Dorota ! Deodata imi suna telefonul,era seful meu.

- Buna ziua,Kate ! 

- Buna ziua ! 

- Ce faci?

- Bine pe la servici. Dumneavoastra?

- Bine,multumesc. Te-am sunat sa iti spun ca azi la ora 14:45 va veni noul tau coleg. Am sa te rog sa ii arati tu imprejurimile si ce trebuie sa faca. 

- Sigur. Sa aveti o zi buna ! 

Un coleg nou? Super,dabia astept sa il cunosc. Termin de semnat contractele,ma uit la ceas si era 14:36, trebuie sa apara. M-am apucat sa fac putin curat prin birou pana sa vina el. Deodata batu cineva la usa,trebuia sa fie noul meu coleg. 

- Intra ! 

-  ..............

Hiii,next-ul il pun mai repede la multe comentarii si multe voturi :). Till then enjoy it ! Kisses for all who read my little story ! xoxo

Avocatul lui Ian SomerhalderUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum