Emmě bylo 15 a šla na právnickou fakultu v praze. Z domova to neměla daleko, protože jsme bydleli kousek odtud. Jakub si nejspíš uvědomil že ho Emma má vážně ráda a tak za ní přišel. Emma ho vzala k sobě do pokoje.
Pohled Jakuba
Došlo mi že mě Emma měla vážně ráda a tak jsem šel za ní. Musel jsem se jí omluvit a chtěl jsem se zeptat jestli by se mnou chodila, mám jí rád a dal jsem kvůli ní kopačky svojí holce. Když jsem k nim přišel Emm mě vzala ho pokoje a sedla si na postel. Ukázala mi ať si sednu za ní. ,,Emmo mám tě rád, omlouvám se za to, že jsem tě přehlížel. Odpusť mi." Řekl jsem a začali mi téct slzy. Čekal jsem na odpověď ale pořád se nic nedělo. Najednou jsem ucítil její rty na těch mých a já začal spolupracovat. ,,Dala jsem si slib že na tebe počkám a to jsem dodržela a taky vím že tě mám moc ráda a že se na tebe nedokážu zlobit. Odpouštím ti. " řekla a já ji objal a musel jsem ji políbit. ,,děkuju" zašeptal jsem a chytil ji za ruku. Byl to krásný pocit mít ji vedle sebe. ,,pojď " řekla a vzala mě za ruku a vedla mě ze schodů dolů do kuchyně kde seděli její rodiče.
Pohled Emmy
Čekání se vyplatilo, přišel a řekl mi ze mě ma rád a že mu mam odpustit. Dlouho jsem přemýšlela jak mám odpovědět. Nakonec jsem ho začala líbat. Ihned se přidal a já byla jako v sedmým nebi. Vzala jsem ho za ruku a odvedla ho do kuchyně, kde seděli rodiče. ,,mami, tati dneska jsem začala chodit s Jakubem. Omluvil se mi. Nedokážu se na něj zlobit. Nevadí vám že by sem zašel, když by měl čas nebo kdybych byla já u něj?" Řekla jsem jim. Maminka vstala a usmála se. ,,přeju vám to. To víš že nám to nevadí. :) doufám že vám to vydrží tak jako mě a tady tatínkovi." Usmála se maminka a dala mi pusu. ,,děkujeme" odpověděli jsme s Kubou oba a dala jsme si pusu.