6. Bölüm

67 4 0
                                    

Keriboz Başlıyor Enzeleketürerakvenelerzüe Geliyor, Gezegenler
5. Bölümdeki yanlışlar için özür diliyorum telefondan yazdığım için hatar olabiliyor lütfen anlayışla karşılayın.
Medya:Eneratura
Yorum ve vote vermeyi unutmayın.İyi okumalar.
gE = gizemli Element
Y = güneşin ve ayın yüzeyi
M = güneşin ve ayın merkezi

Eneratura'nın 20 elementide göründüğü için anlaşılyordu ki gelmesine 2 hafta vardı.
Bu sırada 20 kabilenin yerleri belirlemişti bile.
Arontejderler 2. ve on evrimlerini geçirmişlerdi. Önceden sadece ateş elementini kontrol ediyorlardı ama şimdi ise her Arontejderin kendi elementi vardı.

2 hafta sonra...

Eneratura gelmişti ve sahibini bulmuştu.
Eneratura ve sahibi arasında öyle bir bağ vardı ki ölseler dahi birlikte olacaklardı.

Keriboz Değişimi

Keriboz'un başlamasına 3 gün elementler çıktı ve hiç kimse - Ayzan ve Eneratura hariç- elementleri kullanmasını bilmiyorlardı ayrıyetten vücutları elementleri kullanmak için uygun değildi.
Bu elementler:

Hava
Su
Toprak
Elektirik
Volkan(gE)
Güneş/Mavi Ateş(gE),(y)
Ay(gE),(y)
Kum(gE)
Taş(gE)
Işık/Aydınlık(gE)
Karanlık(gE)
Yıldırım(gE)
Şimşek(gE)
Saf Aydınlık
Saf Elektririk
Ateş
Saf Ay(m)
Saf Güneş/Yeşil Ateş(m)
Kasırga
Efsane

Keriboz değişimi bütün dünyayı  (2 gezegeni 20'ye, diğer 2 gezegeni ise 5'e bölücek) ve kabileri oluşturucaktır.
Elementler kontrol edilmeye başladığı sırada Eneratura ve kaynz 100 yıllığına kayboldu.
Onlar kaybolduğu için gizemli ekementler kontrol edilemez oldu ve evrenin  dengesi bozuldu ama şöyle birşey vardı Eneratura ve kaynz geldiğinde dünya ve evren eski haline geri gelicekti.
Güneş ve ay elementini kullanan
kabileler güçlerini kontrol edemedikleri için gündüzleri bütün dünya 100°C geceleri ise -150°C oluyordu.

100 yıl sonra...

Kaynz ve Eneratura geri gelmişlerdi ve bütün evrenin düzeni yerine oturmuştu.

Dünyadan başka 2 gezegen daha vardı. Bu gezegenler elementleri kötü amaçlar için kullanıcaklardı. Amaçları ise dünyayı yok edip elementlerin hepsinin kontrollerini ele geçirmek istiyorlardı.

Gezegenler

Dünya, Malkaznalk ve Malkalnazkal gezegenleri ile ilgili olarak
Dünya
Kaynz ve Eneraturanın bülünduğu ve 20 elementi kontrol edebildiği için diğer 2 gezegenden güçlüdür.
Malkaznalk
Elementlerden sadece 5'ini kontro edebiliyor.Ama teknolojisi çok gelişmiş.Bu nedenle Malkalnazkal ile dünyaya saldırmayı planlıyor.
Malkalnazkal
Malkaznalk'tan güçlü ama o ,da elementlerin 5'ini kontrol edebiliyor.Teknolojisi en gelişmiş gezegen.

EFSANE ÜLKEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin