Capitolul 16

769 40 5
                                    

O doamne ! Nu-mi vine sa cred ca am facut asta ! E prima oara cand invit pe un barbat la cina, si barbatul asta mai e si Ian Somerhalder.

* Din perspectiva lui Ian * 

Eram putin socat de invitatiile ei,adica ultima oara cand am incercat sa o sarut m-a respins.... Si acum ma invita in oras? Adica fix atunci cand eu am renuntat sa o mai invit in oras sau la mine,vad ca acum ma invita ea,care o fi motivul schimbarii asteia asa de bruste?

- Da,ok. Vin sa te iau la 21?

*Din perspectiva lui Kate*

- Da.*ii zambesc,in sfarsit a facut si el ceva. Ma mir  cum de n-a trebuit sa ii zic eu asta.* E i 13 minute,trebuie sa merg sa vad daca am primit rolul. Am niste emotii,dar nu mai puternice de cand te-am vazut pe tine prima oara la mine in birou.

M-am uitat pentru o secunda la Ian si l-am vazut ca isi musca buza de jos.

- Mult succes !

Ne urcam in masina iar cand am ajuns il vad pe Bob venind spre mine.

- Kate...*parea asa trist,incepuse sa ma sperie..* Felicitari ! Ai primit rolul ! 

- Oh my God ! Serios!?il intreb socata.

- Daaa ! Dintre cele 16 fete,tu te-ai sarutat cel mai bine cu Ian,restul pareau asa,fricoase de zici ca le manca. Voi doi sunteti facuti pentru a juca in filmul meu.

Cand am auzit cuvintele lui Bob legate de sarutul meu cu Ian,credeam ca innebunesc de fericire !!

- Oh,cat ma bucur !!!!! *il i-au inbrate si-l pup pe obraz pe Bob,dupa ii fac asa si lui Ian numai ca l-am pupat mai apasat putin si l-am strans mai tare in brate. In momentul ala corpul meu emana numai fericire. 

Dupa am mai stat putin si ma pregateam sa plec fiindca vroiam sa vad ce face Teddy,ca l-am lasat singur la hotel. Si trebuie sa il scot si afara.

- Eu trebuie sa merg la hotel sa il scot  pe Teddy la plimbare.

- Ok,ne vedem diseara. *imi zambi Ian scurt.

Ajung la hotel,il scot pe Teddy la o scurta plimbare. Am sunat-o Caroline sa ii povestesc tot si asa se facu 20. Ma machez,imi indrept parul,imi iau o rochie rosie cu decolteu si ma asez pe pat asteptand sa sune. Bate cineva la usa,ma ridic,deschid usa si il vad pe Ian.

- Oh. 

- Buna,mergem?

- Sigur. 

Ne urcam in masina,la scurt timp ajungem la restaurant si ne asezam la o masa. In mijlocul restaurantului era ringul de dans care era ful.

- Dansezi?*ma intreba Ian ridicandu-se de pe scaun,intinzandu-mi mana*.

- Sigur,raspund zambind larg.

Ian mi-a cuprins mijlocul si m-a tras spre el,deci practic eram lipiti. Ii imteam corpul fierbinte si patratelele din camasa care atingea abdomenul meu. In timp ce dansam m-am gandit ca ar fi cazul sa il intreb ce are...Mie frica de raspuns,dar macar stiu sa numai incerc. 

- Ce ai...? Il intreb la ureche.

- Adica? N-am nimic*se dezlipi ca sa se poata uita la mine.

- Pai nu stiu,nu esti tu cel de inainte....esti altfel. Esti asa de cand ce s-a intamplat la mine in camera,la tribunal mi-ai spus si cuvintele alea care m-au deranjat si cand am fost sa luam cina seara,te-ai purtat asa de distant si nu inteelg de ce. Daca tot asa de urat te purtai de ce ai mai venit la mine acasa? Cred ca o sa ma dau batuta. Am obosit sa tot incerc sa ma apropii de tine iar tu sa fi indiferent,nici macare la o cafea nu ai zis sa mergem si treaba asa multa nu cred ca aveai.

- Sa iesim afara. Ok,deci eu nu te-am mai invitat undeva si nu te-am mai sunat pentru ca intelesesem cum sta treaba si n-am vrut sa te deranjez pentru ca m-am gandit ca din moment ce nu ma placi,inseamna ca nu iti place nici compania mea. Iar acum ca ne-am intalnit aici si ca m-ai invitat tu sa luam cina m-a derutat putin si n-am stiut ce sa fac.

- Cum naiba sa nu-mi placa de tine? Imi placea de tine inca de cand te-am vazut prima oara la televizor in serialul ala.

- Daca iti placea de mine nu cred ca mai faceai ce ai facut  atunci la tine acasa.

Am oftat.

- Ian,tu nu ai idee cat de rau imi pare ca n-am facut asta si ca.......Si ca nu ne-am sarutat,ok? A fost o mare prostie dar na,timpul e pierdut acum. *vazand ca imi frac cu mana bratul stang si-a dat jos sacoul si l-a pus pe mine.

- Multumesc,ii spun incet fiindca inca procesam ce i-am spus.

Ian s-a uitat pentru cateva secunde in spatele meu probabil gandindu-se iar dupa reveni uitandu-se in ochii mei parca avea un mic zambet in coltul gurii care dabia se putea observa.

- Ma....ma bucur ca am aflat toate astea. 

- Mda,ok. *imi indrept privirea in alta directie si dau sa trec pe langa el sa intru in restaurant. Eram putin dezamagita,credeam ca va spune altceva si ca va reactiona altfel nu cu un simplu :"ma bucur ca am auzit asta". 

- Kate....

Am tresarit putin cand m-a strigat pentru ca nu ma asteptam sa faca asta. Ma intorc spre el si il vad venind spre mine incet cu pasi mici.

- Noi...suntem ok acum,nu?

- Daa...sigur..

Ian a achitat nota de plata si am plecat spre hotel.

- Multumesc ca m-ai adus. *ii zic zambind. 

- Cu placere.*zambi si el.

Ian se apropie de mine si sarutat pe .....

Peeee....???? :)) Va las pe voi sa ghiciti. Ati vazut ca am facut-o ai lunga? Va placut? Continuarea o pun la multe voturi si multe comentarii din partea voastra. Va pup ! :*

Avocatul lui Ian SomerhalderUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum