e-Tavsiye

8 3 0
                                    

Telefonunuza uygulama tavsiyeleri ..

1-Ezan vakti Pro :
Namaz saatleri haber verip . Kac saat/dakika kaldığını gösterir . Yaninda dua kardeşliği , kütüphane , zikirmatik , galerisinde çok güzel resimler var . Amel defteri (günlük namaz kildinmi oruç tuttum sadaka dagitttim anne babayı ziyaret ettim ) kaza namazlarinizi not etmek için yer var . Ve kuran i kerim indirup okuyabilirsiniz . Dinleyebilirsinz . Çok güzel bir uygulama :) ve ücretsiz :)

2- whatsApp : çoğumuzun kullandığı bir uygulama.. Mesajlasmak için kullanılıyor . Artık arama da yapabiliyoruz .
İnternetsiz olmuyo ama :)
Google playde şimdilik ücretsiz ama 8-7ay sonra falan ucretleniyor . Güzel bir uygulama .

3- photo grid : isminden de anlaşılacağı gibi fotoğraf uygulamasi . Yani düzenleyici .
Filtreleri çok güzel . Resimlerin üstüne yazi yazmadan tutun çıkartmaya kadar bir çok sey var . Ve benim en çok hoşuma giden yani ise istediğiniz fotoğrafi instagram moduna sigdirabiliyor .. Cymera da var o da çok gzel .

4-Retrica ve candy camera : onlar da çok güzel zaten bayağı da bi popüler .

5-Kilit (applock ) :
İstediğiniz uygulamaya şifre koyabiliyorsunuz . Ücretsiz bu da.

6- instagram : bende bir zamanlar kullanılıyordum . Ama dum ışte . Baktım hep telefonun başındayım birakamiyorum sildim . Hesaplari da dondurdum .

Fotoğraf paylaşma sitesi ..

7-Semerkand takvimi : uygulama bu da . Takvim ışte . Ezan saatleri yazıyor . Yanında bazen meal bazende güzel sözler yazıyor .
Arkasindada güzel şeyler oluyor . Ne olduğu sürekli değişiyor :)

8-dr. Driving : şahsen bir kız olaraktan bu araba oyununu çok seviyorum . Hem azda olsa kendinizi geliştirmiş olursunuz :)

9-candy crush : çok güzel bir oyun . Ama bölüm ilerledikçe sinir bozabiliyor ..

10- Hd duvar kağıdı : çok güzel duvar kagitlari var

Bence bugunluk bu kadar tavsiye yeter degil mi dostlar ?

MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin