- Stai ! Ma prins de mijloc crezand ca vreau sa fug,si-mi zise: Ai ceva in par..Se apropie de mine si incet mi-a luat chestia aia din par,care se pare ca era o alga de mare. Ramane tinandu-ma de mijloc iar eu cu mainile pe pieptul lui,uitandu-se la mine,intre noi erau decat 10cm distanta iar el se pare ca vroia sa se apropie dar nici nu s-a miscat bine ca o minge a aterizat fix langa noi,stropindu-ne cu apa.
- Scuze...spuse baietelul care a aruncat din greseala mingea spre ei.
- Imm..eu o sa ma duc inapoi pe plaja,am spus eu in timp de ma dezlipeam incet de el.
- Bine..apar si eu dupa ce mai fac cateva scufundari. imi spuse el razand.
Ies din apa si ma indrept catre sezlong. Imi pun prosopul pe mine si ma intind pe sezlong inchizand ochii,cand deodata cineva se pune in fata mea si imi ia tot soarele. Deschid ochii si era Ian si abdomenul lui sexy si ud. Ah..Cum ii se prelinge apa pe tot corpul lui in jos.
- Heii..Nu stiam ca esti treaza.
- Nici nu am dormit..decat am inchis ochii ca imi intra soarele in ochii.
- Poftim,i-ai pe ai mei,imi spuse Ian zambind.
Oh doamnee ! Nu-mi vine sa cred ca sunt cu Ian Somerhalder la plaja si ca tocmai mi-a dat ochelarii sai de soare.
- Multumesc ! ii raspund eu zambindu-i inapoi.
- De la atata inotat mi sa facut foame..Cred ca o sa ma duc la restaurantul ala de pe plaja. Ai vrea sa vi si tu? ma intreba zambind larg.
- Ian..
- Da? S-a inatmplat ceva?
- Nu stiu..Adica daca ne vede cineva? La plaja impreuna si acum luam si masa impreuna? Ce va crede lumea? E chiar..Prea mult,sincer. Mi-a placut sa inot cu tine si mi-ar place sa mergem sa mancam ceva,pentru ca si mie imi e foame,dar nu pot..
- Kate..Nu conteaza daca ne vede cineva..chiar nu imi pasa,ies cu cine vreau eu si fac ce vreau eu asta nu ii priveste pe ceilalti. Si nici tie nu ar trebuii sa iti pese,doar iesim ca prieteni.
- Stiu asta..dar o sa ne vada paparazii si o sa creada ca iesim impreuna,asta va aparea in reviste si poate cine stie..? o sa ajunga vestea si la sotia ta,si va crede ca din cauza mea vrei sa divortezi. Va iesi un scandal imens.
- Nu este sotia mea..Si nu va crede asta pentru ca stie bine ca am vrut demult sa divortez din alte motive,nu ca as avea eu pe cineva. Si pana la urma am dreptul sa ies cu cine vreau doar nu sunt legat de ea,am dreptul sa imi continui viata cu cine vreau.
- Nu stiu ce sa spun...si cu mine? Eu sunt cauza aicii.
- Am sa iti i-au eu apararea. Dar pana atunci hai sa mancam,zise zambind.
Imi ia el apararea? Ce frumos a sunat asta..Mi-a spus-o ca in calitate de prieteni,in niciun caz ca altceva...Adica nici nu stiu cum pot sa ma gandesc mai departe de atat,doamnee fereste la ce imi e gandu? Ca o sa fiu iubita lui Ian Somerhalder? In niciun caz,nici in cele mai dulci vise ale mele nu o sa se intample asta. Chiar si asa..nu ma pot gandi decat la el..nu stiiu de ce tot cred in fanteziile mele ca se vor implini,chiar si asa eu tot o fac..Chiar nu stiu de ce..As vrea sa imi intre asta bine in cap. In fine..Sa revenim rad de ce a spus si ii zic cam cu juma' de gura.
- Ok..
Dupa cateva minute de mers vedem un restaurant pe malu marii care avea vedere la apus.Intram,ne asezam la o masa de unde se vedea mai bine apusul. Toata lumea se uita la noi,imi era putin rusine..chiar daca nu aveam de ce. Ce faci? Unde esti? Bine fac,la restaurant i-au cina. Cu cine? Cu Ian Somerhalder. Ohhh ..Parca tot nu-mi vine sa cred ca am avut eu norocul asta sa-l intalnesc,si mai i-au si masa cu el la un restaurant pe malul marii,niciodata nu ma gandeam la asa ceva,ma gandeam ca poate o sa-l vad intr-o zi,dar nici decum sa merg cu el la restaurant.
- Aa...Iti place?
- Da e superb,apusul,mai ales reflectia apusului in mare. E uimitor!
- Ma bucur ca iti place,zise zambind.
In cateva minute venise chelnerita i-am spus fiecare ce vrea sa comande iar la scurt timp venise si mancarea.
- Pofta buna ! imi zise Ian zambind.
- Multumesc la fel ! ii raspund zambindu-i inapoi.
Dupa ceva timp apusul ajunse sa se reflecte pe fata lui Ian. Fata lui era atat de ...perfecta ! Cu ochii aia ai lui albastrii ca cerul si cu zambetul lui perfect si dintii lui care straluceau in lumina apusului. Tot e asa de perfect..cand ma gandesc ca toate astea vor ramane doar niste simple amintiri frumoase. Tot ce sper e ca in tot acest timp de stat cu el,sa nu ma indragostesc de el...Asta e tot ce sper...Ma uita incontinuu la el,nu imi puteam lua ochii de la el. Deodata isi intoarse privirea la mine si vazu ca ma uitam la el.
- Aaa..Sa intamplat ceva? ma intreba el zambind cu un colt al gurii.
- Nu..ii raspund eu rusinata.
- Ok,daca tu spui. Cum ti se pare mancarea?
- Delicioasa ! Tie cum ti se pare?
- Delicioasa,zise el in timp ce isi linge degetele. Era asa de adorabiil.
Terminam si cu masa, Ian ia lasat pe masa o bacnota de 100 de dolari si plecam.
- Iar ?
- Yep !
- Ian..se poate sa ma duci si pe mine acasa te rog? Ca s-a facut tarziu si maine ma duc la servici de dimineata. Luam un taxi dar mi-am uitat portofelul acasa.
- Sigur te duc eu,cum sa te duci cu taxi-ul?
Se facura noapte si se lasa frigul,iar noi eram in masina in drum spre casa. Mi se facu frig fiindca inca mai aveam hainele si parul ud.
- Iti este frig? Ma intreba Ian cu o voce calda.
- Putin..ii raspund eu ghemuindu-ma in scaun incercand sa ma incalzesc.
Opri masina si se duse pana in portbagaj. De acolo se intoarse cu sacoul lui. Imi deschise usa pe partea mea si-mi pune sacoul pe mine.
- Poftim ! Sper sa iti tina de cald pana acasa fiindca mai e ceva de mers...
El avand masina decapotabila n-avea cum sa dea drumul la caldura.
De acum in colo am sa pun next-ul peste 2 saptamani. Dar inainte as vrea niste pareri despre cum vi se pare poveste pana acum,daca va place si daca sa o mai continui sau nu. Sper sa va fi placut capitolul asta!
Pupiciiii! ♥
CITEȘTI
Avocatul lui Ian Somerhalder
FanfictionCum e sa fi un simplu avocat iar peste noapte sa fi avocatul lui Ian Somerhalder? Nici eu nu am stiut ca se poate asta pana acum. Kate Brown de 25 de ani a ajuns de la a fi un simplu avocat,la fi avocata celebrului actor Ian Somerhalder. Cum a ajuns...