- Buna ziua*aud o voce cunoscuta de barbat. Ridic privirea si vad ca era Ian cu un buchet de trandafiri albi si rosii in mana.
- Aa... Ian? Bunaa.*ma ridic de pe scaun si ma duc sa-l imbratisez si sa-l pup.
- Astea-s pentru tine*zambi larg.
- Multumesc frumos,nu trebuia. * si-l pup inca odata pe obraz*. Aria ! Adu-mi te rog o glastra cu apa !
- MA scuzati,poftiti.
- Multumesc.*zic luand glastra si punand inauntru buchetul. Cand ai ajuns?
- Pai acum o ora. M-am dus acasa sa-mi las bagajele,dupa m-am dus sa-ti cumpar un buchet de flori si am venit la tine.
Zambesc aproape rosiind,defapt cred ca deja eram rosie toata la fata.
- Multumesc,puteai sa vi si fara flori. *rad scurt.
- Nu puteam sa vin la tine fara macar o floare.
Tot ce puteam sa fac era sa zambesc.
- Si cum a fost zborul?
- Ok.. Kate? Poti pleca mai devreme sa luam masa?
- Mai devreme cand?
- Acum*rade scurt.
- Ok*rad si eu. Stai sa-mi i-au geanta .
- Robert,eu am plecat mai devreme. Daca ai nevoie de ceva,ma suni.
- Sigur. La revedere.
Urcam in masina si ne indreptam catre restaurant. Ajungem la destinatie si ne asezam la masa.
- Se uita putin cam stramb la mine*zice Ian.
- Cine,Robert?
- Da.
Incep sa rad.
- N-are cum. Stie ca suntem doar prieteni.
- Mai mult ca sigur te place.
- Nu,e doar un coleg cu care ma inteleg bine.
- Ok,daca zici tu.
Dupa ce mancam ne urcam in masina si plecam. In apropierea casei mele:
- Sambata asta esti libera?
Mi-a tresarit inima cand am auzit asta.
- Da. De ce?
- Pai ma gandeam ca sambata asta sa mergem sa calarim. Nu asa am zis?
- Aa,da. Sigur.
- Ok,atunci sambata esti toata a mea*zambeste cu coltul gurii.
- Da*zambesc si eu.* Noapte buna,Ian.
- Noapte buna si tie,Kate !
Intru in casa,imi fac un dus fierbinte si cobor sa ii dau de mancare lui Teddy. Dupa ma bag in pat la televizor si o sun pe Car sa-i povestesc ce planuri am cu Ian weekend-ul asta. Inchid telefonul,televizorul si ma culc. A doua zi am facut la fel,saptamana a trecut foarte repede si nici nu mi-am dat seama ca era sambata dimineata. M-am ridicat din pat si m-am indreptat catre bate,eram asa de nerabdatoare sa il vad pe Ian,sa petrec timp cu el. La cateva minute ma suna.
- Neata !
- Neata,te-ai trezit?
- Acum cateva minute.
- Bine,pentru ca in cateva minute plec de acasa. Ajung la tine in aproximativ 10 minute.
- Ok,sa inteleg ca incep sa ma imbrac.
CITEȘTI
Avocatul lui Ian Somerhalder
FanficCum e sa fi un simplu avocat iar peste noapte sa fi avocatul lui Ian Somerhalder? Nici eu nu am stiut ca se poate asta pana acum. Kate Brown de 25 de ani a ajuns de la a fi un simplu avocat,la fi avocata celebrului actor Ian Somerhalder. Cum a ajuns...