Rozdział 2. Omamy

13.6K 553 72
                                    

Nastał zimny i deszczowy poranek. Ewa jeszcze bardziej zesmutniała z powodu pogody na dworzu, bała się dziwnej postaci z fotografii. Postanowiła iść, zjeść śniadanie. W kuchni nikogo nie bylo, prócz karteczki - Wnusiu poszłam na rynek na zakupy - Echh, moja babcia ma głupie pomysły, w taką pogodę na miasto ? - Po śniadaniu Ewa znów zaczęła przeglądać rzeczy mamy, na fotografii nie widziała już nikogo w oknie i też nie odczuwała smutku, tylko samą nienawiść do Ojca, który wpędził jej matkę do psychiatryka, następnie do grobu... Niestety słuch o Ojcu Ewy ucichnął. Znalazła również medalion z dziwnym symbolem. Włączyła laptopa, otworzyła przeglądarkę i szukała kilka godzin tego symbolu, w końcu znalazła. Miał on odpędzać Demony, a także był kluczem do otworzenia bramy zaświatów... Nagle pojawiła się w jakimś pomieszczeniu, pełno krwi na ścianie i Babcie przywiązaną do krzesła. Obok niej stał ktoś z nożem, Ewa nie mogła się przyjrzeć napastnikowi bo było zbyt ciemno. - Mów gdzie ona jest - powiedziała osoba z nożem - inaczej zginiesz - Możesz mnie zabić i tak Ci nie powiem, chociaż zdradzę Ci jedną rzecz. Trzecia biblioteczka od lewej strony, trzecia półka od góry i trzecia książka. I pamiętaj o kluczu... - Babcia spojrzała na Ewe i się uśmiechnęła. Wtedy błysnęło ostrze... Głowa Babci Ewy osunęła się z szyji i upadła na podłogę. Dziewczyna ockneła się i od razu zaczęła się o nią martwić. Zadzwoniła na policję. Przyjęli zgłoszenie i zaczęli poszukiwania Babci Ewy. Ewa miała spędzić ostatnią noc w domu, nazajutrz miała przyhechać po nią opieka społeczna. Dziewczyna nie mogła zasnąć i oglądała medalik. Zauważyła 3 cyfry na nim "333", wtedy przypomniała Sobie o słowach Babci "3 biblioteczka od lewej strony, 3 półka od góry, 3 książka i pamiętaj o kluczu" lecz od której strony znajduje się książka...
-------
I jak Wam się podoba ? Czy chcielibyście historię o rodzicach Ewy ?

Psychiatryk jak każdy inny, a nocą ...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz