5.

34 3 0
                                    

o měsíc později
Už jsem s Luky měsíc, a máme se fajn, jenže je tu Samantha, moje nejlepší a té se nelíbí že s Lukášem chodím. Prý s ním měla chodit ona. Už jsme se kvůli tomu několikrát nepohádali, pomalu ji ztrácím a tak mám už jenom Lukáše.
,,ahoj" přišla mi zpráva od Lukáše
,, ahoj, jak se máš?" Odpověděla jsem mu.
,, mám se dobře, nechtěla by sis dneska večer někam vyrazit?"
,, jasně"
,, dobře v 19:00 tě vyzvednu zatím se měj" ukončil smskování.
Šla jsem si dát sprchu a připravit se na večer. Zvolila jsem pouze lehký make-up, skiny džíny a černé tílko.

Večeře dopadla suprově, potom Lukášovi přišla smska a tím se celý večer zkazil. Psala mu Sam, prý ho podvádím. Pohádali jsme se a on odešel a řekl mi ať mu dám pokoj. Nepsali jsme si a ani nevolali, dal mi kopačky jenom kvůli tomu že mu Samantha nakecala nějaké kraviny. ,, nikdy by tě neopustil, a nikdy by nevěřil někomu jako je Sam a hlavně když ví že bys mu to nikdy neudělala." Řekla mi mamka a já se rozbrečela, bezeslova jsem odešla do pokoje a šla spát. Ráno jsem se probudila a uviděla jsem nepřijatý hovor ,,Lukáš? co chce?" Zavolala jsem mu a on to zvednul.
Hovor
Já: ,, čau co si potřeboval? Dal si mi kopačky, není co řešit!"
Lukáš: ,,Am poslouchej mě, strašně mě mrzí že jsem jí to uvěřil. Vím, že jsem udělal chybu. Odpusť mi to, miluju tě Am a nechci o tebe přijít. "
Já: ,,Lukáši příště si prvně rozmysli co vlastně chceš. Ale teď přijď za mnou prosím.
Lukáš: ,,hned jsem u tebe. Ještě že jsou prázdniny a můžu být u tebe kdy chci. :D
Já: ,,jojo to jo, tak zatím pa." Ukončila jsem hovor a čekala až prijde. Zazvonil zvonek a já běžela ihned otevřít. Hned jak vešel dovnitř, skočila jsem mu kolem krku a začala jsem brečet. Objal mě s dal mi pusu do vlasů. Začali jsme se vášnivě líbat. Odnesl mě do pokoje, položil mě na postel, začal mě svlíkat a potom do mě pomalu vniknul. Bylo to dokonalé.
Pohled Lukáše
Začal jsem ji svlíkat, a potom jsem do ní vniknul. Je dokonalá. Poslouchal jsem každý její vzdych a přitom jsem ji líbal na krku. Miluju jí! Nevím jak jsem na ni mohl bejt tak hnusnej a nevěřit jí.
Pohled Amandy
Bylo to super. Když bylo po všem, lehli jsme si vedle sebe a spokojeně jsme usnuli.

Děkuju za přečtení doufám že se vám to zatím líbí.

LOVE STORY :*Kde žijí příběhy. Začni objevovat