ניכנסנו דרך שער שחור וגדול והוא אמר :" אני יודע למה את נימצאת כאן , תאמיני לי , אני כאן לפניך ואני ראיתי מה עשית וראיתי שניסית לישכוח את מה שקרה ולשפר את התנהגותך הצלחת בחלק השני אבל את הראשון אי אפשר לישכוח שאדם מת וחלק מזה זו אשמתך ואפילו אם ישחררו אותך מהגהנום את לא תוכלי ללכת , יודעת למה ? כי את לא יודעת אם הוא סלח לך ובלי זה המצפון שלך לא נקי את לא מוכנה לעזוב " כאן פחדתי הוא קרא אותי הוא ידע מה אני מרגישה הוא ידע על המחשבות שלי , הוא ידע הכול חשבתי לרגע וישר נתקלתי אותו בשאלה :"אתה יודוע למה אני כאן ואומר לי שהמצפון שלי לא נקי , מה איתך אתה הרי לא כאן בטעות אין דבר כזה אתה גם עשיתה משהו נורה וגם אתה לא יכול לעזוב בשקט אם בכלל אתה תוכל לעזוב " ידעתי שבמישפט האחרון ממש פגעתי במקומות רגישים אבל מישהו צריך לפיתוח לו את העיניים כדי שידע שלא רק אני חטאתי אלה גם הוא שלא יפיל אלי הכול בבת אחת מה יש לו ? אני חיבת לעזור לו הוא סובל ואני אפילו לא יודעת ממה !
וניכנסנו לתוך הבית שלו , היה לו בית מרווח
כמעט כמו וילה הסתובבתי בבית ועליתי לקומה השניה הבית היה מעוצב בשני צבעים אדום ושחור תמיד אהבתי את הצבעים האלה עברתי בבית ומילמטה שמעתי אותו צועק :
"את מוכנה לרדת בבקשה אין לנו הרבה זמן להתקונן יוצאים בעוד שעה " ירדתי למטה במדרגות מהר ואמרתי :" כן , בסדר , אגב יש לך בית יפה מאוד !" הוא חייך חיוך מימזרי וחזר להיות רציני כמו מקודם הוא רצה להגיד משהוא אבל אמרתי בימהרה :" נכון אמרתה שלא תספר כלום על חייך אבל לפחות איך קוראים לך ? " ראיתי שהוא חשב מעט ומיד מבטו הרציני היתרכך מעט והוא אמר :"קולטון , שמי קולטון " חיכיתי אליו חזרה וכך ישבנו על הספה והכרנו זה את זה קצת יותר ובידיוק הוא שאל שאלה שלא היה לי נעים לישמועה ולהיזכר בתשובתה :" למה את שיתפת פעולה עם כול הילדים למה עמדת לצידם ?!" חשבתי שאני לא רואה טוב או שיש לו דמעות בעיניים ? והתחלתי ;" אני מיצתערת אני אהיתי ילדה קטנה וטיפשה שהלכה עם העדר ועשתה כול מה שכולם עשו והיום אני מיצתערת על כך , ומה זה משנה לך?" ראיתי דימעה אחר דימעה יורדת מעינייו אבל למה ? ראיתי אותו מוריד את המסכה ושם היה קולטון הילד שמת וחלק מזה זו אשמתי לא יכולתי נחנקתי מדמעות זה לא יכול להיות אני פשוט בתוך סיוט , תיתאוררי, תיתאוררי אמרתי לעצמי זה לא חלום זו מציאות , מציאות איומה אפילו יותר מסיוט מה לעשות איך להמשיך לחיות עם העובדה שאת צריכה לחיות עם אותו אחד שמת ביגללך עם אותו אחד ששונא אותך ולא יפסיק לאולם ובמיוחד כאשר היתאהבת בוא ???מה יקרה לשרלין ?
האם קולטון יסלח לה ? האם זה בכלל אפשרי ?
את כול זה תגלו בפרק הבאה , מצפה לתגובות וגם הארות
YOU ARE READING
המיכתב הסודי
Randomזה סיפור שהתחיל מסיפור מטח אבל כמו בכול סיפור קימת גם אהבה ! מסופר על ילדה ששמה הוא שרלין ועל סיפור חייה ומסופר בנוסף על סיפור חייו של קולטון ואולי הם יפגשו ? אני אוהב אותך ! רציתי ליצעוק לה אבל זה לא קרה קרה בדיוק ההפך היא הרסה אותי בדיוק מול עיני...