Cloock warck
Inca o zi in casa lui Slends.Inca alte 10 suflete au parasit trupul de-o viată. Inca o zi in care Ben si Jeff se ceartă pe telecomandă. .....Aici....aici in casa asta ducem cu toţii o viaţa frumoasă de criminali....nimic nu e diferit.Este 22:30...Eu cu Toby am hotărât sa mergem sa "ne jucam" de-a ratele si vânătorii cu bieţii oameni care se plimba prin padure le ora asta.
-Hai! Mergem?*l-am intrebat pe Toby care statea si se uita la Jeff si Ben cum se certau.
-Da hai!*a zis el îndreptându-se spre usa.
-Hey unde mergeti?*a intrenat Eyeless
-Mergem sa ne distram putin.*i-a raspuns Toby
-Pot venii si eu?
-Ammm....Da de ce nu?*Am spus eu.
Am iesit pe usa si am inceput sa alergăm. .....nu stiu unde mai exact.Peste ceva timp am gasit trei oameni.Perfect! Erau doi baieti si o fată. Eu am luat fata. M-am dus in spatele ei si i-am zis:"Your time is up!"apoi am început sa o mutilez.I-am taiat buzele si i-am scos ochii.....Ca semn drept "amintire" i-am facut pe obrazul stâng un cerc taiat cu un X.Am ajuns la corp pentrucă am terminat cu faţa.I-am bagat cuţitul in burtă si o ridic incet lasand cuţitul sa ii cresteze pieptul.Urletele se auzeau in toată pădurea....Asa frumos....cantecul meu preferat.I-am scos toate organele si le-am aruncat in copaci im afară de inimă aia am pus-o in mana ei.Ce capodopera!Asa de ....de minunat!M-am dus la Eyeless.El a tăiat unul dintre băieti in bucatele mici.
-Iti place?*a zis el
-Cm poti sa ai atâta răbdare? *am spua cu gura cascata uitandu-ma la trupul lipsit de viaţa.
-Eu te-am întrebat ceva .
-Da imi place.
-Mergem sa vedem cum se descurca gagica-tu?
-Ok hai
La vre-o doi pasi de arta lu' Eyeless erea si cea facuta de Toby. Baiatul ala era spânzurat de copac.Si nu mai avea picioare.....si nici maini.
-De unde ai gasit asta?*L-am intrebat tinând funia in mâna.
-Ammm....pe...aici...?
-Ahammm.Hai sa mergem sa facem dus.*Am spus luându-l pe Toby de mâna.
Am ajuns acasă. ....Aceasi chestie dar....unde era Sally?
-Slends unde e Sally? *l-am intrebat pe Slender. ..
-In camera ei.
-Aha.Merci.
Si prin "aceasi chestie" vreau sa spun ca Ben cu Jeff tot se certau pe telecomandă , ce naiba copii astoa schizofrenici nu au altceva de facut? Nina cu Jane si Alice vorbeau, nu stiu despre ce , Zero se mozolea cu Puppeter, Ihhh, Hoody si Mascky Asteptau sa se faca mâncarea , Bloody Painter picta, lol cu sânge, iar la usa erea Sexual Offtender man.Ce dracu' cauta asta aici?In fine...ma duc in baie si imi fac un dus rece.Imi pun un prosop pe mine si ma duc in cameră. Imi iau niste blugi negrii si un maieu larg .Ma incalt cu conversii si cobor in living.Ma duc la Jane, Alice si Nina.Peste ceva timp a venit Toby.S-a.asezat in canapea si eu m-am pus in bratele lui.Ma uitam la un film de groază cu el.Am văzut ca fata care juca personajul principal avea parul turcoaz cu tente de violet.
-Auzi?*I-am zis eu lui Toby
-Da' logic (,) ca aud doar nu sunt surd.*mi-a spua zâmbindu-mi
-Ce parere ai avea dacă mi-as face parul verde?
-Verde!? Defapt....da s-ar asorta cu ochii tai verzi.
-Am un singur ochi!!
-Fa cum vrei.
S-a facut 05:59...stai......06:00.Eram obosită. Asa ca m-am dus in camera mea si a lui Toby.Am luat niste haine de somn ai m-am bagat in pat.După putin timp simnt două brate înconjurau-ma.Mmm....era bine. Am adormin in bratele lui.Da.....e o carte nouă de amea si poate nu e prea reusita pentrucă nu am mai scris niciodată vre-o carte cu creepypasta.★★★★★