Je sobota 10:00 hodin ráno a já ještě ležím v posteli, kdyz v tom mi zapípá mobil a ukáže se mi že mam novou zprávu na fb. Rozkliknu ji a je tam zpráva od Lukáše.
L: zlato vyzvednu tě v půl 12 a zajdeme na oběd, potom půjdem do kina a nakonec se stavíme u mě, mám pro tebe překvapení. Těším se na tebe :3
V rychlosti jsem mu odepsala a šla si rychle najít nějaké oblečení a upravit se. Zvolila jsem lehké minišaty s motýlky, které jsem dostala od maminky k 15 narozeninám. K tomu si beru balerínky a kabelku. Lehce se nalíčím a uklidím si do kabelky telefon, klíče a nějaké peníze. Slyším zvonek. Jdu otevřít a před dveřmi stojí Lukáš. Má nádherně učesané vlasy, rifle a k tomu rozepnutou košili. Je tak sexy pomyslím si, usměju se a pozdravím. ,, sluší ti to" řekne když zamykám barák. ,,děkuju" usměju se a odpovím. Vyrazili jsme k luxusní restauraci. Kdyz jsme se najedli, vyrazili jsme ke kinu. Film vybral Lukáš. Byl to nějaký nudný film a tak sem jenom seděla a nudila se. Jenže potom jsem ucítila ruku na stehně, jak jede výš a výš. Podívala jsem se na Lukyho, ten se jenom usmál a začal mě líbat. Bylo to dokonalé.Když skončil film šli jsme k Lukášovi domů. Měli sme byt sami pro sebe a proto jsme se ihned začali líbat. Za chvilinku jsem ležela na posteli a on nademnou. Oba jsme byli úplně nazí a v tom se to stalo vnikl do mě. Bylo to dokonalé. Párkrát přirazil a udělal se. Lehl si vedle mě a spokojeně jsme usnuli. Ráno jsem se vzbudila vedle toho dokonalého kluka. Naklonila jsem se k němu a políbila ho. Probudil se a řekl to nejkrásnější co mohl říct ,, dobré ráno lásko, jak si se vyspala. Včera to bylo dokonalý. Miluju tě." rozbušilo se mi srdce, nevěděla jsem co na to říct, odpověděla jsem pouze ,,taky tě miluju." A tak se to stalo, začala jsem chodit s klukem kterého jsem ještě před pár dny neznala.
Děkuju za přečtení. Další část přidám zítra.