Multimedyada Kral X. Eron ve Kraliçe Erva var.
Aron Kralı X. Eron ve yeni Kraliçe Erva 2 hafta sonra evleniyor. Halk Aretna(İstanbul) şehrindeki düğün salonuna davetlidir. Duyurusu geldi.
Duyurudan sonra halk 3 günlük yola koyuldu.
O sırada Kral ve yeni Kraliçenin evlenecekleri tarihten haberleri yoktu.
Kral annesine şöyle der ;
- Anne düğünü 2 gün sonra yapsak olur mu?
- Hayır olmaz çünki düğün 2 hafta sonra. Aretna düğün salonunda yapılıcak.
-Peki ama bize niçin sormadın ?
-Çünkü siz evlenmek için hiçbir hazırlık yapmadınız.
-Tamam anne .
-Düğünden sonra Erza(Joponya) adasındaki Neran kalesine yerleşiceksiniz.
-Tamam da hazırlıklar bitti mi?
-Evet geçen hafta bitmişti.
-Peki anne ben Erva'nın yanına gidip düğün tarihini ve yerini söyleyim.
-Taman.
Kral X. Eron annesinin yanından Erva'nın yanına gider ve şöyle der:
-Annem düğün tarihini hazırlamış
- Ne zaman olucak peki?
- 2 hafta sonra Aretna'daki düğün salonunda olucak.
-Taman .
-Nerdeyse unutuyordum.Doğudaki Erzan adasındaki Nera kulesine gideceğiz.
-Orası güzel bir yer mi?
- Evet ben çocukluğumu orada geçirdim.
- Taman olur.10 gün sonra...
Kral ,Kraliçe ve yeni Kraliçe yola çıktılar. Araba giderken yolda çok güzel bir yer gördüler ve geceyi orada geçirip sabah yola devam ettiler.
2 hafta sonra...
Kral,Kraliçe ve yeni Krliçe Aretna'ya vardılar ve Ekaş sarayına yerleştiler.
Düğüne 2 gün kala çok büyük bir deprem olur ve Kraliçe 998 yaşında ölür. Bunun üzerine düğün iptal edilir.
Kraliçe Era Aretna'da ki Eval (Kraliçe mezarlığı)'a götürülür.
Düğün 1hafta sonraya ertelenir ve Erva'ya evlenmeden taç takılır.1 hafta sonra...
2 ay süren düğünden sonra Aretna halkına 30 kese altın dağıtılır ve şöyle derler
Çok Yaşayın KralX. ERON ve Kraliçe ERVA.
Derler ve düğün biter.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFSANE ÜLKE
RandomHerşey Kral Ayzan'ın doğumundan sonra başladı.Bütün dünya 20 kabileye bölündü . Bunlar sırasıya: Hava, Su, Toprak, Elektirik, Volkan, Güneş = Mavi Ateş Ay, Kum, Taş, Işık = Aydınlık, Karanlık, Yıldırım, Şimşek, Saf Aydınlık, Saf Elektirik, Ateş, Sa...