פרק 18

15 1 0
                                    

סליחה אם האלתי באיחור אבל תהנו ותגיבו בבקשה זה לוקח רק כמה שניות !

עדיין נקודת המבט של רויי
בבוקר 6:30
היתאוררתי בשש וחצי וניכנסתי למיקלחת ומיהרתי כי אני לא מעונין לאחר היום .
יצאתי וירדתי למידבח להכין טוסט כי ניגמר לי הכסף ! הכנתי בדרך גם לרוז ועליתי לחדרה דפקתי בדלת כמה דפיקות והיא לא פתחה אז נישענתי על הדלת והיתכוונתי להגיד עד כמה אני מיצתער על ההתנהגות שלי אתמול ואז היסתבר שהדלת פתוחה ניכנסתי בהיסוס קל וראיתי פטק ירוק על המיטה הלבנה שלה ובוא כתוב:
'אם אתה רואה את זה זות אומרת שכבר בוקר ואני ואדם מסויים רחוקים מאוד ולא משנה כמה תנסה לא תימצא אותי אולי אתה שואל עם מי אז אל תדאג הוא שומר עלי ואני אוהבת אותו וכמובן שאתה תיתנגד לזה בכול דרך אפשרית ואולי כבר גיליתה על מי אני מנמקת כן זה אכן בלמי טוב להיתראות ואל תידאג אתקשר כול חודש שלושה פעמים !
אוהבת מאוד רוז '
באמת שלא ידעתי איך להגיב לכול מה שנפל עלי בבת אחת אחותי ברחה עם אדם שניסה להרוג אותנו והיא לא תחזור , יותר מחצי מכול מה שכרה כאן הוא באשמתי !
נשמתי עמוק כדי לנסות להרגע אבל ללא הצלחה אז הוצאתי עצבים בחדר כושר, רצתי וקפצתי עשיתי מטח אבל היה בי כולכך הרבה ליפרוק אז רצתי לחלק האגרוף זה תמיד עוזר המשכתי לאגרף את הסק ואז המאמן אמר "היי אנחנו סוגרים עוד חמש דקות כבר עשר " מה ? חשבתי לעצמי איך זה אפשרי ביכלל !
יצאתי מחדר כושר והתחלתי לרוץ לביתי בתיקווה שרוז נימצאת שם ואת המיכתב דמינתי ראיתי מרחוק דמות מתושתשות זו היתה ...

נ.מ אליס (כן זו נקודת מבט חדשה אליס המזויפת )
עמדתי בפתח ביתו של רויי יש לי עסק לא גמור עם הילדון הוא היתכרב וכאשר ראה שזו אני הוא נעצר במקומו הוא ניראה עצבני ברמות לא הגיוניות אפילו שאני גדולה ממנו התחלתי לפחד הוא ניראה חסר מעצורים ובלי רחמים אבל מה קרה לעזזל ?!
אני יודעת שלא ההיתי דף לבן ודרכי לא היתה נכונה אבל בכול מקרה הגעתי כדי להשלים ולסים את כול הבעיות מאחור כמו שני אנשים בוגרים (טוב בערך ) ככול שהוא היתכרב אני רציתי להתחיל לרוץ לכיוון השני אבל נישארתי במקום ההינו במרחק של כמה צעדים והוא רק לחש " למה ?" מה על מה הוא מדבר ? וזה גם מה שאמרתי והוא לחש " למה לקחתם לי את רוז ?" לקחנו ? על מה הוא מדבר אני לא קשורה לזה אז שטקתי אבל הוא לא הוא החתיף לי בלחי וכך גם בשנייה הרגשתי כעס מיתמלא בתוכי אבל ידעתי שמאסיו מוצדדקים הוא חייב לי , יש לו זכות מלאה להרוג אותי אבל הוא לא עשה זות ופשוט התחיל לרוץ לכיוון מוכר לגשר שמאל הנהר ! רצתי אחריו אבל נעצרתי בדרך ודפקתי בדלת של אקטביה (שרלין ) היא פתחה את הדלת וכאשר ראתה אותי רצתה ליטרוק אותה בפני אבל עצרתי בעדה עם רגלי ומיהרתי לומר "רויי קולטון בסקנה..הגשר שמעל הנהר ... הוא שם " מיבלי לומר דבר רצנו ביחד לגשר וראינו אותו על הרצפה רצנו אליו ובדקנו האם הוא בסדר והייה לו .. אולר ביד שמאל מכוון לורידיו ....

נ.מ רוז
אני ובלמי היתקדמנו בעיר וגם בעיר הישנה שלי הלכנו לכיוון הגשר אבל הוא היה תפוס וראיתי שם את אליס , אקטביה ורויי ובידו אולר , לא יכולתי לישתוק אז פשוט צעקתי את שמו של רויי וכול המבטים הופנו אלי אני ובלמי רצנו אל הגשר אל כולם .

נ.מ אקטביה
כולכך דעגתי לרויי , פחדתי שהוא ימות והפעם אני יעבד אותו ... לתמיד ! אבל כשראיתי את רוז באופק ליבי נירגע והעזתי לעשות צעד לכיוונו של רויי ולנשק אותו , הוא היה מופתע אבל מהר מאוד זרם איתי .
החזקתי בידו חזק היתנתקנו כדי לקחת אוויר וקפצנו לאחור כאשר מבטינו תפסו את רוז ובלמי ורוז לחשה "אני מיצתערת " רויי הביט בעינייה ובמין דעגה ? וחיבק אותה ולחש "הכי חשוב שאת בסדר " היא חיכה וכולנו החלתנו לישכוח את מה שכרה ולהיתמקד במה שיש !

נ.מ אליס
טוב על מי אני עובדת לא רציתי להשלים איתם ביכלל מלחתחילה רציתי במותם ! וכך עשיתי הוצאתי את הרובה שלי וכיוונתי לביתנו של רויי ויריתי והיסתובבתי והלכתי אתם רוצים לדעת למה אני שונאת אותם?
ליפני 25 שנה
אני ילדה בת חמש שמחה ומרוצה מהחיים עם ההורים בבית אך הדלת ניפתחת וניכנסים שלושה אנשים עם רובים אמא ואני רצנו למעלה ואמא החביאה אותי בארון אבל הם ניכנסנו והיא לא הספיקה להיתחבא ושלושתיהם ירו בה בכול מקום אפשרי וראיתי את זה ממול עיניי פחדתי וזכרתי בדיוק את העינים שלהם העיניים של קולטון ושל שרלין הם הילדים של הרוצחים של הורי ! מגיע להם למות .

טוב זה היה התשופר על האיחור אני ממש אשמח אם תמליצו על הסיפור שלי לחברות שמכן מהואטפד תודה

המיכתב הסודיWhere stories live. Discover now