#30 vrijgezellenfeest

427 20 5
                                    

Lara:

"Je ziet er geweldig uit!" Zei/riep Megan toen ik in haar auto stapte.Morgen was de bruiloft en ik ging eens al de stress uit mijn hoofd zetten en uitgaan.

Spijtig dat ik niet veel vrienden had en dat ik dus uitging met :Megan,Ally,mijn moeder en Maura. Een wild feestje ging het voor mij niet worden.

"Lets get this party started!"riep Megan toen ze het restaurant binnenliep.Alle hoofden draaiden naar haar,maar dat vond ze niet eens erg.We zagen mijn moeder en Maura aan een tafel bij het raam zitten en we liepen naar ze toe.

"Is Ally er nog niet?"vroeg ik nadat ik ze begroet had.

"Die zit nog op het toilet.Het is al een tijdje geleden dat ik haat gezien had.Ze is erg gegroeid.Al ben ik niet zo'n fan van die haarkleur " zei Maura.

Ik zette me tussen mijn moeder en Megan.
Al snel kwam Ally eraan.Dit was de eerste keer dat ik haar een kleedje had zien dragen dat tot haar knieën kwam.

"Sorry dat het zo lang duurde het toiletpapier was op en ik had net een grote boodschap gedaan.Ik moest helemaal naar het hokje ernaast lopen"Zei ze iets te luid.Twee oude dames die naast ons zaten keken haar raar aan,maar net als Megan maakte het haar ook niet uit.Kennen deze meisjes geen schaamte?

Een ober kwam met de menukaarten en ik begreep er niet veel van dus ik bestelde gewoon wat Megan bestelde.

Niet veel later kwam de ober met het drinken en daarna met het eten.Alles verliep goed totdat mijn moeder en Maura over hun trouwdag begonnen te vertellen en daarna ook nog over hun huwelijksreis met de huwelijksnacht inbegrepen.En dat alles terwijl ik aan het eten was.Urgh

Ik vroeg me af of Niall het leuker had.
****

Niall:

Ik zat aan de bar met Harry en Liam. We hadden alle drie een vriendin,dus we moesten nee zeggen tegen elk meisje dat naar ons toe kwam,en dat waren er veel. Het was moeilijk voor me, maar ik had besloten dat ik wat volwassener moet worden aangezien ik morgen ging trouwen.Ik voelde me zo oud toen ik eraan dacht.

"Nog een rondje?" vroeg Harry die al duidelijk dronken was."Ik denk dat dit genoeg is voor jou." zei Liam die besloten had te reiden dus hij dronk alleen cola.

"Oh komaan!Dit is een vrijgezellenfeest,we moeten lol hebben en niet als drie honden aan een bar zitten! Kom mee dansen!" riep Harry die ons van de stoel trok en ons naar de dansvloer sleurde.

Na wat gedanst en zot gedaan te hebben had Harry overgegeven op de vloer en hielpen we hem naar buiten.Ik hielp hem met drinken terwijl Liam binnen Louis en Zayn was gaan zoeken.

"Dus,ben je klaar voor morgen?" stotterde Harry toen hij klaar was met drinken.

"Ik weet niet waarom,maar ik voel me wat zenuwachtig." Ik voelde de alcohol al werken want anders zou ik dat nooit toegegeven hebben.

"Het is ook wel een grote verantwoordelijkheid, voor een vrouw en een kind zorgen.Het is normaal dat je zenuwachtig bent." Wauw,dronken Harry weet wel wat hij moet zeggen.

"Ik denk dat het me niet gaat lukken."

"Wat?"

"Ik denk dat ik alles ga verpesten zoals ik altijd doe en dat ik Larissa en ons kind in de problemen ga brengen.Ik weet niet hoe het komt maar al vanaf we samenwonen begin ik om haar te geven en ik weet gewoon dat ik alles ga verpesten."

"Mijn moeder zegt altijd dat als je om iets of iemand geeft,je bereid bent om alles voor te doen.Als je denkt dat je iets verkeerd gaat doen moet je gewoon aan haar denken en dat zal je wel helpen.

"Bedankt man.Ik moet eens vaker met je praten als je dronken bent"zei ik toen ik Liam,Louis en Zayn zag lopen.

"Hoe laat is het?" Vroeg Louis.

Liam keek op zijn horloge en antwoorde: 3:56.

"Shit man het is laat" zei Zayn

"Ik denk dat we dan maar zullen gaan het word een lange dag morgen"Zei Liam die zijn autosleutels aan het zoeken was.

We hielpen Harry de auto in en reden weg.

Dat was mijn laatste avond als een vrijgezel in de komende twee jaren.En ik vond het niet eens erg.
A.N

Ik weet het, ik weet het ! Ik zei masr twee weken,maar het waren er vier.ik heb volgens mij een writer's block en ik moet weer in gang komen.Ik had het ook druk met mijn ander verhaal:Diana.Dat is ook de moeite waart om eens te lezen.VOTE EN COMMENT!!
De bruiloft gaat uit twee delen bestaan.Ik kijk er al naar uit!

Baai ( ' ▽ ' )ノ

arranged marriage to my bully/Niall horan ffWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu