4.Bölüm

109 5 1
                                    

Erzan Adası Neran Kulesine Yolculuk, Ülke 4'e Bölünüyor ,Kral ve Kraliçenin Ölümü,Yer Altı Şehri ve Hazine Bulunuyor

Başlık biraz uzun oldu çünki 3 bölümüde birleştirdim. Çünki o bölümler çok kısaydı. Bu arada multimedyada Neran sarayı var. Vote ve yorumları esirgeyin lütfen.Lafı çok uzatmadan iyi okumalar.

Evlendiklerinden 2 ay sonra yola çıkan Kral ve Kraliçe yanlarına 200 Arontus alarak Erzan (Japonya) adası Neran Kulesine giderler.
Saraya yerleştikten sonra Kral şöyle der.
-Bu sarayı büyük büyük büyük büyük dedem Kral I. Azak tarafından yaptırılmış.20000 yıl önce yaptırılan bu saray başkent merkezi olarak kullanılmış.Çünki o zamanlarda Aron Krallığı ya da rski adıyla Mezke Ezat (Tokyo) ve Erzan (Moğolistan) arası o şehirlerde dahil. Komşu devletler bize saldırınca Aret adında bir askerimiz-insan değil-
Ülkeri korumak için lanetini kullanmış ve değişik bir yaratığa dönüşmüş yani Arontus'a ve çoğalmaya başlamış.Bu nedenle adına çoğalma anlamına gelen Erta denmiş ve şu an halan Arontus kralı olarak yaşiyor ve tam 20789 yaşında olan Erta çok güçlü olduğu için hiçkimse savaşmadan ülkelerini testlim etmiş ve bu günli sınırlarımızı almışız yani tamı tamına 3 büyük kıta.
- Hiç bunları bilmiyordum.
- Tabi bilmezsin çünki sadece kral soyundan gelen kişiler bunu bilir sende benimle evlendiğin için bilmeye hak kazandın.
-Tamam

3 ay sonra...

Erva kendini iyi hissetmediği için saray hemşirelerini çağırdı.
Hemşire şöyle der;
- Size ne oldu kraliçem çok bitkin görünüyorsunuz?
-Midem çok fena bulanıyor ve başım dönüyor.
-Size bir test yapıcağım ve hastalığınızın nedenini bulmaya çalışcağım.
-Peki.
-Ama gerekli olan şeyler var .
-Ne gerekiyor?
-2 tane tarçın , 3 tane dut yaprağı, 4 tutam çay gerekiyor.
-Dut yapraları bahçede var, diğerleri ise mutfakta.
-Peki.

10 dk sonra...

Hemşire gelir ve karışımı yapmaya başlar.
Karışım hazır olduktan sonra şöyle der;
-Kraliçem şu kasenin içine tükürürmüsünüz.
-Peki der ve tükürür.
-2gün boyunca bekleyeceğiz ve hastalığın ne olduğunu öğreneceğiz.

2 gün sonra...

-Kraliçem artık size ne olduğunu öğrenebiliriz.
-Tamam. Ne olmuş?
-Siz kraliçem 3 aylık hamilesiniz.
-Hamilemiyim. Kral buna çok sevinicek.
Kral ,kraliçenin yanına gider ve şöyle der;
-Hemşire ne dedi.
-Kötü birşey yok.
-Ya neden böyle hasta oldun?
-Çünki ben hamileyim hemde 3 aylık.
-Demek bir çocuğumuz olucak.Adı ne olsun?
-Eğer kız olursa annemin ismi Era, erkek olursa ise Ayzan olsun ismi.
-Olur.

8 ay sonra...

Bebeğin doğumuna 1 ay kala Kraliçe Erva yanında 3 asker ve 4 hemşire ile dolaşırdı.

Afrikada Nera çölüne 50 km uzaklıkta olan Mallan (Filistin) şehrinde kıtlık çıktığı için Kral X. Eron yiyecek ve içecek almak için Aretna'ya gider.Yiyecek ve icecekleri aldıktan sonra Mallan'a doğru yola çıkar.

1 hafta sonra...

Kraliçe Erva doğumvakti gelmiştir ama Kral X.Eron daha gelmemişti.

Yarım saat sonra...

Hemşirelerden biri şöyle der:
-Bir erkek ve kız çocuklarınız oldu Kraliçem.
-İkiz çocuklarım oldu demek.
3 gün sonra Kral gelirve çocuklara dönerek şöyle der:
-Oğlumuzun adı V.Ayzan , kızımızın adı ise Era olsun .

2 yıl sonra...

Era ve Ayzan 2 yaşına gelmişlerdi ve Kraliçe yeniden hamile olmuştu. Krral yine işi çıktığı için Ayzam (Almanya) gitti. Kraliçe'nin doğum yamasına daha 1hafta vardı.Kral doğumun yaklaştıçını öğrenince henmen Neran sarayına gitti.

6 gün sonra...

Kral Kraliçenin yanında beklerken hemşirelerden biri bebeği alır ve bebeği Kraliçeye verir.Kral şöyle der: -Bak Erva bir tane daha oğlumuz oldu. Hemşire şöyle der: -Çok erken konuştunuz Majesteleri. -Ne demek bu? -Yani ikiz erkek bebeğiniz oldu. Kral yeniden söze girer: -İsimleri ne olsun? -Enaz ve .......... diğerinin adını da sen söyle. -Peki o zaman adı Karan olsun.
5 yıl sonra...

Era ve V. Ayzan 7 yasında diğer ikisi yani Eran ve Karan 5 yaşına yeni girmişlerdi.
Kraliçe yeniden hamile oldu.
Bu sefer Kral X. Eron yanlarındaydı ve doğumu görebildi.
Hemşire şöyle dedi:
-Üçüz bebekleriz oldu majesteleri. İkisi erkek birisi kız. Kraliçe şöyle der:
-İsimleri ne olsun Eron?
-Oğullarımızın adları Azak ve Eyra. Kızımızın adı ise Mera olsun.
-Peki.

20 yıl sonra...

Doğumlarından 20 yıl geçtikten sonra Era ve Ayzan 27 yaslarında , Enaz ve Karan 25 yaşında , Azak , Mera ve Eyran ise 20 yaşına gelmişlerdi ve hebsi de geçen sene evlenmişlerdi.Era Zen ile: Enaz Eya ile: Karan Zena (Zen' in ikizi) ile: Azak Lila ile: Eyran Yaz ile: Mera Yazak(Yaz'ın ikizi) ile evlenmişti ama sadece Ayzan evlenmemişti.

Kral X. Eron 150 yıl krallık yaptıktan sonra ölür ve ölmeden öncede taht varisi olarakta 1.'ye Ayzan , 2.'ye Era , 3.'ye Enaz,4.'ye Karan , 5.'ye Azak ,6'ya Mera, 7.'ye ise Eyran taht varisi olmalarını istemiştir ama 4 erkek kardeş taht kavgası etmiştir bu nedenle ülkeyi 4 ' e bölündü.
Kuzey Aron Kanaz, Güney Aron Azak, Doğu Aron Eyran ve son olarakta Batı Aron Enaz aldı.Sadece 5 kişi yani Ayzan, Era ve Mera, Zen ve Yazak savaş olacağını tahmin ettıkleri için Arontusların hepsiyle Meka yeraltı şehrine sakladılar.

5 yıl sonra...

Doğu,Batı,Kuzey ve güney Aron savaşa girer ve bu fırsattan yararlanarakta diğer ülkelerde savaşa katılır. Arontuslar Aron
4 'e bölündüğü için diğer ülkeler savaşlarda daha üstün olurlar.
Savaşta Batı Aron ve Güney Aron yıkılı. Batı Aron 'un yerine Verankaya , Güney Aron'un yerine ise Anu kurulur.
Kuzey ve doğu Aron'un yerinede Eretna kurulur.
Aron diye bir ülke kalmaz.Ama unuttukları birşey vardır yer altı şekrindeki Arontuslar ve Prens V. Ayzan ve kardeşleri Prenses Era ve Prenses Mera 'yı unutmuşlardır.
Eretna Aron'un çok zengin olduğunu ve hazineyi saklamak için yer altı şehri yaptıklarını biliyorlarmış ama yeraltı şehrinin nerede olduğunu bilmiyorlarmiş. Bunun için her yeri aramaya başlamışlar.

4 yıl sonra...

Eretna 4 yıllık çalışmadan sonra Aron yeraltı şehrini bulurlar. Aron yeraltışeyrinin kapısının anahtarını altıgen yıldız şeklinde yaptırdığı için hiç kimsede olmayan bir anahtar olduğu için açamamış.

2 yıl sonra...

Eretna kralı II. Ner 2 yıllık araştırmadan sonra altıgen yıldız anahtarı Erza adası Neran sarayında bulunur ve krala verilir.Kral nemen gidip kapıyı açar ve hazineyi görmeden önce değişim geçirmiş Arontsu görür.
Ama bu arontus Erta değildir başkabirisidir.

EFSANE ÜLKEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin