7.Bölüm

41 4 0
                                    

I. Evren Enzlek Tankel ve Tümen Savaşı Malkaznalk ve Malkalnazkal,Savaş Hazırlıkları

Yorum ve vote vermeyi unutmayın. İyi okumalar.

Malkaznalk ve Malkalnazkal ile bir olup manyetik alan bozmak için bir silah apmaya başlarlar ve dünyanın manyetizmini bozarak dünyayı yok etmeye çalışacaklardı.

Dünya şimdididen savaş hazırlıklara başlamıştı çoktan

1000000 yıl önce ...

Aron devleti kurulalı daha 10 yıl olmuştu. Bu sırada 1 Aron Kralı Ayzan elementler 5. kere oluştuğunda 2 gezegen çıkacak ve savaş yapılıcağını bildiği için 5.Ayzan'a başkent sarayının zindanına bir bilmece ve kral dilinde bir söz yazdırı yazdırır.
Sözler ve bilmece şöyleydi:
Kunzelkal venlek üze diye bir söz yazdır (Anlamı : Dünyaya teknolojisi çok yüksek 2 gezegen dünyaya saldıracak Kral Ayzan ve bilmece savaşın ne zaman başlayacağını söylüyor.)
Bilmece ise:
"Sarı çiçekler açtığında
Gök kırmızıya boyandığında
Elementler çıktığında
Efsane kaybolduğunda
Ayzan'ın doğumundan 200 yıl sonra
Sarı çiçekler solduğunda"

Bu bilmece öyle bir bilmeceydi ki çözülmesi 900bin yıl sürdü yani Kral Ayzan'ın doğumundan 50 yıl önce.

50 Ağustos günü...

Bilmeceyi ve sözü Kral V. Ayzan'a götürdüler ve okumaya başladı
Kral V. Ayzan şöyle der :
-Bunun anlamı ne?
-Bilmiyoruz majesteleri. Siz doğmadan bilmecenin cevabı çözüldü ama dedeniz Kral XX. Azak bilmecenin cevabını bilen herkesi öldüttürdü.
-Peki başka bir şey var mıydı?
-Evet majesteleri şu söz vardı
"Kunzelkal venlek üze" yazıyordu.
-Demek öyle!
-Ne oldu majesteleri ?
-Savaş var ama ne zaman olduğu bilinmiyor.
-Peki majesteleri.

Savaş Hazırlıkları

Kral V. Ayzan efsane elementinin kaybolucağını bildiği için efsane kontrol eden 10bin kişiyi yeraltı şehrine gönderdi. Bu sırada Arontuslar ve Arontejderler çoğalmaya ve hazırlanmaya başlamışlardı.
Element ejderleri kendilerini güçlendirmek için antraman yapmaya başlamışlardı.
Kral sarayda dolaşırken askerlerden biri yanına gelir ve konuşmaya başlar.
-Majesteleri hazırlıklar hala devam ediyor ve Arontuslar ve Arontejderlerin sayısı 99milyon oldu.
Kral yorulduğu için duvardan destek alıyordu.
-Peki.................
Kapı aniden açılır ve Kral V. Ayzan içeriye düşer.Gerisi bir hiçliktir.

EFSANE ÜLKEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin